Massa razmišlja o tožbi za izgubljeni naslov

Felipe Massa
Massa razmišlja o tožbi za izgubljeni naslov
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
06.04.2023 00:54

Vsi vemo, kako se je razpletla sezona 2008, ko je bil Felipe Massa pred domačimi gledalici malo manj kot pol minute svetovni prvak, dokler v cilj ni pripeljal Lewis Hamilton.

Artur Švarc

Hamilton je za svoj prvi naslov moral prehiteti Tima Glocka, ki je edini ostal na gumah za suho stezo, Massa pa se je v solzah zlomil tudi na odru za zmagovalce, saj je za las izgubil edino realno možnost za osvojitev naslova. Massa zdaj raziskuje, ali obstajajo možnosti, da bi s pravnimi potezami spremenil rezultat prvenstva, vsega pa je kriv Bernie Ecclestone.

Nekdanjega šefa F1 so vprašali o aferi Crashgate, ko je Piquet namerno trčil v steno, Alonso pa je s pomočjo varnostnega avtomobila dobil dirko za Renault. Na tej dirki je bil Hamilton tretji, Massa pa brez točk na 13. mestu.

"Takrat je bilo pravilo, da je končna uvrstitev v prvenstvu, potem ko FIA na svoji prireditvi podeli pokale, tudi nedotakljiva," je povedal Ecclestone. "Hamilton je prejel pokal in vse je bilo v najlepšem redu. S časom smo imeli dovolj informacij, da smo raziskali situacijo. Po pravilih bi morali razveljaviti dirko v Singapurju."

"To meni, da na njej ne bi bilo točk za prvenstvo in potem bi Felipe Massa postal svetovni prvak in ne Lewis Hamilton."

Razumljivo Massa ni bil zadovoljen z razkritjem in dejstvom, da je Ecclestone priznal, da bi moral prav on dobiti naslov, če bi početje Renaulta bilo odkrito prej.

Massa je za motorsport povedal: "Pravilo pravi, da prvenstva ni mogoče več spremeniti, ko prvak dvigne pokal, čeprav je bilo dokazano, da gre za krajo."

"Takrat so mi Ferrarijevi pravniki povedali za to pravilo. Tudi drugi odvetniki so dejali, da je tako, zato logično nismo storili ničesar."

"A po 15 letih slišim, da je nekdanji lastnik F1 povedal, da so vse s šefom FIA zadržali, da ne bi omadeževali imena Formule 1. To je zelo žalostno, ko veš, da bi morali dirko razveljaviti. Na koncu sem bil jaz tisti, ki je bil opeharjen. Zdaj je treba pogledati stvari še iz drugačne perspektive."

Možnosti, da bi se prvenstvo po več kot desetletju spremenilo, so nične, kar je priznal tudi Massa, amapk vseeno napovedal, da bo pregledal vse pravne možnosti, sploh ker je tudi Lance Strong mnogo let pozneje izgubil Tour de France, potem ko se je pokazalo, da je goljufal.

"Nikoli ne bi počel tega zaradi finančnih razlogov, ampak ker bi iskal resnico. Če si na koncu kaznovan za nekaj, kar ni bila tvoja krivda, posledica pa je kraja, ukradena dirka, potem bi moralo biti pravici zadoščeno. Dejansko bi morali razveljaviti to dirko. To je edina pravična rešitev, ki bi v takem primeru morala biti sprejeta."

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
BigBoss06.04.2023 07:49
Lance Strong ????????????
Dynisco06.04.2023 08:56
Sam to se še fali, da se začne za nazaj pravdat za naslove. Pod telimi teleti je sicer to čisto možno, pa venda imajo menda neko mejo gluposti tudi oni!?
paulista06.04.2023 09:46
Se strinjam, Hamilton pa naj dobi nazaj tistega iz leta 2021 kjer je šlo za čisto kršenje pravil pa bo ....
hubertfast06.04.2023 10:00
Pa Hill 1994 potem isto :)
F1_tom06.04.2023 10:59
Če dobi massa tega, hamilton svojga, in max ostane na enem, men je prav
Dynisco06.04.2023 11:16
Lverjetno bo za začetek Prost hotel nazaj svojega iz '90. A je še kak sporen prej pa da je žrtev še med živimi?
byrkus06.04.2023 11:18
Potem še samo Alain Prost reče, da je zaradi čudnih pravil ostal brez naslovov 83, 84 in 88...
Dynisco06.04.2023 12:16
Na evo Byrkus, pa ga mamo taprvega z osmimi...????
Senna4Ever06.04.2023 12:35
Senno je pa leta 89 okradla naveza FISA-Balestre-Prost pa smo tam in se lahko o tem pregovarjamo v nedogled komu se je kdaj zgodila kaka krivica. Za voljo športa kolikor ga je v tem pomenu besede še sploh ostalo upam, da pustijo zgodovino pri miru.
odbiti_val06.04.2023 12:38
Pa saj je bil prvak za nekaj sekund.
ASUSfan06.04.2023 18:08
F1_tom in paulista - Ce bi Massa celo uspel, potem bi Hamilton izgubil 2008 (Ker bi izgubil 8 tock za tretje mesto, Massa pa nic, ker je bil sele 13). Poleg tega bi najbolj izvisel Lewis; on namrec ni imel z Renaultovimi umazanimi igrami nic, niti ni vozil za njih. Morda si bi Alonso zasluzil diskvalifikacijo, ampak ne glede na namero ali ne, Pique-jev odstop bi v vsakem primeru sprozil varnostni avto in Ferrari si je sam kriv za tisto polomijo v boksih. S pravocasno diskvalifikacijo Alonsa, bi Lewis bil drugi, Massa pa 12, kar pomeni da Lewisu niti Glock-a ni treba prehitet. Samo popolna razveljavitev dirke lahko vrne prvenstvo Massi. To pa ne gre v primeru 2021 Abu Dabi-ja. Pred dirko sta imela Max in Lewis enako stevilo tock, je pa imel Max zmago vec, kar je po pravilih tie-breaker. Se pravi da bi z razveljavitvijo zadnje dirke, Lewis profitiral tocno nic.
ripmork06.04.2023 20:46
Tale novica bi sodila med prvoaprilske :) Bernie očitno pogreša pozornost, pa je moral nekaj zakuhat.
raicho06.04.2023 23:19
Eh to ne pije vode, kajti način, kako sta se Massa in Hamilton lotila preostalih dirk do konca sezone (Japonska, Kitajska, Brazilija), je bil odvisen od rezultata v Singapurju. Če v Singapurju ne bi bilo varnostnega avta, bi oba imela drugačen pristop na preostalih dirkah. Ne moreš kar tak črtati nekaj vmes.
andrej07.04.2023 11:16
Yo ne gre. Hamilton je zaradi točkovne prednosti lahko potem taktiziral in ni rabil na preostalih dirkah bit pred njim recimo. Po mojem se lahko razveljavi kvečjemu zadnja dirka sezone
Mustang07.04.2023 19:51
Massa se mi je v Braziliji dejansko res zasmilil. Na bolj bolec nacin bi ze tezko izgubil. Bolj kot Glock in Singapur ga lahko boli njegova napaka iz Malezije, ko je drzal fix 2. mesto in neumno ostal v pesku. Budimpesta je spet smola, ki lahko doleti vsakogar...
andrej07.04.2023 19:53
Res spodbudno za Leclerca da bo Massa prej prvak s Ferrarijem kot on haha
Dynisco08.04.2023 09:31
Bi mu pasalo, da bi razveljavili prav dirko, kjer je bil Lewis na stopničkah, on pa je na pumpi spulil ror...!?!
ripmork08.04.2023 10:49
@andrej: lol :D @Dynisco: hehe, sam res... tist je bil konkreten Ferrari fail :)
Dynisco08.04.2023 17:19
Daj, da zvemo še ostali, kako sta to naslov ukradla?!
Mansell09.04.2023 07:48
No pa raziščimo še prvi maxov naslov
macolar09.04.2023 11:28
Še kar boli? :)
Dynisco10.04.2023 08:47
Zakaj pa naj ne bi več bolelo...?!
macolar10.04.2023 11:34
Ker smo stari več kot 5 let.
Dynisco10.04.2023 22:40
Human error je bil uradno požegnan in ne vem, čemu bi naj bilo zdaj vse OK samo zato, ker je že nova sezona mimo?!
macolar11.04.2023 09:47
Ponavljam, ker nismo stari 5 let. Vsi bomo preživeli, ali pač? Verjamem da si dovolj star da poznaš pregovor: "Life aint fair". Oškodovani ima vsaj 40+ milijonov razlogov da se mu ni treba sekirat, medtem ko za nas navadne smrtnike ni tako enostavno. Kaj se imaš toliko sekirat za drugega pa mi tudi ni jasno? Upam da nogometa ne gledaš, tam je 3/4 tekem zrežiranih in prodanih.
Dynisco11.04.2023 16:53
Ne, fuzbala pa res ne gledam. Če bi ga, bi verjetno laže pregoltal takšnele svinjarije.
© Copyright 1999-2023 Avtomanija