FIA - Brez kazni za Georgea Russella - Avtomanija

Brez kazni za Georgea Russella

FIA
Brez kazni za Georgea Russella
13.04.2025 23:53

George Russell se je znašel pod drobnogledom komisarjev, ker je med dirko pritisnil gumb za DRS namesto gumba za aktivacijo radia. Po preiskavi so sprejeli odločitev.

Urša Prosenjak HB Press

»Povezava med avtomatskim sistemom za aktivacijo DRS in dirkalnikom je odpovedala zaradi težav s časovno zanko, ki jo je zagotovil zunanji partner. Zato je FIA odobrila ročno aktivacijo DRS v skladu s členom 22.1(h),« so zapisali v uradnem dokumentu FIA.

»V tistem trenutku je imel dirkač težave s sistemom zavore po žici (brake-by-wire) in druge elektronske težave. Svetovana mu je bila uporaba pomožnega gumba v kokpitu, ki sicer služi kot rezervni gumb za radio, a hkrati deluje tudi kot ročna aktivacija DRS,« so pojasnili komisarji.

»Čeprav je tehnično prišlo do kršitve, so komisarji odločili, da ne bo izrečena kazen, ker dirkač ni pridobil prednosti,« so sklenili svojo odločitev.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
TommyGun14.04.2025 07:27
Sicer razumem odločitev, ampak pravilo je vendarle pravilo. Tudi Norris na štartu ni pridobil ničesar, da je bil malenkopt preveč naprej, pa je dobil kazen. Zasluženo. V zadnjem stintu je prepustil mesto nazaj Hamiltonu, drugače bi dobil kazen zaradi prehitevanja izven steze. Na drugi strani je Verstappen v prvem delu dirke nekoga prehitel izven steze (se ne spomnim koga), pa spet nič. Se verjetno prehiteni ni pritožil in je zato spet ušel kazni. Konstantnosti ni in ni.
ferrarif114.04.2025 07:32
Ja, res je.
Advokat14.04.2025 07:37
Ne moremo vedeti ali je Norris kaj pridobil, na mestu pač ni bil in kazen mora bit. Je pa taka kazen lahko brez pomena, če bi recimo naredil razliko in potem teh 5s ne bi imelo nikakršnega vpliva. To je bilo že večkrat videno v preteklosti, sam osebno se ne strinjam da je 5s ob postanku, ki je lahko šele čez 20 krogov, dobra varianta. Včasih ko si zapeljal recimo s proge po travi ali pesku, si kazen dobil takoj in ne šele na postankih.
RenaultF114.04.2025 08:44
advokat, kritika ni na kazen, ampak na nekonsistentnost, kjer eni dobijo takoj kazen, drugim se pa cinca in cinca in na koncu ni nič ali pa sploh ne gleda za kaznovanje. tu je problem, že od nekdaj (od kar so kazni uvedli).
Advokat14.04.2025 10:47
Saj jaz govorim tudi o tem, da ko kazen je, ni takoj.
RenaultF114.04.2025 11:30
Oprosti advokat, očitno se nisva razumela, ti govoriš da mora kazen biti izvedena, oziroma odslužena takoj, jaz pa govorim o dodeljevanju kazni. Glede služenja so pravila jasna in enotna za vse, tako da tu ne vidim problema. Seveda pa ni isto ali pokasiraš kazen v prvem krogu ali predzadnjem, to pa je na srečo še vedno delček neznanega in pač doda k sami napetosti dirke... Ne vidim v tem delu problema, bolj je moteče da se cinca pri samem podeljevanju in nekonsistentnosti, saj eni praktično nikoli ne dobijo, eni so pa konstanto kaznovani...
Advokat14.04.2025 12:46
RenaultF1. Vem kaj si želel povedati. Da pač nekdo ne dobi kazni, pa bi jo moral. Kar se maxa tiče včeraj, v prvem delu dirke, nisem videl, je kje posnetek? Kako ne vidiš problema kdaj nekdo izpolni kazen? Nekdo naredi napako za kazen, s tem pridobi ko ne gre odslužit takoj in šele ob menjavi 7s in potem po izhodu iz boksov, je lepo v prednosti, ker je imel kazen 5s.
Neobremenjen14.04.2025 14:38
Glede prehitevanja izven steze bi bila najbolj fer rešitev peščena ovira. Včasih si zapeljal v pesek, izgubil hitrost, umazal gume, danes pa sekaš ovinek da prehitiš, do postanka nabereš prednost, ki izniči kazen in si prišel do prednosti na nepošten način. Ali pa uvesti pravilo, da se kazen odsluži najkasneje v naslednjih 3 krogih. Bi hitro vsi vračali pozicije, brez skrbi.
RenaultF114.04.2025 16:03
Advokat, nisem rekel da so pravila dobra,so pa jasna in veljajo za vse. Je pa tako, včasih se izide in je dejansko kazen brez pomena, a potem bi po tvojem moral tisti z najboljšim dirkalnikom dobiti 10s ta najslabši pa 0,5s ? Mislim situacije nikoli ne bodo poštene in enake za vse, to je floskula. So pa pravila enaka za vse. Tule se strinjam z neobremenjenim, bolje bi bilo imeti peščene cone na obeh koncih ovinka in takih situacij enostavno ne bi bilo. Oziroma bi bila kazen samodejna. Samo potem bi se spet nekdo našel da je pa to nevarno in blabla…
xrenaultx14.04.2025 17:50
@TommyGun, saj res, da je Maxu večinoma veliko spregledano, toda takrat ni prehiteval izven steze. Zato tudi ni bilo razloga, da bi vrnil pozicijo.
hubertfast14.04.2025 18:48
Kazen stop and go je za hujše primere in ta se mora odslužiti mislim, da v 3 krogih, ostale pa v boxih. Teža kazni je pa v pravilniku.
xrenaultx14.04.2025 18:54
Je pa neumno, da je kazen enako ali jo odsluži v boksu, ali pa mu jo prepišejo na koncu dirke. Ker tisti, ki jo mora odslužiti v boksu je na slabšem, kot tisti, ki mu jo samo prepišejo na koncu.
Advokat14.04.2025 20:10
RenaultF1, sploh ni pomembno če so za vsa enaka. Bistvo je, da je kazen brez pomena, ko greš odslužit kazen pozno in recimo da s tem nič ne izgubiš. Zato bi morala biti vsaka kazen odslužena hitro, v 2 krogih. Ker vemo da peska ali kaj podobnega zaradi varnosti ne bodo vračali, bi lahko imeli en pas ob progi, kamor bi moral zapeljat in glede na kazen odslužit tisti čas in se nato takoj vklopiti v dirko.
andrej15.04.2025 19:36
je, ampak z mclarnom
© Copyright 1999-2023 Avtomanija