Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Novice   |   Lewis Hamilton
Pogreša Vettla na vrhu
Lewis Hamilton je na dirki v Suzuki odpeljal še eno dominanto dirko in se ni ubadal s tem, kar se je dogajalo za njim.
Bojan Vrbnjak Arhiv
8. oktober 2018 | 11:07:46

Čeprav je njegova dominantna zmaga na dirki za VN Japonske vredna vseh pohval, pa dirkač Mercedesa raje zmaguje drugače. "Rad se borim, še raje pa bi imel več dvobojev kolo ob kolesu. Videti, kdo bo najprej popustil, je zame ultimativen izziv. Mentalna stabilnost pod pritiskom. To mi je zelo všeč. Vesel sem, da smo imeli nekaj takšnih trenutkov. Na primer v Sočiju. Naša strategija se ni izšla, ampak s tem sem imel vsaj priložnost, da pod takšnim pritiskom pokažem svoje znanje in sposobnosti."  

Te sposobnosti sta imela on in njegova ekipa možnost pokazati tudi v borbi s Ferrarijem in Sebastianom Vettlom. "Vsi smo lahko ponosni, da smo držali tako visok pritisk. In potem se v tako tesnem dvoboju med prvovrstnimi tekmeci zgodi, da v nekem trenutku eden popusti. Čeprav so še vedno na visokem nivoju. Vse to je vprašanje psihologije. Verjamem, da so vsi v ekipi zaslužni za to, da smo nenehno bili stoodstotni. Zelo sem hvaležen, da sem tudi sam vedno dal svoj delež, ko je bilo to potrebno."      

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
hubertfast
Lewis, saj ni potrebno Vettla do konca poteptati 😎😎. Italijanski bralci so priimek Arrivabene, ki pomeni, da prihaja nekaj dobrega preimenovali v Arrivamale in Arrivamai. Kar pomeni, da prihaja nekaj slabo ali, da ne pride nikoli 🤣🤣🤣🤣.
8.10.2018 11:40:36
RenaultF1
Ha ha, kaksno flancanje, seveda da mu je vsec, ko ga mostveni kolega mora spustiti, ne glede na vse. In pred tremi mesci je pa jokal, kako Ferrari goljufa. Clovek res ne ve kaj govori, enkrat tako drugic drugace (showman, kar je se najboljsi naziv za njega).
8.10.2018 11:52:51
hubertfast
Nikoli ni rekel, da Ferrari goljufa, samo to da neverjetno potegne in da imajo nekaj več. V glavnem sedaj je 21 to go.
8.10.2018 12:02:22
Soling
RenaultF1, "Ha ha, kaksno flancanje, seveda da mu je vsec, ko ga mostveni kolega mora spustiti, " Vettla lahko spusti sedaj cela karavana f1, pa mu nč ne pomaga.
8.10.2018 12:10:29
Mario84
Ferrari ze nekaj casa nazaj presaltal cel razvoj na drugo leto, kot pocnejo zadnjih 9 let. Se vettla bi mogli poslati mal na jogo, za priprave na 2019.
8.10.2018 12:53:48
Fero
A je kdo slišal včerajšnjo cvetko med prenosom? Seb je zaostajal cca 40s za Rajkom 6 krogov do konca. Bil je sekundo na krog hitrejši in sta ugibala če ga bo Rajc spustil. In je eden pametno ugotovil da je 1s verjetno premalo. Moral bi biti 3s hitrejši, da bi ga lahko Rajc spustil.
8.10.2018 13:05:36
matt0
Ko so bile zanimive taktike je bilo malo več jokanja, zdaj je ugotovil, da je tudi njemu dolgčas, ko je videl, da je tudi Bona po 30 krogih zmanjkalo
8.10.2018 13:07:10
RenaultF1
@Soling, a se ti zdi da mi je mar za Seba ? Motis se. Je pa Hamilton ze malo prevec prima dona
8.10.2018 13:58:11
Soling
*RenaultF1, že iz tvojega avatarja je razvidno čigav navijač si.
8.10.2018 14:17:39
spidy
Zanimivo kako vsi kritizirate dirkača in njegovo početje. Mislite da Ferrari nebi dal ukaza Kimiju, da spusti Vettla naprej če bi bil v položaju za več točk? To so mu v tej sezoni že enkrat naročili samo so se naredili inkognito pa niso hoteli jasno dat ukaza. Lewis je prvi dirkač, ki nam je pokazal F1 tudi z druge strani. Vsi ostali dirkači so zaprti, skrivnosti nič se na veliko ne ve o njih. Lewis je pa na Facebooku in Instagramu ter nam daje nekaj več kot ostali. Vse pohvale, ko bi bilo še več takih dirkačev. Ima pa tudi svoj ego katerega nič ne obsojam je samo človek. Prav rad bi videl nekoga od vas v njegovih čevljih. Bo pa vedno razcep pri F1. Tekmujejo v konstruktorski zmagi in morajo delovati kot ekipa in potem je tukaj še posamezni naslov. Moštveni ukazi so pa prisotni še od nekdaj. Meni je F1 še vedno TOP in jo rad gledam.
8.10.2018 14:18:26
Fero
Ma koga zanima Facebook in Instagram. Nas samo dobre dirke zanimajo.
8.10.2018 14:33:12
hubertfast
@Fero, točno to, pa da Hamilton zmaga 😎😎
8.10.2018 14:43:13
leonardo
spidy: Saj ni problem v moštvenih ukazih oziroma, da jih oni nebi smeli uporabljat. Pri Mercedesu so se sami postavili v tak položaj, ker so trdili, da ne bodo uporabljali moštvenih ukazov čeprav izgubijo prvenstvo. Vem, da je to smešno ampak tako so zatrjevali lani avgusta. Mene še molj moti, ker se potem tako opravičujejo. Saj ukazi niso prepovedani si jih pač uporabil in to je to. Ravno tako, kot Ferrari in še katera ekipa v F1.
8.10.2018 15:26:08
dbench
Mlajšo generacijo to sigurno zanima, s tega vidika bi se kar strinjal s @spidyjem. Je pa tako, malo moraš biti človek za te fore (insta, fb,..) in se iti zvezdnika, če ti ne paše te pa sponzorji silijo, da si prisoten na omrežjih in raznih dogodkih itd.. vsaj jaz si tako predstavljam. Za nekaj dodatnih milijonov € na leto se sigurno splača malo viset na teh omrežjih in sproti še malo kazat logotipe, verjetno bi se vsak potrudil.
8.10.2018 15:26:42
lordjimy
Glede te izjave ga tudi sam najbolj ne razumem, ker vmes je imel letos celo faze, da se je raje skril ipd.. Ampak na koncu je tudi samo on krvav pod kožo in verjamem, da si želi dvobojev v ospredju kot pa lahek sprehod do zmage. Glede na začetek sezone je povsem razumljivo, da so se pri Mercedesu odločili, da prepustijo mestu Hamiltonu in žrtvujejo Bottasa, ki ni več kandidat za osvojitev naslova. Noben ne ve kaj jih čaka na naslednji dirki in kdaj se od kje pojavi Max . Na Hamiltonovo srečo se je Mercedes odlično pobral z zadnjimi posodobitvami vendar do sredine sezone ni bilo tako. Priznati si je pa treba, da je Hamilton trenutno št. 1 v F1 in velja trditev, ki jo Rosberg ponavlja in to je, da če želiš premagati LH ne smeš delati niti najmanjših napak. Osebno me ne moti kako živi in kaj dela v prostem času saj je njegovo življenje in je zanj moral tudi nekaj narediti in pokazati.
8.10.2018 15:54:03
Primus
Ko pa ne zmaguje pa veka, da to ni več F1 kot recimo v Monaku....nikol mu pa ni prav... Kar se pa Ferrarija tiče je pa razlog neospeha očiten - Vettel
8.10.2018 16:45:18
ef ena
Klasika, doler je zmagovalec dovobojev, mu je to všeč, ko dvakrat zapored izgubi pa od ekipe zahteva za sekundo hitrejši dirkalnik. Enako je bilo z Rosbergom. Dokler je bil on v ospredju si je želel dvobojev, ko se je plošča obrnila, je iskal zarote v moštvu. Letos je Lewis ubral taktiko Rosberga in to se mu je obrestovalo, v kolikor bi se znašel v podobi situaciji kot Vettel v zadnjih dveh letih, pa ne vem, če bi se odrezal kaj bolje. Ko je on na dnu, tudi dela napake.
8.10.2018 17:33:47
hubertfast
Ok, Lewis, prosim vozi z ročno. Bo vsaj prvenstvo zanimivo 🤣😎🤣😎
8.10.2018 19:24:43
Soling
Nikomur ni lahko izgubljati, tudi Lewis ni izjema, vendr se to pri njem zgodi zelo redko... To, da izgublja. Letos je vozil zelo zrelo in nezaletavo. Rezultati so vidni. Od ekipe zahteva in jim tudi vrača. Botas mu je res timska pomoč, a ne odločilna pri osvojitvi prvenstva. V Ferrariju so v prvi polovici nekaj dosegli in takoj zaspali, kar se pri Mercedesu ne bo zgodilo kar tako, že zaradi njihove mentalitete in vodenja, zavedanjem, da za njimi stoji tudi tovarna ljudi. Tu pa rdeče ne bom nikol razumel. Ferrari nekoč je predstavljal prestige. Kmalu pa bodo samo še legende.
8.10.2018 19:56:04
tadejkrze
Sladkorno fašeš sam da tele komentarje bereš. Res je jako težko bit zrel pa nezaletav, če maš sekundo hitrejši dirkalnik, Bottasa, ki se ti umika, FIA, Pirelli pa še 50 točk prednosti. Iskreno, še opica bi bila tu zrela in nezaletava.
8.10.2018 20:40:10
tadejkrze
Tudi Vettel je izpadel tak, v časih Redbullove dominance. Še koga bi lahko omenili...
8.10.2018 20:41:42
matt0
Soling, ravno nasprotno. V F1 je 19 dirkačev navajenih biti poraženih. Hamilton, pa, bolj ali manj, vozi pri vrhu že 10 let, kar ne uspeva nikomur. Zaradi tega pa je trenutno Mercedes stabilen, kot ti praviš - so vajeni biti na vrhu
8.10.2018 20:47:40
Soling
*tadejkrze, pozabil si omeniti, da je Hamilton kot vodilni šel na dopust, z ne najhitrejšim bolidom. In da je imel Vettel za toliko hitrejši dirkalnik, kot ga ima sedaj Mercedes. Kakšna Fia, pa gume... če bi imeli vsi skupaj bolj vzdržljive gume, ki ne bi zahtevale varčevanja in vožnje kot po jajcih, bi šele Hamilton prišel do izraza. Na en hiter krog pa, da sploh ne govorim.
8.10.2018 22:33:15
Soling
*matt0, drži, ker je motivacija obojestranska, pa še izplača se...hahaha
8.10.2018 22:34:59
Fero
matt0: ma kakšne neumnosti govoriš? Kako misliš da Hamilton bolj ali manj vozi v vrhu zadnjih 10 let in da to nikomur drugemu ne uspeva?
9.10.2018 6:28:02
matt0
Ja Fero, če pogledaš realno, imam prav. Letos bi lahko bil Hamiltonov sedmi naslov v 12 sezonah, kar pomeni, da je bil bolid zmožen. Kdo drug je bil tolikokrat vsaj blizu?
9.10.2018 8:42:17
Fero
Kot sem pogledal, je celo Seb večkrat bil med prve tri uvščen.
9.10.2018 9:13:20
matt0
2015, 2016, 2017 se strinjam, pa spet, bi težko zmagal ane?
9.10.2018 9:52:25
Fero
Očitno tudi Hamilton 2x ni mogel ane? Navkljub temu, da je imel najboljši dirkalnik obakrat nje. ;-)
9.10.2018 10:51:08
Senna4Ever
Zadnji dve dirki je bil Mercedes dominanten, tu ni dileme in to se vsi strinjamo. Ampak problem je, ker sedaj se bo večina spomnila samo zadnjih nekaj dirk in ne celotne sezone, sigurno se bodo našli taki, ki bodo konec leta govorili, kako je Hamilton še enkrat več osvojil naslov v daleč najboljšem avtu. Samo dejstvo je, da so bili pred tem s Ferrarijem večino leta precej izenačeni, ponekod tudi slabši. Ampak moštvo in Vettel pač niso izkoristili prednosti tam kjer oz. ko so jo imeli, na drugi strani pa sta Hamilton in Merc pobrala vse kar je bilo možno, tu se šteje poleg tudi nabiranje točk z 2. in slabšimi mesti. In rezultat je točkovna razlika, ki jo imamo. Povsem preprosto.
9.10.2018 10:56:31
matt0
Fero, v sezoni 2016 je naslov vzel Rosberg v istem avtu. v Sezoni 2007 sta bila oba z Alonsom točko prekratka. Torej ja, očitno dovolj dobremu avtu bi dal čisto malo sreče, pa bi lahko pobral oba naslova
9.10.2018 11:47:00
matt0
Pa ne mislit, da spodkopavam njegovo vožnjo. Dober avto si je treba zaslužit, na začetku je imel nedvomno srečo, da je pristal, kjer je, ampak si je zasluženo ta mesta obdržal. Konec koncev od štarta v F1 ni imel sezone, kjer ne bi zmagal, dobra statistika, ki veliko pove sigurno o dirkaču in tudi bolidu
9.10.2018 11:50:36
aichi
Recimo tako, Lujz je najbolj kompleten dirkač v karavani ta hip, ni pa imun na slabosti, sploh njegove sektaško hipijevske eskapade sredi poletja so pokazale, da je tudi on samo človek. Je blagovna znamka in to, ni pa karakterno na nivoju nekaterih velikanov F1, niti njegov dosežek 100 pole positionov in 100 zmag ne bo kaj drugega kot statistika.
9.10.2018 12:06:24
Senna4Ever
Ko smo že pri faktorju (ne)sreče, zelo malo bi bilo drugače in bi lahko Alonso imel 4 naslove in Vettel 2 pa ne bi nihče govoril o (ne)zaslužnosti takega razpleta. Ali pa recimo Rosberg, ki bi z lahkoto prišel do 4 naslovov, če ne bi imel za moštvenega kolega prav Lewisa. In še bi lahko našteval primere, kjer je splet vseh mogočih okoliščin poskrbel za številke, ki so take kakršne pač so... Zato zame statistika ni bila nikoli niti prvo, niti drugo merilo po katerem bi se ravnal, ko ocenjujemo posamezne dirkače. Nekaj zagotovo pove, še zdaleč pa ne vsega.
9.10.2018 13:03:42
Fero
matt0: a ni imel preklemano veliko sreče v letu 2008? Iskanje sreče in nesreče je dlaka v jajcu. Lahko le rečemo srečen je, da je že od prve sezone v top 3 moštvih, kar nihče drug ni bil.
9.10.2018 13:48:25
mojsterjaka
Vettel naj kr lepo zaključi kariero pa pusti vrtcu ter hamletu v goljufivem avtu da zmaguje, itak nima smisla!
10.10.2018 18:48:32

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 2017 Avtomanija