Verstappen z mojstrsko predstavo v dežju do velike zmage v Sao Paulu

Nedelja - dirka
Verstappen z mojstrsko predstavo v dežju do velike zmage v Sao Paulu
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
03.11.2024 18:57

Kljub temu, da je Max Verstappen dirko za VN Brazilije začel šele kot sedemnajsti, je bil na koncu on tisti, ki se je veselil pomembne zmage. Nizozemski dirkač je namreč s tem napravil velik korak proti svojemu 4. naslovu svetovnega prvaka, saj je Lando Norris ciljno črto prečkal šele kot šesti. Za veliko presenečenje sta z 2. in 3. mestom poskrbela Esteban Ocon in Pierre Gasly.

Matej Natek

Neverjetno, kako hitro se lahko stvari obrnejo na glavo. Še po jutranjih (prav tako kaotičnih) kvalifikacijah se je zdelo, da bo Norris znova odščipnil nekaj točk Verstappnu, saj je Anglež osvojil najboljši startni položaj, Nizozemec pa je bil šele 17. Toda kot že tolikokrat doslej, je formula 1 znova demonstrirala, kako nepredvidljiva je lahko – še posebej v dežju. Kar pa je na nek način napovedal že uvodni ogrevalni krog, ko je s steze v 4. zavoju odneslo Strolla. Vodstvo dirke je namreč tedaj reagiralo s prekinitvijo startne procedure, ki pa je nato poskrbela predvsem za zmedo. Številni (z Norrisom na čelu) so namreč razumeli, da morajo odpeljati še en ogrevalni krog, kar pa je bilo v nasprotju s proceduro. Kljub številnim vprašanjem v zvezi z morebitnimi kaznimi pa se je dirka z nekajminutno zamudo nato vendarle začela.

Za McLaren se je dirka ekspresno začela slabo, saj je uspel Russell že v 1. zavoju prehiteti Norrisa. In čeprav je slednji v nadaljevanju tesno sledil svojemu rojaku, pa mu napada ni uspelo pripraviti. Za dodatno nervozo v oranžnem moštvu pa je medtem skrbel Verstappen, ki se je že po prvem krogu nahajal na 11. mestu, v desetem pa se je pred njim nahajala le še četverica. Dodaten udarec pa je sledil v 31. krogu, ko je bila dirka prekinjena z rdečo zastavo.

Verstappen z mojstrsko predstavo v dežju do velike zmage v Sao Paulu

Vodilna Russell in Norris sta se namreč pri svojih mehanikih ustavila zgolj nekaj krogov prej – tudi po zaslugi virtualnega varnostnega avtomobila (posledica Hülkenbergovega zleta s steze). A 'poceni' postanek se je nato spremenil v ključen trenutek dirke, saj se je ob koncu svojega 30. kroga na ciljni ravnini raztreščil Colapinto. Rdeča zastava je bila posledično neizogibna, kar pa je seveda vsem, ki se do takrat še niso ustavili pri svojih mehanikih, omogočilo, da lahko to storijo s prekinitvijo. V vodstvu se je tako nenadoma znašel Ocon, pred Verstappnom, tretji pa je bil še drugi Alpinov dirkač, Gasly. Četrto mesto pa je ob ponovnem startu držal Norris. A zgolj za en krog, saj ga je praktično takoj po letečem startu znova prehitel Russell.

V 40. krogu pa je bilo dogajanje znova prekinjeno (tokrat z varnostnim avtomobilom), ko je nadzor nad svojim Ferrarijem izgubil Sainz in priletel v bližnjo zaščitno ogrado. Kar pa je bila slaba novica za vodilnega Ocona, ki si je uspel do takrat nabrati lepo prednost pred Verstappnom. Toda situacija se je ob ponovnem startu, 3 kroge kasneje, povsem obrnila. Nizozemec je namreč že v 1. zavoju švignil mimo Francoza in demonstriral v preostanku dirke, da ni zastonj trikratni svetovni prvak. Njegova prednost je namreč ekspresno rasla, po seriji najhitrejših krogov pa je v cilj pripeljal skoraj 20 sekund pred Oconom.

Verstappen z mojstrsko predstavo v dežju do velike zmage v Sao Paulu

Po drugi strani pa je bil Francoz za volanom Alpina več kot zadovoljen nad doseženim. Še posebej glede na dosedanji potek sezone. Enako pa je veljalo za njegovega moštvenega tekmeca, ki je uspel zadržati za seboj Russella. Slednji se je vmes resda znašel tudi za Leclercom, ki pa je v 46. krogu storil napako in dovolil Mercedesovemu dirkaču, da ga znova prehiti. Ne pa tudi Norris, ki je bil na koncu daleč od boja za stopničke. Enako velja za Piastrija, ki je ciljno črto prečkal kot sedmi, a izgubil še dodatno mesto zaradi 10-sekundne kazni, ki jo je prejel zaradi povzročitve nesreče.

Med obema McLarnoma se je tako znašel Cunoda, ki je glede na kvalifikacije najbrž pričakoval boljši razplet. Po drugi strani pa je moštvu privozil pomembnih nekaj točk za konstruktorski seštevek. Kot tudi Lawson, ki se je v zaključku dirke odlično branil proti Hamiltonu in osvojil 9. mesto.

ČASI
Krogov
Hitrost
Interval
Zaostanek
Čas
1
Max Verstappen
Red Bull
69
1
2:06:54.430
2
Esteban Ocon
Alpine
69
1
+19.477
+19.477
2:07:13.907
3
Pierre Gasly
Alpine
69
1
+3.055
+22.532
2:07:16.962
4
George Russell
Mercedes
69
2
+0.733
+23.265
2:07:17.695
5
Charles Leclerc
Ferrari
69
2
+6.912
+30.177
2:07:24.607
6
Lando Norris
McLaren
69
2
+1.195
+31.372
2:07:25.802
7
Juki Cunoda
RB
69
2
+10.684
+42.056
2:07:36.486
8
Oscar Piastri
McLaren
69
2
+2.887
+44.943
2:07:39.373
9
Liam Lawson
RB
69
2
+5.509
+50.452
2:07:44.882
10
Lewis Hamilton
Mercedes
69
2
+0.301
+50.753
2:07:45.183
11
Sergio Perez
Red Bull
69
2
+0.778
+51.531
2:07:45.961
12
Oliver Bearman
Haas
69
2
+5.554
+57.085
2:07:51.515
13
Valtteri Bottas
Sauber
69
1
+6.503
+1:03.588
2:07:58.018
14
Fernando Alonso
Aston Martin
69
2
+14.461
+1:18.049
2:08:12.479
15
Guanju Džou
Sauber
69
4
+1.600
+1:19.649
2:08:14.079
-
Carlos Sainz
Ferrari
38
2
31 krogov
-
Franco Colapinto
Williams
30
2
39 krogov
-
Nico Hulkenberg
Haas
30
4
39 krogov
dns
Alex Albon
Williams
0
dns
Lance Stroll
Aston Martin
0
Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
xrenaultx03.11.2024 19:06
Dobra vožnja Max-a. Je pa RedBull skoraj, da bil edini dirkalnik ki je lahko prehiteval. Kako pozno je lahko zaviral proti ostalim. Dobro se je izšlo tudi za Alpin. Če jim bo tole prineslo 50 milijonov, bo to kar lep znesek za njih.
david11203.11.2024 19:06
S tem potrdil 4 naslov svetovnega prvaka :)
rowdy03.11.2024 19:08
Ja Max je pač Max. Kljub vodstvu je še dokazal mentalno moč s hitrimi krogi eden za drugim, da pokaže da mu ni para trenutno. Pravi ego za prvaka. Lando je premalo odločen med dirko, še ekipa mu danes ni šla taktično na roke...še malo smole z vremenom in SC pa smo tam kot smo. Škoda za McLaren pa dobro za Alpine. Se roka Flavia že pozna kako se vodi moštvo. Bo zanimivo spremljati naprej rast ekipe. Več sledi:)
aichi03.11.2024 19:10
@david, nič ga ni potrdil, ni še prvak, lahko pa je v vegasu z malo sreče.
sanda03.11.2024 19:11
Bravo Max niti Britanska kuhinja ti ne pride do živega. Drugi nimajo za burek. Hahahaha
macolar03.11.2024 19:11
Verjetno nula za Norrisa, Verstappen neulovljiv. Razen prvih treh so vsi ostali bolj kot ne kosili travo in tavali izven steze v določenih točkah dirke. Boj za konstruktorja ostaja odprt, dirkaški pa je bil danes zapečaten.
aichi03.11.2024 19:12
pa tole bomo še popravljali dolgo v noč, prvi štirje bodo dobili mastno kazen za štart brez dovoljenja, pa obe meci za šlatanje tlaka s kolesi že na avtu... Še dolgo ni končano, voham točko tud za Sauber.
macolar03.11.2024 19:14
Verstsppen verjetno ne. Sam imam občutek da bojo vse obesili na Norrisa.
pepo7303.11.2024 19:17
bravo Max,vse na svojem mestu
newsman03.11.2024 19:18
Verstappen tam zadaj sploh ni videl na semafor in tako ni vedel kaj se dogaja spredaj :))))
James8703.11.2024 19:19
Saj so sli vsi se en krog, ne samo Norri &company;
newsman03.11.2024 19:20
Verstappen tam zadaj sploh ni videl na semafor in tako ni vedel kaj se dogaja spredaj :))))
kimikaze03.11.2024 19:20
Sanda daj se malo umiri :) Dec je pač izkoristil dober material. Daleč največ je glede na vodljivost vozila danes pokazal Russell.
redbull03.11.2024 19:22
Dokazano danes , da so le konstruktorji lahko prvaki , za voznika bodo pa oranžni morali nehati igrati sramake. Drugac pa , ko je začel padati dež bi morali mehaniki vedeti , da bo slej ko prej prekinjena dirka ali zarad dežja ali pa zarad kakšne nesreče . Zgleda, da so to vedeli le Alpinovci in Schmidtova
pepo7303.11.2024 19:29
bravo Max,vse na svojem mestu
macolar03.11.2024 19:33
@redbull, zunaj so ostali taki ki niso imeli kaj zgubit. Je mogla Sabine met trigger v Colapintovi zadnjici, da ga je streslo in odnesli v steno... Tu se vidi pomankljivost rdeče zastave. Gume bi morale ostati iste, razen če se spremeni vreme.
pepo7303.11.2024 19:33
bravo Max,vse na svojem mestu
pepo7303.11.2024 19:35
sorry,nekaj me zaj...:)
xrenaultx03.11.2024 19:38
Kako bodo za start sploh koga kaznovali, če pa vsi prevozili rumeno luč? Če je Norris naredil napako, ne pomeni da jo lahko tudi drugi. Tudi Max je čakal, nato pa je tudi on odpeljal.
sanda03.11.2024 19:47
Ne bodo nikogar kaznovali to je Angleška kuhinja. Nimajo za burek. Bravo Max.
xrenaultx03.11.2024 19:59
@Sanda, če so Max-a začeli kaznovati, ker krši pravila to ni kuhinja. Bolj je vprašanje zakaj ga vsa ta leta niso kaznovali. Kot pa sem napisal, so danes po tem takem vsi kršili pravilo, ker so vsi speljali. Tako, da po tem takem vsi dobijo kazen ali pa vsi dobijo opomnim. Ker če prvi krši pravilo, še ne pomeni, da ga lahko drugi, tretji...
WrongWorld03.11.2024 20:00
čestitke maxu za ta izjemen uspeh še posebej pa moram čestitat estebanu in pierreu, ker sta imela veliko dozo sreče in pravo strategijo. s tem se je lahdo kar malce oddaljil od možnosti naslova prvaka. matematično gledano lahko doseže ampak tu se ne gre za matematiko ampak človeški faktor.
xrenaultx03.11.2024 20:10
Aja, pa potrebno je čestitati tudi Strollu. Neverjetna vožnja. Kaj je razmišljal, da je šel namerno zapeljati v pesek?
Whiteswan03.11.2024 20:11
Od kar se pri RBR rusijo karte, mostvo razpada, Perez brez kancka srece, za konec pa se organizirana gonja proti Maxu (ajde recimo da delno tudi opraviceno), ampak danes jim je pokazal kje ima pes pi**o. Nakepal jih je da se je kadilo. Za prvaka se ne rabi vec pretirano stegnit. Norris pa spet v svojem stilu - ne ide ni u prvi zavoj, potem pa v jok in na drevo. Kot stara macka sta malo razocarala LH in Fernando, se je pricakovalo malo vec od njihovih dosedanjih izkusenj.
IgorK03.11.2024 20:28
Nič ne bo od kazni glede na komisarje. Če bi to Max naredil bi bila vsaj ena dirka prepovedi. Sicer pa, danes je pokazal kdo je mojster.
andrej03.11.2024 20:30
v igricah je to takoj diskvalifikacija, če je rdeča luč nimaš kam rinit, ampak tule je rumena utripala..
IgorK03.11.2024 20:33
Nič ne bo od kazni glede na komisarje. Če bi to Max naredil bi bila vsaj ena dirka prepovedi. Sicer pa, danes je pokazal kdo je mojster.
ferrarif103.11.2024 20:36
Igor, kdaj je pa Max dobil dirko prepovedi? Pa je tudi najprej bil crashstappen. Res je mojstrsko danes odvozil, ni pa treba take neumnosti klatit.
xrenaultx03.11.2024 20:49
Kako smešno je, ko tukaj eni pišete, kako bi bil Max kaznovan, ko pa so ravno njemu največkrat pogledali skozi prste. Sedaj ko so ga pa končno začeli kaznovati, pa pišete o nekih kuhinjah.
IgorK03.11.2024 20:59
Saj nisem rekel, da jo je dobil. Bi pa jo, če bi naredil to, kar je danes Norris. Pa ne rečem, da si Norris danes zasluži kazen. Da ne bo pomote, ne strinjam se s kaznijo Norrisu v Austinu, kot tudi ne z 4x večjo Maxovo v Mehiki. Te kazni so preveč odvisne od komisarjev, ki pa nimajo nobene konsistence.
aichi03.11.2024 21:04
Zanimivo je, kako Maxovi navijači nimajo stika z realnostjo. :)
matt003.11.2024 21:11
Gledali smo Maxov masterclass, upam, da ste uživali :) je pokazal, da nepo baby tudi z najhitrejšim dirkalnikom ne bo prvak (kdaj pa potem bo?). Ostali z nešteto napakami pa ne vem kaj delajo, tudi Angleški Senna praznuje s točko, Perez pa še to ne
IgorK03.11.2024 21:15
Nisem navijač nikogar. Dejstvo je, da je bilo prehitevanje Norrisa v Austinu popolnoma enaka situacija kot prehitevanje Norrisa v Mehiki. Enkrat je dobil kazen 5s tisti na zunanji strani (Norris), drugič pa je dobil kazen 10s tisti na notranji (Max). Sprašujem se, kdo je tu izgubil stik z realnostjo?
xrenaultx03.11.2024 21:18
@IgorK, saj to smo se pa že vsi strinjali, da bi moral Max dobiti kazen tudi v Austinu, ker je rinil Landa iz steze in je zaradi tega tudi Norris prehitel izven steze. Zato pa tudi pišemo, da se je Maxu tolikokrat spregledalo. Sedaj ko so ga pa končno začeli kaznovati, pa pišete o nekih zarotah.
F1Lover03.11.2024 21:31
Bravo, bravo, bravo Max. Končno zmaga po dolgem času in povečanje vodstva v prvenstvu. Iz 17. mesta na štartu do zmage!!! To zmore le najboljši med vsemi. Mislim, da že lahko počasi računamo na četrti zaporedni naslov prvaka.
IgorK03.11.2024 21:33
Zakaj bi pa v Austiu moral kazen dobiti Max? Oba sta bila zunaj steze in Lando ga je prehitel, vse ok. V Mehiki enako, Lando ga je prehitel, vse štima. Če že, potem si je Max zaslužil kazen za njegovo prehitevanje Landa v naslednjem ovinku. Ampak tam si je bil Lando čisto sam kriv, ker pušča prosto notranjo stran.
aichi03.11.2024 21:52
Evo, imamo še enega slepega sleditelja Maxa, ki ne razume principa dirkanja in F1 :)
RenaultF103.11.2024 22:07
witheswan, Alonso je dirkal na pol bolan, se cudno da je sploh do konca pripeljal. Sicer pa Alpine koncno nekaj vec od njih, so pa iz 9 na 6 mesto skocili :).
lizing03.11.2024 22:22
Kje je komentar neobremenjenega?
IgorK03.11.2024 22:35
Ne, ti ga razumeš.
aichi03.11.2024 22:39
Meni je jasno, če ne ne bi tega počel 30+ let.
IgorK03.11.2024 22:49
No, potem veš kako se je dirkalo v '90tih. Jaz pa vem tudi, kako se je dirkalo v '80tih. Tisto je bilo dirkanje, to danes je pa branje pravilnika, ki si ga na koncu vsak komisar razlaga po svoje.
aichi03.11.2024 23:51
v bistvu so pravila zelo jasna, sam izvaja se jih ne, oz se ne kaznujejo. Pa ne pozabi, v 80ih je bil to še gladiatorski šport, v devetdesetih so umirali, danes je to cirkus in je preveč denarja v igri, da bi gledali kakršen kol kihec v smeri resnejše nesreče.
macolar04.11.2024 09:37
Dejstvo je da z vso razpoložljivo tehniko niso sposobni primerno vodit štarta dirke. Za 80. in 90. je to še logično, dandanes pa logike ni za take blamaže. Vsaj kazni niso talali prehudih.
F1_tom04.11.2024 09:47
Tega s 50 milijoni nisem najbolj razumel. Alpine je sedaj na 6. mestu, ampak do konca sezone lahko spet nazadujejo navzdol ... al je odvisno od točk?
Neobremenjen04.11.2024 11:28
Ni kaj, Max je dobro odvozil tole dirko, za razliko od Landa, ki je zopet pušnil prvi ovinek. Ok, tokrat je bil bolj preračunljiv in ga še nekako razumem, ampak da pa model izjavi, da ni treba spremeniti načina dirkanja? Ja poba, a ti ni jasno, da na tak mehkužen način ne boš nikoli prvak. Žal Max nima konkurence. Pri Ferrariju so odrezali Sainza in obdržali Leclerca, ki mentalno ni zrel za prvaka, V Mclarnu Naprej tiščijo pusija namesto Piastrija, ki mu je zdaj, ko igra drugo violino totalno ketna dol padla, Merc itak razen parih prebliskov nič od nič, taktika v banani, ... RB je naslov izgubil zaradi Pereza, ki je tudi samo za v penzijo, Vozniški pa je oddan, tukaj ni več nobenega dvoma. Sem prepričan, da če tudi Max odstopi naslednjo dirko, Norris ni sposoben tega unovčit.
dbench04.11.2024 15:51
Včeraj je Max res odpeljal eno svojih najboljših dirk. Dejansko vredno svetovnega prvaka. Tudi meni ni jasno, kako je samo njemu dirkalnik omogočal tako suvereno zaviranje, da je lahko tako napadal. RB le ni taka kišta kot želijo vsi prikazat. Menim pa, da bi brez rdeče zastave vseeno težko zmagal. To pravilo, da lahko v tem času vsi menjajo gume, je dejansko kraja za tiste, ki so menjali med dirko. Nekak ni fer. Glede Piastrija... on se še ni znašel v situaciji ko se bori za prvaka, tako da vse te primerjave Norrisom niso relevantne. Bomo vidli naslednje leto. Sicer pa Norris ni izgubil naslova samo včeraj, velik manjko je bil predvsem na prvih parih dirkah.
matt004.11.2024 16:42
Ja, menjava med rdečo zastavo je vedno pod diskusijo, seveda odvisno, kdo kdaj izgubi in pridobi. Eni so za ukinitev ko s tem izgubi Norris, spet drugič pa ne. In ja, ni fer do vseh. Ravno tako kot do vseh ni "fer" varnostni avto, VSC, dež, ipd. Ampak to je dirka, ne bo vedno zmagal najhitrejši avto. Alternativa je podeljevanje točk glede na kvalifikacijski krog (seveda samo v lepem vremenu), dirke se pa čisto izpusti, pa bo najbolj pošteno do vseh. In ja, težje bi zmagal brez rdeče zastave (čeprav je bil na koncu dirke več kot sekundo pred ostalimi, ampak enako velja za Norrisovo zmago v Miamiju, tako pač gre
Neobremenjen04.11.2024 17:24
To, da se lahko na avtomobilih dela med rdečo zastavo je itak velika bedarija. Pa it v bokse med SC. To bi morali prepovedat, to so vse situacije, kjer je dirka prekinjena, in vse aktivnosti v povezavi z dirkanjem bi morale biti pavzirane.
xrenaultx04.11.2024 18:00
Kaj bi pa bilo razlika, če bi prepovedali iti med SC iti v bokse? Potem bi zopet bilo nepravično za tiste, ki so šli v bokse prej. In isto velja za rdečo zastavo. Potem bo tisti, ki ni šel v bokse izgubil vse. Tako, da v obeh primerih je nepravično za nekoga. Po navadi vedno za tistega, za katerega navijaš.
Neobremenjen04.11.2024 18:04
xrenaultx, kaj govoriš ti? Kaj bi ilo nepravično za tiste ki, so šli prej. Vsi bi šli v bokse med aktivno dirko, nihče s SC ne bi pridobil nič, prav tako ne z rdečo zastavo, in Za vse bi bilo enako. Včeraj se je Maxu in še parim pač posrečilo, da do rdeče zastave niso šli v bokse, in to je faktor sreče, ki je preveč odločilen v takem športu, kjer mora bit na prvem mestu sposobnost moštva da naredi dober dirkalnik in sposobnost voznika. Ne pa sreča. Pa ne mi o taktiki, ker takoj vidim Briatoreja in Piqueta.
xrenaultx04.11.2024 18:13
Kako nebi izgubil? Tisti, ki ni šel v boks, bi prišel za SC na starih gumah in nato bi po boksu bil na zadnjem mestu? Lahko bi imel prej 30 s prednosti pa bi naenkrat pristal na zadnjem mestu? Kako je potem to pravično za njega? Drugače so pa s tem že poskušali in se ni najbolje izšlo.
Neobremenjen04.11.2024 18:53
xrenaultx, SC pač strne vrsto. Koliko je to fer ali pa ni, smo videli v Abu Dhabiju leta 2021, ko LH ni želel v bokse, ker bi izgubil pozicijo, če bi se dirka končala za SC, kot bi bilo tudi normalno, na drugi strani pa MV z odhodom v box ni imel kaj izgubiti, in mu je ta postanek omogočil tudi napad v zadnjem krogu, ki mu ga je šenkal Masi. Če bi bili boksi zaprti med SC, bi MV lepo imel primerljivo obrabljene gume kot LH, in dirka bi bila fer.
Neobremenjen04.11.2024 19:06
Najbolj fer namesto SC bi bilo VSC, na 40 kmh, pa naj se vozijo v nespremenjenih razdaljah dokler se steza ne očisti.
matt004.11.2024 19:28
najbolj fer bi bil VSC od začetka do konca in to je to
xrenaultx04.11.2024 19:36
Zopet nebi bilo fer, ker bi nekdo šel v boks pred VSC in zato izgubil več sekund, kot drugi, ki bi šel v boks po VSC. VSC pa tudi ni možen za vsako situacijo, ker ne moreš imeti delavcev na stezi ko se nenehno vozijo mimo dirkalniki. Pač je sedaj imel srečo Max, drugič jo bo pa imel kdo drug.
RenaultF104.11.2024 19:45
Pretiravate, pravila so taka kot so. In nekomu grejo kdaj na roko nekomu pač ne, tako je življenje. In nehajte biti obsedeni s tem kaj je fer ker nikoli ne more biti fer za vse.
pepo7304.11.2024 19:58
Varnostni avto ni nikoli fer do vseh, ker strni vrsto. Brez veze to komentirat.
Neobremenjen04.11.2024 20:19
xrenaultx, bistvo VSC je v tem da NE strni vrste, temveč razdalje med dirkači ostanejo enake. SC je preživeta zadeva in bi bilo smiselno razmislit o ukinitvi in nadomestitvi z VSC. Z vidika varnosti čisto nobene razlike, če VSC omejis na željeno hitrost. Tudi pri SC dirkalniki vozijo mimo delavcev. Smo videli prav v Braziliji, vozijo mimo bagerjev in ostale težke mehanizacije.
matt004.11.2024 20:41
Neobremenjen, včasih je smiselno vrsto strnit, da se lahko lažje počisti dele dirkalnikov po stezi, včasih mora tudi kdo peš na progo in je hudo fino, da so vsi dirkači na drugem koncu proge? Alternativa je rdeča zastava, ki bi jo nekateri tudi ukinili :)
Neobremenjen05.11.2024 09:48
Če morajo na progo delavci, se izobesi rdeča zastava, dirkači se postavijo v pit lane, nato pa štartajo v istem vrstnem redu in v razmakih kot so jih imeli pred rdečo zastavo. Vse se da uredit, da je fer za vse. Sam problem je v tem, da potem ta šov izgubi faktor nepredvidljivosti in je kao manj zanimiv za tiste gledalce ki itak o F1 nimajo blage veze. Za nas navijače kot tudi za dirkače športnike, pa je ta šov faktor itak totalno zgrešen.
matt005.11.2024 10:14
Ok
© Copyright 1999-2023 Avtomanija