Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
macolar08.12.2024 15:35
Končno! Norris odpeljal odlično.
James8708.12.2024 15:38
Cestitke Mclarnu.
Neobremenjen08.12.2024 15:39
Bravo McLaren, Bravo Ferrari. Lojze tudi odpeljal vrhunsko danes. Max pa gnoj od človeka. Najprej zjebe dirko Piastriju, potem si izmišljuje, da je bil vzporedno s Piastrijem, na koncu pa še obklada komisarje z žaljivkami. Pa ko bi vsaj tekmoval za katerega od prvenstev. Luzer. Upam da si zapomnijo za naslednje leto.
aichi08.12.2024 15:41
Vse bi razumel v njegovem slogu, pa ko se je zdelo, da je pokovc končno malo dozorel, sploh ker bo fotr, je una za komisarje, 20 in idioti še en dokaz, da pač tip nima lih veliko v glavi.
macolar08.12.2024 15:46
Glede na to da so se pri RedBullu namensko odpovedali konstruktorjem bi pričakoval od Maxa da ne bi ril v prvi ovinek kot da se mu gre za življenje...
Neobremenjen08.12.2024 15:52
macolar, ma ja. Končno sem z užitkom pogledal podelitev pokalov, ker ni blo unga gnoja gor.
aichi08.12.2024 15:53
pri njemu lahk pričakuješ točno obratno... :) pa pol še tumba, da je mel smolo, ker je bil spredaj :)
Mansell08.12.2024 15:56
Lepo je povedal Rosberg o Lewisu: "Največji vseh časov".... s tem se bo vsak normalen strinjal, morda le kak nedozorel f1 lover ne.... drugače pa čestitke Norrisu in Mclarnu za konstruktorski naslov. Dobra sezona.
aichi08.12.2024 15:57
problem je drugje, tudi v karakterju. To, da je un danes spet gobcal o 20 sekundah in idiotih komisarjih, samo kaže vesoljno razliko med enim velikim in drugim velikim
macolar08.12.2024 16:06
Ma glede tega se lahko debatira. Tadrugi veliki je tudi izjavil da je dobil kazen ker je "črn" za kar se je moral takoj opravičiti, drugače bi lahko celo zaključil z kariero. Bilo je tudi nekaj drugih cvetk, ki so se zgodile.
James8708.12.2024 16:06
Gasly pa prvi v zgodovini f1 ki ni povrocil ekipi enega stroska? Aichi, ti bos bolj vedel
aichi08.12.2024 16:09
Zihr? Ne vem če... :) Ampak Gaslyju kapo dol, s kanto je sam praktično privozil 6. mesto in danes še prehitel Hulka v prvenstvu.
James8708.12.2024 16:13
Par dirk nazaj sem zasledil da po njegovi krivdi ni ekipa imela niti € stroska z njegovim dirkalnikom
aichi08.12.2024 16:20
Možno... Fant je dozorel, škoda da je takrat pri RB povsem pogorel .. letos je pokazal, kako različn je lahko karakter dirkača v isti ekpi.
ferrarif108.12.2024 16:32
A max je oanore gobe jedel? Kake strelja.
aichi08.12.2024 16:34
eh, to je un, ko jezik vedno prehiteva pamet, se ga navadiš, ampak lih nekih fanov pa zarad tega nima
duss08.12.2024 16:48
Sem dirkaški naslov nekako najbolj privoščil njemu. Se pa strinjam, da bi mu najverjetneje sedle vsaj ene dve sezoni borbe za 6 mesto, da malo sestopi med navadne smrtnike.
Matic00108.12.2024 17:08
Bravo McLaren in Lando. Dolgo smo čakali na konstruktorski naslov.
soling08.12.2024 17:22
Čestitke McL za osvojen naslov. Če bo Noris tako zrelo odpeljal kakšno dirko več, tudi njemu ne uide naslov prvaka med vozniki. Max pa brezglavo, češ da nima kaj izgubiti. Ko se je sam boril z Lewisom za naslov in bi ga takrat nekdo takole snel, kot je on snel Oscarja in se mu nato opravičil, sam Max opravičila nikoli ne bi sprejel, v to sem siguren.
magnus08.12.2024 17:25
nekaterim tukaj je Max neverjetno zlezel pod kožo. Malo več spoštovanja ali pa vsaj izbire besed bi pa lahko premogli. Zdaj možni sta dve razlagi: 1. ker kot tipični Slovenci ne prenesemo najbolj uspešnih ljudi in smo neverjetno zavistni ali pa 2. formule niste spremljali 20, 30 let nazaj, ko takšne poteze niso bile prav nič nenavadnega in ko se je dirkalo še po moško z malo več testosterona. Presodite sami.
Mi pa je tudi nenavadno kako nekateri razlagate zadeve, kot da bi imeli za seboj najmanj 5 let izkušenj v dirkalniku F1. Dajmo malo stopit nazaj in ne obsodit nekar o čemer nimamo izkušenj. Dirkanje ni isto kot vožnja v Renaultu in prehitevanje po avtocesti pa če si tega še toliko močno želite..
xrenaultx08.12.2024 17:33
@magnus, ja imaš prav. Dirkanje ni isto kot vožnja avta. Toda nismo pa slepi, da nebi videli nešportne vožnje Maxa. In to vedno počne. Ali se Max-u umakneš, ali se pač zaletita. In to pač ni moško dirkanje. Temveč samo kazanje, da ne spoštuje sovoznikov. Ker če bi vsi dirkali kot Max, bi imeli v vsakem krogu varnostni avto. Potem je bolje, da jim dajo tiste električne igračke, ko se potem zaletavaš med seboj (ki smo jih vozili kot otroci).
xrenaultx08.12.2024 17:37
In že vsi vedo kakšen je Max. Npr. Montoya, je že pred dirko izjavil, da se mora McLaren bati Max-a, ker bo ta izvedel "dive bomb". No saj to smo pričakovali tako vsi, ker je takšen skoraj vsak start Maxa, potem pa je odvisno od drugega dirkača ali se umakne, ali pa se zaletita.
magnus08.12.2024 17:43
Ponovno smo pri tem pogovoru. Si bil v dirkalniku in dirkal proti njemu, da veš da ne spoštuje in da dela namerno?
Zakaj pa še kdo drug ne poskuša kaj podobnega proti njemu? Ali pa je fant res tako talentiran, da je edini tega sposoben? Ker če bi bilo to tako enostavno, bi poskusil še marsikdo drug ali?
macolar08.12.2024 17:46
Ferrari in Mclaren sta res imela lep in čist dvoboj in sploh letos zelo korekten odnos. Lepo je bilo videt mehanike ki so si čestitali med seboj, Vassourjev "napad" z buteljko ko je Lando prvič zmagal in Zakovo "maščevanje" kasneje. :) Moram iskreno priznati da bi bil letos še najbolj zadovoljen z Ferrarijevim naslovom, če bi slučajno spodrsnilo Mclarnu. Pri rdečih ni zaznati tiste ošabnosti iz preteklosti.
TommyGun08.12.2024 17:50
Crashstappen je spet dokazal, da je prasec od prasca. Nivo IQ-ja pa je dokazal, ko se je še delal norca iz komisarjev. Takega idiota ni bilo v F1 že več desetletij (kolikor pač gledam). Že od prve sezone naprej je isti. Kot že prej rečeno, se vrže v ovinek po načelu, "umakni se, ali pa te porinem ven". Na srečo ta njegova zadnja neumnost ni odločila konstruktorskega prvaka.
Neobremenjen08.12.2024 18:19
magnus, ne bluzi. Cel svet je slep samo Max in še nekaj njegovih privržencev ne. Zakaj nihče drug tako ne dirka? Zaradi manjka talenta sigurno ne, temveč zato, ker če imaš dva taka gnoja v ovinku, nnobeden ne pride skozi.
lizing08.12.2024 19:49
Neobremenjen in TommyGun preberita svoje komentarje in povejta,če z besedami,ki jih uprabljata(gnoj, prasec prasca,zjebe dirko...) nista ravno na nivoju Maxa? Moderatorja spletne strani bi prosil naj briše žaljive komentarje,ki jih je tukaj vse preveč. Vsem ostalim pravim ljubiteljem F1 pa srečno zdravo in polno užitkov ob spremljanju dirk 2025. pa LP
magnus08.12.2024 19:52
@lizing: se strinjam. Vsaj nekdo, ki je zmožen normalne komunikacije.
Neobremenjen08.12.2024 20:00
lizing, magnus, če so vajina čustva kakorkoli prizadeta zaradi mojih besed, se vama v slogu Maxa opravičujem. Ostajam pri tem, da je tip točno to kar sem napisal, ampak važno je, da sem se vama opravičil. Bo?
aichi08.12.2024 20:05
Nisi še dobil 10s kazni :)
Neobremenjen08.12.2024 20:08
macolar, res je,. Ferrari se je pod vodstvom francoza prerodilo. Italjani ga pač niso znali vodit, z izjemo di Montezemola. Vse naprej je bil pogreb. Nisem navijal za Ferrari, pa sem vesel da so našli pot.
ferrarif108.12.2024 20:10
Aichi, dobra :)
Neobremenjen08.12.2024 20:13
aichi :)
RenaultF108.12.2024 22:36
Čestitke lanu in McLarnu. Gasly je pa Jack upam da dobi naslednje leto boljše orodje da se renault poslovi kot se spodobi
Bolt12409.12.2024 06:03
Dečki čist preprosto je,kdo je prvak-MAX in to zasluženo.tudi strokovnjaki priznavajo da je prvenstvo zmagal on in ne avto v nasprotju z nekaterimi drugimi
Neobremenjen09.12.2024 09:21
Bolt124, LOL, ti sebe smatraš za strokovnjaka ali trolaš? Max je imel letos pač to srečo, da je imel v prvi polovici sezone na razpolago daleč najboljše orodje, povrh vsega pa tudi nesposobnega ekipnega kolega, ki mu ni odščipnil niti ene same točke. Na drugi strani so si mesta pod vrhom razdeljevala moštva Mclaren, Ferrari, Mercedes, na začetku sezone tudi Aston Marrtin, ki so si izmenično kradli točke in zato posledično počasi zaostali za Maxom. V nadaljevanju s strani ostalih moštev ni bilo nič drugače, le AM se je poslovil od uvrstitev pod vrh, RB-ju pa je nekoliko padla forma, ampak daleč od tega, da je bil dirkalnik slab. S tem dirkalnikom bi v letošnji sezoni vsaj 5-6 dirkačev pobasalo naslov. Zato nehaj o neki superiornosti Maxa, ker vsi vemo, da je s povprečnim dirkačem in najboljšim dirkalnikom precej lažje postati prvak, kot pa s povprečnim dirkalnikom in najboljšim dirkačem. Če se izrazim drugače, med dirkači so bistveno manjše razlike, kot so razlike med dirkalniki. Smo videli, kako so se uvrstitve Maxa kar naenkrat poslabšale, ko jih je konkurenca ujela v razvoju. Ali pa morda misliš, da so šli konkurentje na dodatne treninge, oziroma da je Max pozabil vozit?
Neobremenjen09.12.2024 09:43
Pa da ne bo pomote. Naslov si je čisto prislužil. Tako kot lanskega, kjer je imel srečo z avtom in moštvenim kolegom skozi celotno sezono. F1 je pač mešanica tehnike in spretnosti voznika in nekaj imata pri tem tudi sreča in direktor dirke :), pri čemer ima tehnika žal preveliko vlogo.
Bolt12409.12.2024 19:31
Preobremenjen to ni moje mnenje pač pa sem gledal MOTOR HOME na ORF1 verjetno so bili tam večji strokonjaki kot ti,ala TOTO WOLF,ALESANDER WURZ,HELMUT MARKO itd..verjetno pa si preobremenjen da bi skapiral kaj drugega kot tvoje mnenje
soling09.12.2024 19:52
Se pravi, drugo leto pa rdeči oba naslova...hahaha
Neobremenjen09.12.2024 19:59
Bolt124, Moj nickname pusti pri miru, to sem ti že enkrat rekel. Kar se pa teme tiče: A lahko najdeš set še bolj nepristranskih strokovnih mnenj? Toto Wolf si na vsak način želi Maxa v svojem moštvu, zato ni nič čudnega, da tako govori, Marko je itak RB svetovalec in Max je njegovo "dete", kako je pa Alexander Wurz povezan z RB in Markom in zakaj pokima vsemu kar Marko reče, boš pa sam zguglal. Hint "Charile". Mnenja teh treh so po tem vprašanju vredna debelo nič. :)
Bolt12410.12.2024 06:05
Preobremenjen sem si mislil da si najboljši to maš ali nimaš,kar pa se tiče nepristranskih strokovnjakov pa bi verjetno blo najboljše vprašat Britanske
ferrarif112.12.2024 18:19
Bolt, itak da bodo Avstrijci tako rekli, res si smešen s tvojimi komentarji.
TommyGun13.12.2024 07:32
Nočem segati v politiko (in jo celo sovražim), ampak Verstappen in RedBull me letos z temi teorijami zarot (glede pristranskosti angleško govorečih novinarjev in splošno ljudi) spomina na Trumpa in Janšo pri nas, ki za vse krivijo neke teorije zarot proti njim. In s tem že ustvarjajo prave sekte.