Njegova supermoč je mirnost

Frederic Vasseur
Njegova supermoč je mirnost
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
13.06.2024 04:05

Od prihoda Fredrica Vassuerja v Ferrari ekipa vztrajno napreduje in predstavlja vse večjo grožnjo konkurenci. Martin Brundle razkriva, kaj je njegova izrazita vrlina.

Urša Prosenjak HB Press

»Skrbelo me je za Freda, ko je šel k Ferrariju,« priznava Brundle. »Prej so bili uspešni, imeli so Jeana Todta, Rossa Brawna, Michaela Schumacherja, Roryja Byrnea, Luco di Montezemela, Stefana Domenicalija.«

A že v prvi sezoni je Vasseur ekipo pripeljal na tretje mesto med konstruktorji z le tremi točkami zaostanka za drugouvrščenim Mercedesom. Letošnjo sezono so začeli še bolje, z zmagama obeh dirkačev v Avstraliji in Monaku.

Brundle je povedal, da ga Vasseur precej spominja na nekdanjega vodjo ekipe, s katerim je sodeloval pri Benettonu. »Nisem prepričan, ali je Flavio Briatore vedel, kje je prednji in kje zadnji del avta, saj mu ni bilo treba, ker je imel za to Rossa, Roryja in Pata Symondsa, da so se ukvarjali s tem. Seveda je Flavio drugačen in se spopada z drugačnimi izzivi.«

»Osredotoča se na to, kar je pomembno in na kar lahko vpliva. Ekipo navdaja z mirnostjo,« je Brundle izpostavil značilnost, ki se mu zdi ključna za Vasseurjevo uspešnost pri Ferrariju.

Ferrari je trenutno le 49 točk za vodilnim Red Bullom v konstruktorskem prvenstvu.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
SimonsenPlus13.06.2024 05:24
Velina, da z vso MIRNOSTJO namestiš gume za suho stezo, ko dežuje. Prav zenovsko.
SimonsenPlus13.06.2024 05:25
*vrlina
redbull13.06.2024 06:19
Res je . Ne omenjati 49 točk zaostanka. Dva avta proti Maxu in še to zaostajajo . Brez tock v Kanadi. Sramota
Tomi_113.06.2024 07:57
A ni večja sramota da ti FIa podari naslov? Drugače pa če Perez te nebi vozil da odstopi on in Hamilton ko ga je zadrževal za seboj mu še FIA nebi mogla pomagat. Tako da je Red Bull lahko samo tiho glede drugega dirkača. Naj Red Bull te pripelje enega boljšega dirkača samo te pa bo spet nekdo jokal.
kolesarxy13.06.2024 08:30
Saj FIA ni nikomur podarila naslov.
Neobremenjen13.06.2024 09:04
Res ni bil, bil je direktor dirk F1, a vsi vemo kaj je Tomi_1 mislil.
Neobremenjen13.06.2024 09:05
Na Masija sem mislil zgoraj.
kolesarxy13.06.2024 09:56
Dajmo enkrat že končat to zgodbo. Maks je prišel pred Lojzom v cilj in pobral naslov. Bi pa lahko Lojze v zadnjem krogu naredil najhitrejši krog na dirki, saj vemo, večkrat je rekel kako so gume brez oprijema, potem pa je naredil "hammertime". Pa bi ga še takrat.
aichi13.06.2024 10:57
Ja, dajmo končat. FIA je s svojo nekompetentnostjo in nesposobnim Masijem naredila potezo mimo pravil in s tem podarila naslov Maxu. Podobno kot če bi na finalnem slalomu bodoči svetovni prvak v tesnem dvoboju s konkurentom peljal mimo treh vratc naravnost, ker jih je kao podrl veter
kolesarxy13.06.2024 12:59
Ni najbolj posrečena primerjava.
IgorK13.06.2024 14:48
Hujši ste kot mali otroci. Max je bil prvak in konec. Če je to postal zaradi napake vodstva dirke ni njegova krivda. Sicer pa to ni bila edina napaka vodstva na tisti dirki, bila je samo zadnja v sezoni.
Neobremenjen13.06.2024 15:28
Glej, napake se dogajajo, se vedno bodo. A tu ne gre za napako. Gre za nepoznavanje pravil in zlorabo položaja. Sem prepričan, da je imel velecenjeni nesposobnež gotovo poleg sebe še koga, ki pravila SC bolje pozna, a se je tip avtokratsko odločil, da pravil ne bo spoštoval. Ker pa je njegova zadnja, imamo, kar imamo. Večen kreg okoli te zadeve. Žal. Masi je imel takrat dve možnosti, ki mu jih je dovoljeval pravilnik. Prva možnost je bila končanje dirke za SC, saj je za pravilen protokol SC zmanjkalo časa, druga možnost je bila prekinitev dirke z rdečo zastavo in potem nadaljevanje dirke tistih nekaj krogov, kolikor jih je ostalo. Ker pa je Masi nesposoben, ni znal pravilno oceniti situacije in je z odločitvijo odlašal toliko časa, da mu ga je potem zmanjkalo in je izvedel nekaj, kar se v F1 še ni zgodilo. V isti krog so smeli samo določeni dirkači (začuda samo tisti, ki so bili napoto Maxu), ne pa vsi, ki zaostajajo za krog, kot to veleva pravilnik. (Hornerjev argument "any is not all", me ne prepriča, saj je vsak pravilnik treba brati v kontekstu in ne tolmačiti samo posamične besede). To je mojih nekaj centov na to temo.
MiniBini13.06.2024 17:35
@Neobremenjen: očitno imaš ti težave z nepoznavanjem pravil. JE bilo razloženo in tudi citiran člen, ki je Massiju dovoljeval, kar je bilo storjeno + gentlemanski dogovor ekip pred dirko, da bodo dirkali, če bo le možno.
Bolt12413.06.2024 18:36
Ja dajmo končat s tem L.H: fan clubom in začet komentirat dirkače ki so prihodnost F1 in ne komentirajmo ljudi ki so nepomembni in zatonu
Neobremenjen13.06.2024 18:48
MiniBini, ne se hecat, no. Lol, pokaži mi člen, ki dovoljuje direktorju dirke, da samovoljno odloči, kateri dirkači smejo v isti krog in kateri ne. Pokaži mi člen, ki dovoljuje skrajševanje SC procedure. Masi jo je skrajšal za cel krog. Hotel je dirkanje, tako kot mi vsi, a ne na tak način, da se pravila prikrojijo kakor komu ustreza. Tip je zajebal na polno, zato so ga tudi nagnali po koncu sezone.
redbull13.06.2024 19:15
Kdo je prvak z letošnjim letom vred štirikrat oz. trikrat po vašem ? Max! Tak da dajte se mal v roke vzet , pa ne igrajte neke deset letne mulce
MiniBini13.06.2024 19:39
@Neobremenjen: očitno imaš ti težave z nepoznavanjem pravil. JE bilo razloženo in tudi citiran člen, ki je Massiju dovoljeval, kar je bilo storjeno + gentlemanski dogovor ekip pred dirko, da bodo dirkali, če bo le možno.
Neobremenjen13.06.2024 20:20
MiniBibi, lahko še petkrat isto napišeš, pa ne bo postalo resnica.
duss13.06.2024 20:39
Sem Maxov navijac, pa mi je zadeva vseeno aporna. Se malo tolazim, da je bila to malo karma za Silverstone. V nobenem primeru pa ni kriv Max, ker je izkoristil podarjeno. LH bi storil isto.
scythe13.06.2024 22:44
Daj se že sprijaznite, da je 2021 naslov pridobljen z človeško napako(FIA). Tukaj nista dirkača nič kriva, krivo je vodstvo. Tist ko pa trdi, da je bilo vse pravilno, je pa slabo razgledan.
aichi14.06.2024 05:01
Kot je napisal Scythe, dirkača nista kriva nič, je pa naslov vseeno v okviru pravil neregularen. Bolj je bistveno, kar se je dogajalo potem - kako je FIA dobesedno pokleknila pred grožnjo Mercedesa o tožbi na civilnem sodišču, ki bi lahko pomenila tudi konec F1.
Whiteswan14.06.2024 06:07
Fred je OK mozakar, a za povrsne, jebovetrne italijane v ferrariju vprasanje ce bo to dovolj za biti nekoc prvak. Zaenkrat ne deluje tako.
kolesarxy14.06.2024 09:05
Kaj je neregularno? Tak lapsus pa že dolgo nisem slišal. Kar je priznano, ni neregularno.
Neobremenjen14.06.2024 09:24
kolesarxy, lepo ti piše: "v okviru pravil neregularen". Kaj ti ni jasno? Tlele maš pravila (sporting regulations), i so veljala v letu 2020 in 2021: https://www.fia.com/sites/default/files/2021_formula_1_sporting_regulations_-_iss_5_-_2020-12-16.pdf, pa si poglej poglavje 39, pa še posebej 39.12, kjer ti lepo piše, da se sporočilo ""LAPPED CARS MAY NOW OVERTAKE" pošlje VSEM moštvom7tekmovalcem, in avtomobili, ki jih je vodilni prehitel za krog, morajo prehiteti varnostni avto in se uvrstiti v isti krog. In šele, ko še ZADNJI dirkalnik, ki je zaostajal za krog, prehiti SC in se uvrsti v isti krog, sme SC odpeljati v box. Res ne vem kaj vam v teh pravilih ni jasno. Procedura je natančno opisana, nikjer niso navedene izjeme, ki bi dovoljevale odklon od zapisanih pravil.
kolesarxy14.06.2024 11:06
Neobremenjen, vidim da si preveč obremenjen! Pod okriljem FIA se odvija tekmovanje F1. Oni so potrdili prvaka in stvar je zaključena.
Neobremenjen14.06.2024 12:15
Kolega, zdaj pa se lahko nehaš delat norca. A si funkcionalno pismen ali nisi. O čem se zdaj pogovarjamo? O tem, da je stvar zaključena, kar sploh ni sporno, ali o tem, da je Masi epsko zajebal proceduro SC? Če nisi pismen povej, da ne izgubljam časa s tabo.
kolesarxy14.06.2024 12:28
A ne govorimo o regularnosti? ????
IgorK14.06.2024 12:33
Ja, storjena je bila napaka, ni pa bila edina na tej dirki, bila je samo zadnja. Če bi se upoštevala kakšna prejšna napaka, bi v zadnjem krogu Max bil pred Hamiltonom.
Neobremenjen14.06.2024 12:48
Govorimo o tem da je Masi zajebal, FIA pa potem ni želela posegat v njegovo odločitev, saj bi s tem deskreditirala sama sebe. Enako/podobna nebuloza se je zgodila mislim da istega leta tudi v prvenstvu GT, kjer je zadeva šla na IAC (mednarodno prizivno sodišče), kjer je ravno iz tega razloga zadeva padla. Verjetno se zaradi tega tudi na koncu Mercedes ni odločil za civilno tožbo FIA-e. Še enkrat pa, naslov je jasno Maxov, to ni sporno, sporno je to, da ga je dobil na način, da je ena oseba posegla v pravila, kar pa ni prav. In če pustimo, da ena oseba tako poseže v pravila ravno v najbolj ključnem trenutku prvenstva, potem žal to ni več šport, sploh pa ne šport, ki ga gledalci želimo gledati. To je moje mnenje, pa mi je čisto vseeno, kaj si mislijo navijači tako enega kot drugega.
kolesarxy14.06.2024 13:09
Kot sem rekel, ne bil tolk obremenjen. Kar je je. So pa kazni in ne kazni med letom bile tudi mešane. Vsi se pa obešamo le na zadnji krog, ker vse drugo kot da ni več pomembno.
Neobremenjen14.06.2024 13:15
Seveda, marsikatera odločitev stevardov v sezoni 2021 je bila sporna, tako na eni kot tudi na drugi strani, ampak tam vsaj lahko govorimo o prosti presoji, kjer za to "usposobljena" oseba prosto presoja o tem, ali je bil storjen prekršek zrel za kaznovanje in ali je sploh do prekrška prišllo, ali pa je bila dirkaška nesreča. To je presoja stewardov. Tu pa govorimo o kršenju zapisanih pravil. Pravil, ki niso v prosti presoji ne stevardov ne direktorja dirke. Upam da raumeš razliko.
MiniBini15.06.2024 12:07
@Prevečobremenjen: "v okviru pravil neregularen"... Glede na to, da si prilepil takrat veljaven pravilnik... Kaj pa pravi člen 15.3?
Neobremenjen15.06.2024 12:20
Člen 15.3 pravi da lahko direktor dirke zahteva uporabo varnostenga avtomobila mimo race stevarda. Ne pomeni pa, da lahko po svoje spreminja proceduro SC, ki je natančno opredeljena v členu 39.12. Če bi pravilnik dovoljeval poseg v proceduro SC, bi pod točko e. pisalo "procedure of the safety car" in ne "use of the safety car" kot je eksplicitno napisano. Primerjaj točko d. in točko e., kjer za start dovoljuje spremembo procedure, za SC pa ne.
Neobremenjen15.06.2024 12:25
Pardon, ne mimo race stevarda, temveč mimo tajnika dirke.
xrenaultx15.06.2024 13:21
V F1 bi morali imeti vsi vozniki isto obravnavni. In to na zadnji dirki ni bilo izpolnjeno. 2 je imel pravico napasti prvega. 3, pa ni imel pravice napasti drugega? Tako, da tisti ki odobravate kar je naredil Masi, mi razložiti kje je pravica, da tretji nima istih pogojev kot drugi? Iz dejan Masi-ja se je pač celo sezoni videlo da favorizira Maxa. Tega pač direktor dirk nebi smel početi.
xrenaultx15.06.2024 13:23
Drugače ja pa FIA priznala, da je Masi ravnal napačno.
kolesarxy16.06.2024 05:10
A še kr nabijate? Za FIO, Maxa in večino, je tole že zdavnaj zaključeno.
MiniBini16.06.2024 10:47
@Neobremenjen: piše "uporabo SC"... kaj bi moralo bit in kaj bi moralo pisati, da bi imel ti prav, je brezpredmetno. Strinjam se, da je "use" zelo ohlapen pojem in bi moral biti bolje definiram, ampak v tistem trenutku je bilo to točno to, kar se je storilo. Lahko se strinjamo, da Massi ni ravnal pravilno, vendar pa to še ne pomeni, da je ravnal v nasprotju z pravilnikom, ker to pač ni...
© Copyright 1999-2023 Avtomanija