URADNO - Hadjar pri Red Bullu, Cunoda brez sedeža - Avtomanija

Hadjar pri Red Bullu, Cunoda brez sedeža

URADNO
Hadjar pri Red Bullu, Cunoda brez sedeža
02.12.2025 15:58

Red Bull je uradno potrdil, da bo Isack Hadjar novi moštveni kolega Maxa Verstappna v sezoni 2026.

Artur Švarc Red Bull

Ekipa iz Milton Keynesa je znova premešala svojo zasedbo in priložnost ob Maxu Verstappnu bo dobil Francoz Isack Hadjar. Za mladega dirkača je bila to logična nagrada po zelo impresivni prvi sezoni v F1, v kateri je osvojil stopničke in redno nabiral pomembne točke.

Racing Bulls so ob tem sporočili, da bo prihodnje leto pri njih debitiral Arvid Lindblad, ki bo zapolnil mesto, ki ga z odhodom v glavno ekipo pušča Hadjar, svoj sedež pa ohranja tudi Liam Lawson, čeprav je bil na začetku sezone premeščen iz glavne ekipe. To pomeni, da je Juki Cunoda ostal brez sedeža in da se bo moral z mislijo na povratek v F1 znova dokazovati drugje.

Za Cunodo je bila minula sezona katastrofalna. Dosegel je le 33 točk, medtem ko je njegov moštveni tekmec zbral neverjetnih 396, kar je presenetljiva razlika, ki je bila za Red Bull dovolj resen signal, da ponovno poseže po spremembah. Zgovorno je, da je Hadjar, kljub tehnično slabšemu dirkalniku, zbral osemnajst točk več kot Cunoda, Lawson pa je bil pred obema s 38 točkami. Cunoda bo naslednje leto rezervni voznik Red Bulla.

Hadjar pri Red Bullu, Cunoda brez sedeža

Lindblad, ki sicer ni osvojil naslova v F2, ostaja eden najbolj obetavnih dirkačev v Red Bullovem programu. V F1 bo debitiral kmalu po svojem osemnajstem rojstnem dnevu, kar dodatno poudarja, koliko zaupanja ima vanj ekipa.

Arvid Lindblad je rojen 8. avgusta 2007 v Londonu, kjer je odraščal v švedsko-indijski družini. Z dirkanjem je začel zgodaj in v kartingu postal eden najbolj dominantnih talentov svoje generacije. Med letoma 2019 in 2021 je osvojil več velikih naslovov, med drugim WSK Euro Series in Champions of the Future, ter si hitro prislužil mesto v Red Bullovem mladinskem programu.

Hadjar pri Red Bullu, Cunoda brez sedeža

V formule je vstopil leta 2022, leto pozneje pa je v Formuli 4 nanizal zmage in stopničke v britanskem, italijanskem in nemškem prvenstvu. V sezoni 2024 je debitiral v F3 in takoj zablestel – osvojil je šest zmag, bil stalno v vrhu ter končal med najboljšimi v skupnem seštevku.

Leta 2025 je preskočil v F2 in tudi tam dokazal, da sodi med elito, zato ni presenetljivo, da mu je Red Bull zdaj odprl vrata v F1. Z njegovim prihodom bo na štartni vrsti že peti Britanec v sodobni izjemno močni britanski generaciji, skupaj z Norrisom, Hamiltonom, Russellom in Bearmanom.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
kartako02.12.2025 16:30
Hadjar je res talent, samo bolj labilen, kot Lawson. Glede na dozdajšnjo statistiko bo to še en izgubljen talent, ki bo klonil pod velikimi pričakovanji obvladovanja dobrega a zelo občutljivega dirkalnika. Po moje bi bi bilo bolje izbrati kakšnega bolj izkušenega. Perez na koncu koncev sploh ni bil tako slab, kot so bili vsi, ki so prišli za njim. Me zanima, kaj bi naredili Hamilton, Alonso, mogoče Hulk.
kartako02.12.2025 16:31
In upam, da se motim.
aichi02.12.2025 16:36
po moje se
F1_tom02.12.2025 17:07
Perez je bil avta tud navajen, medtem ko so te mladiče sam not posadil pa evo, tle maš.
ripmork02.12.2025 17:35
@kartako: imam podoben občutek: Albon, Kvyat, Gasly, Lawson, zdej Yuki... vsi obetali in kazali hitrost v sestrski ekipi, v RB-ju pa trpeli. Kdorkoli gre naslednji v ta zic, bo 90% škodil svoji karieri. Pa tut upam, da se motim. Mogoče bo sprememba pravilnika šla kej Hadjaru na roke...
newsman02.12.2025 17:42
Samo v informacijo glede občutljivega dirkalnika: Drugo leto so nova pravila, tako šasije kot motorja, zato je nekoliko preuranjeno govoriti o takšnem in drugačnem občutljivem ali neukrotljivem dirkalniku. Lahko se zgodi - v kar sicer sam osebno ne verjamem - da bo z novim dirkalnikom 2026 imel težave bolj Max kot pa Hadjar. Kdo ve. Sicer pa bomo spričo dejstva, kako hitro čas beži, to kmalu izvedeli.
Grozny02.12.2025 18:20
Moje mnenje je, da je dober dirkač, tudi s slabim dirkalnikom. Kar pomeni, da se zna prilagodit dirkalniku-način vožnje itd. Dirkalnik se njemu ne bo. Pa tudi, če je dirkalnik prirejen za Verstapna in njegov slog vožnje. Samo prilagodit svoj stil.
jurica.kocina02.12.2025 18:22
Ni Honde ni Yuki-ja
Neobremenjen02.12.2025 19:49
Grozny, jaz pa se ne strinjam. Bolj se nagibam k primerjavi, da enemu tekaču obuješ tekaške čevlje, ki so narejeni za drugega in mu rečeš, zdaj pa laufaj. Edina stvar, ki bo prilagojena Hadjarju bo sedež, vse ostalo bo šlo na mlin Maxa. To, da bodo nova pravila, ne bo dosti vplivalo, inženiriji točno vedo, kaj Max hoče, in to bo dobil že prvi dan, z naslednjimi nadgradnjami bo diskrepanca samo še večja. Kdor je skeptičen, naj si pogleda sezono 2022, ko so nastopila nova pravila, pa smo videli, kako zelo so pri RB "kiksnili", da so avto naredili za Maxa. Že od prvega dne je bil narejen zanj. Škoda mi ga je, ker je res talent.
Advokat02.12.2025 20:21
Če je talent, bo že pokazal svoje.
Znoris02.12.2025 23:29
Drugo leto bodo dirkalniki tako zelo drugačni, da vsaj prvo leto nebi smelo biti take razlike pri Redbullu. Vsaj dokler si Max popolnoma ne prilagodi dirkalnika po svoje. Lahko se pa Maxu zgodi pri novih pravilih podobna zgodba kot pri Hamiltonu, kateremu nikakor ne sede aktualen dirkalnik.
Whiteswan03.12.2025 06:06
Upajmo samo da se bodo tudi dejansko ukvarjali s Hadjarjem.
vv03.12.2025 06:46
Honda gre yuki gre. Ni junaka ki bi bil boljši od Maxa v Red bullu. Oni pametno razmišljajo, imajo izven serijskega dirkača zato je logično da bo vse podrejeno njemu. Naj spomnim leta nazaj kaj je bilo ko so imeli po dva vrhunska (Mansell Piquet, Senna Prost). Šumi je bil prvi ki je bil profesor glede tega. Nikoli ni imel ob sebi spodobnega sovoznika sami Kekci.
RenaultF103.12.2025 07:36
Seveda je logično, kaj pa misliš kako je Lewis pobral 6 prvenstev v Mercedesu, vedno je bilo očitno favoriziranje njega, edino leto ko to ni bilo ni bil prvak ampak njegov sotekmovalec. In to potrjuje tudi sedaj v Ferrariju, ko nima očitno še pravega vpliva. Se mi zdi da je šel malo ležerno tja, ali pa je upal na več posluha glede na svoj status. Res me zanima kakšnega zajca bo potegnil iz rokava naslednje leto. Ok to že vemo, da če ne bo Ferrari naredil top avto bo slab žal.
Neobremenjen03.12.2025 08:46
Znoris, Pa saj Max ne bo šel v novo moštvo, da ti ne bi vedeli kako narediti dirkalnik, ki bi mu ustrezal. Tako kot je bilo ko je šel iz STR-ja v RB. To je praktično ista ekipa, ves know-how se prenaša. Isto je bilo, ko so se zamenjala pravila leta 2017, 2022 in enako bo 2026. Ne vidim zakaj bi bilo drugače. To, da ne bo več Adriana po mojem ne bo igralo nobene vloge, saj so prilagoditve bolj mehanskega značaja kot aerodinamičnega.
Neobremenjen03.12.2025 08:50
Whiteswan, Ne verjamem, da se bodo kaj dosti ukvarjali z njim. RB enostavno išče voznika (pa jim sploh ni važno kdo to je), ki bi mu, Maxu prilagojen dirkalnik kolikor toliko ustrezal. Zato tudi menjavajo dirkače kot spodnje gate. Da pa bi prilagodili dirkalnik drugemu vozniku pa ni logično.
Whiteswan03.12.2025 09:46
Zdaj ce je RBR-u vseeno za konstruktorski naslov, imajo lahko z Hadjarem enak odnos kot so imeli z vsemi dirkalci zadnje 2 leti, vkljucno z Perezom v casu njegove krize zadnjo sezono. To je moja poanta. Nihce "nikoli" ne bo ogrozal Maxa osebno v RBR dokler mostvo diha za njega. Je pa skoda ce se jim za drugega voznika dobesedno hebe.
ripmork03.12.2025 13:47
@Neobremenjen: sam vsa leta, ki jih opisuješ (know-how prenašanje znanja) je bil Newey glavni oblikovalec pri RB-ju :) (impresivnih 18 let, celo). Reč je zapletena, ker se mehanski in aero področji zelo prekrivata; zasnova vzmetenja vpliva na odmik od tal v različnih pogojih in dogajanje z gumami, vse slednje vpliva na aerodinamiko, pa spet obratno aerodinamika na vse prej omenjeno,... Newey (kolikor vem) je tudi tehnično precej zasnoval celoten koncept vseh sestavnih delov. Se pa v celoti strinjam z drugim komentarjem.
Advokat03.12.2025 15:27
Whiteswan: Maxa bo ogrožal le hitrejši dirkač, počasnejši vsekakor ne.
vv03.12.2025 15:49
Advokat samo dokler bo Max v Red bullu ne bo hitrejšega. Pustimo redke prebliski. Ob sebi nikoli ne bo pustil nekoga ki je hiter, saj ni neumen, da bi si delal konkurenco.
Advokat03.12.2025 16:08
Torej je Hadjar počasen?
xrenaultx03.12.2025 16:51
@Advokat, Max-a lahko ogrozi enako hiter dirkač. Toda ne v RedBull, ker je tam vse prilagojeno Maxu, V drugi ekipi, kjer bi pa imela dirkača iste pogoje, bi ga pa lahko nekateri dirkači premagali.
xrenaultx03.12.2025 16:52
@RenaultF1, Hamilotn ni imel v nobenem moštvu takšne pogoje kot jih ima Max. Dirkalnik, ni bil nikoli razvit samo za njega, temveč je bil razvit, da so ga lahko vozili vsi. In tudi ni imel statusa št. 1, kot ga ima Max.
Advokat03.12.2025 16:55
Kateri dirkači bi ga pa lahko premagali? Zgleda kot pravi vv je Hadjar počasen.
vv03.12.2025 17:34
Advokat Hadjar ni počasen je pa daleč od nivoja Maxa. Hvaležen bo ker je napredoval v prvo moštvo, konkurenca pa Maxu dokler bo v Red bullu ne bo.
vv03.12.2025 17:37
V Red Bullu je vedno določeno kdo je kdo. Spomni se Vettla kako je k..vinsko prehitel Webra, kljub dogovoru. Tako kot je sedaj Max je bil Vettel včasih št. 1
Advokat03.12.2025 21:44
vv@ Max je sedaj v očeh medijev tista najvišja referenca. Kdo je potem na njegovem nivoju?
© Copyright 1999-2023 Avtomanija