Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Novice   |   Charles Leclerc
Nisem nobena žrtev
Tri dirke in trije moštveni ukazi pri Ferrariju. Mladi Monačan po dirki v Šanghaju ni bil ravno navdušen nad tem, da se je moral umakniti Vettlu, toda Leclerc v isti sapi poudari, da ni nobena žrtev.
Bojan Vrbnjak Arhiv
15. april 2019 | 10:05:51

Ferrari se je na dirki za VN Kitajske odločil, da Vettla spravi mimo Leclerca in da Nemcu omogoči priložnost, da se priključi obema dirkalnikoma Mercedesa, ki sta počasi bežala naprej. Ampak to jim ni uspelo. Mladi Monačan je bil po dirki vidno razočaran. "Da, seveda je to frustrirajoče. Imel sem občutek, da sva oba napadala. Potem sva morala zamenjati mesti, toda Sebu ni uspelo, da se oddalji. Moje gume so se počasi obrabile, tako da sem lahko šele pozneje napadel." Ampak takrat je bilo že prepozno. Poleg tega je Ferrari z nič kaj uspešno strategijo zapravil četrto mesto Leclerca, saj ga je prehitel Verstappen, kar je Monačana še bolj razjezilo.

Po dirki in sestanku s svojo ekipo, je bil Leclerc znova miren. "V dirkalniku dam vse od sebe, ampak včasih za volanom ne spoznaš celotne slike." Leclerca so novinarji po dirki vprašali, ali se počuti kot žrtev in novinec Ferrarija je takoj odgovoril: "Nisem bil žrtvovan. Tako daleč ne bi šel. Smo ekipa in na dirki smo poskušali doseči najboljši rezultat. Takšne situacije na dirki niso enostavne. Drži, da sem v danem trenutku bil zelo razočaran. Jezen sem bil predvsem zaradi dveh razlogov. Vettlu se ni uspelo oddaljiti in zaradi tega sem si za njim uničil gume. Ampak razumem, zakaj je Ferrari to storil. Danes se zame ni dobro končalo."

Prav ironično pa je dejstvo, da se Vettlu ni uspelo oddaljiti iz istega razloga, nad katerim se je pritoževal tudi Leclerc. Kajti Nemec je veliko krogov vozil za moštvenim kolegom in si je tudi sam pošteno načel svoje gume. "Ko sem imel potem prosto pot, te prednosti nisem mogel izkoristiti."

Oglasil se je tudi šef ekipe Mattia Binotto, ki je spregovoril o moštvenem ukazu. "Stojim za tem, kajti morali smo poskusiti, da nekaj pokrenemo proti vodilnima Mercedesoma. V tej fazi dirke je bila to prava odločitev. Poskušali smo nekaj, a nam to na žalost ni uspelo. Zahvaliti se moram Charlesu za njegovo kooperativnost. Ampak prišle bodo situacije, v katerih se bo vrstni red znova obrnil."

Toda zakaj je Ferrari mladega Leclerca pustil tako dolgo na stezi, da ga je lahko Red Bull z Verstappnom strateško prehitel. Binotto odgovarja: "Charlesa smo pustili na stezi zaradi tega, ker nismo bili gotovi, kako se bodo tekom dirke obnašale gume. Razmišljali smo o tem, da bi dirko končali le z eno menjavo gum. Ampak potem se je izkazalo, da mimo dveh postankov ne bo šlo."     

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
spartan
Mattia Binotto je za odstrel....
15.4.2019 10:40:01
7even77
"Vettlu se ni uspelo oddaljiti". Ok. Pustimo. Pa vseeno nato vsaj tretje mesto in prvič letos stiopničke (zanj in) za Ferrari, torej ekipo?
15.4.2019 10:51:08
spartan
3. mesto za ekipo z največjih budgetom....in po vseh napovedih, kako hitri so (na začetku sezone). Totalen polom. Še malo in jih bo začel RB serijsko metati ven, kar počakajte. Že lani so imeli avto za prvaka, pa niso izkoristili priložnosti zaradi strateških napak.
15.4.2019 11:11:46
hubertfast
Razumem, da je Ferrari nekaj probal. Pač se ni izšlo. Če ne bi probali bi pa danes govorili zakaj niso?
15.4.2019 11:12:56
hubertfast
Binottu bo po moje čedalje teže. On je prvo inženir in biti poleg še vodja ekipe ne gre skupaj. Prvo nima časa in vprašanje, če ima še žilico za vodenje.
15.4.2019 11:16:50
Fero
spartan: a ni tudi Mercedes sam omenjal kako hiter je Ferrari, se mi zdi da bolj kot Ferrari sam.
15.4.2019 11:18:34
hubertfast
Ferrari je očitno v zaostanku. Kaj vse morajo porihtati še bog ne ve. Famozno prednje krilce očitno ni prava revolucija. Čedalje bolj verjamem Rosbergu, da so zgrešili koncept. Razvojni potencial jim je slabši od Mercedesa, ki z vsako dirko samo še dodaja. Sledijo dirke, ki očitno vse ležijo Mercedesu z Monakom vred. Oziroma katera dirka sploh leži Ferrariju? Indy 500 mogoče?
15.4.2019 11:30:57
Soling
A niste že po testiranju Ferrari razglasili za zmagovalca sezone?
15.4.2019 11:33:41
Soling
Tudi Bottas je že spustil Hamiltona, vendar je bil dogovor, če mu ne rata, da mu ta vrne mesto in to se je tudi zgodilo vsaj dvakrat. S tem, da mislim na fazo sezone, ko sta imela še oba možnosti za osvojitev naslova.
15.4.2019 11:37:44
hubertfast
Za nameček pa še interni dvoboj Vettel in Leclerc, katerega je pa vsaj italijanska javnost vzela za svojega in Vettla nekam pošilja. Mercedes ima tukaj lažje delo, saj redki prebliski Bottasa niso nevarni Hamiltonu. Hamilton tudi, ko je slab je čisto poleg vrha.
15.4.2019 11:38:15
etilometer
Če je kdo omenjal kako hiter je ferrari je ravno Mercedes tisti, ki je medijsko to zadevo obrnil tako, da smo vsi pričakovali kako bo ferrari dominanten vključno z mano. Ferrari sam tega ni izpostavljal ampak Mercedes. Vettel leclerk slednji je hitrejši . Ferrari ima Avto, ki je npr kot bahrain najhitrejši samo avta ne razumejo predvsem v počasnih ovinkih. Bojim pa se da tega ne bodo razumeli so konca sezone.
15.4.2019 11:40:05
hubertfast
Etilometer, čeprav mi tako stanje paše, se strinjam, da čas beži in ko se mudi teče še hitreje.
15.4.2019 11:46:12
Soling
Ferrari in njihove stratege ne razumem že 11 let. Res so legendarno moštvo...
15.4.2019 11:49:30
borut1
Problem rdečih je le eden, Mercedes, ki res deluje neverjetno močno. Ne samo dirkalnik, ampak celotna ekipa. Vedno najdejo tisti delček sestavljanke, ki jih pošlje še eno stopnjo višje. Nikakor ne zamerim Ferrariju, ker pač dirkajo v obdobju verjetno najboljše generacije dirkalnikov vseh časov, iz strani Mercedesa. Osnova mercedesa je tako izpopolnjena, da lahko čez celotno sezono razvijajo in prilagajajo dirkalnik. Ferarri je mogoče res naredil najhitrejši dirkalnik, za testiranja. Nimajo pa te moči, da bi konkurirali srebrnim pri samem razvoju čez sezono. Ni jim lahko......ker naredili so odličen motor, ki pa ne more izničiti pomanjkljivosti pri samem aero paketu, napram Mercedesu.
15.4.2019 12:02:22
Fero
Če se kdo počuti za dobrega stratega, naj piše Ferrariju. Samo komentirat iz daljave je najlažje.
15.4.2019 12:19:15
Brumbrum44
Verjetno se ne se zaveda...
15.4.2019 12:33:14
newsman
"Strokovnjaki", ki se gredo pomilovanje
15.4.2019 12:43:10
Soling
Ferrari je v ospredju, ko je treba dnar razdelit.
15.4.2019 13:07:10
roberto
Če bi pri Ferrariju poslušali SKY, bi bilo verjetno veliko bolje. Zgleda da imajo od lanske Monze, ko je Kimi s hitrim postankom potem izgubil zaradi slabih gum, kar to nekako v spominu in se ne upajo prej iti v boxe. Čeprav se letos kaže, da je undercut veliko boljša opcija, saj v prvem krogu dobiš 3 sekunde. Glede menjave med Sebom in Lecrercom so predolgo mečkali. Če bi to naredili takoj v 4 .krogu bi imel Seb še sveže gume in kakšno možnost proti Bottasu. Čeprav verjetno bi Merc potem malo pritisnil na gas. Ker so pa tako dolgo mečkali je ime Seb že uničene gume, ko ga je Lecrerc spustil naprej. Zato bi bilo bolje, da bi Seb zadaj počakal še kakšna dva kroga in šel na zgodnji prvi postanek. Tako bi vsaj oba ostala pred Maxom.
15.4.2019 13:12:05
roberto
Še Hamle se je takoj pritožil, ker so Bottasa poklicali en krog prej v boxe kot njega.
15.4.2019 13:14:33
etilometer
Vedno bolj je jasno, da je koncept aerodinamike ferrarija, haasa, alfa Romeo zgrešen. Predvsem ferrariju nudi visoke končne hitrosti na ravninah, ne nudi jim pa dosti oprijema, segrevanja gum. In to je lahko ali je že usodno za letošnjo sezono. Tako pravijo strokovnjaki po spletu in mislim da imajo kar prav. Nikoli ne bodo toliko pridobili na ravninah kot izgubijo v ovinkih.
15.4.2019 13:14:59
Brumbrum44
Sej kaj ti pomaga končna hitrost če imaš 16 Al 17 ovinkov v primeru kitajske...
15.4.2019 13:54:45
Falcon
strokovnjaki na spletu niso furali CFD analiz in testirali v vetrovniku z dejanskimi modeli. Gotovo so ekipe preizkušale oba koncepta in se odločile na podlagi precej več informacij. kot sem napisal včeraj: ferrari je še vedno kot celota 2 najboljši dirkalnik. Tako da tako slaba oz katastrofalna zadeva tudi ni. Popravki na tematiko pritisne sile pri nižjih hitrostih+mehanskega oprijema, pa bo verjetno situacija precej boljša. Ampak-tudi to ne bo pomagalo, če bodo še naprej šepali na zanesljivosti in strategiji.
15.4.2019 14:00:07
spartan
Kakor je inženir prišel za šefa, tako bo to pokop. Odžagali za Mauricia Arrivabeneja, ki jih je bil edini kolikor-tolikor sposoben držati pod komando. Sedaj pa imajo....
15.4.2019 14:24:46
hubertfast
Maurizio ni imel časa pokazati svoj bogat repertoar vodenja. Italijani sedaj pišejo o skrhanih odnosih, klanih. Poleg še interna vojna med šoferjema. Ok, Vettel ima fejst brke, to pa tudi nekaj šteje. Nekje sem prebral, da ima najlepše brke v paddocku.
15.4.2019 14:40:50
Brumbrum44
Spominja na Švedske pornoakterje iz 70ih..
15.4.2019 15:48:35
Brumbrum44
Spominja na Švedske pornoakterje iz 70ih..
15.4.2019 15:48:36
tadejkrze
Kaj je pobje, a boste kej odrastl?
15.4.2019 16:21:32
roberto
Ekipa, ki želi konkurirati Mercedesu (v tem primeru Ferrari), rabi dva zelo močna voznika. Da v primeru, da bodo dovolj blizu ali celo pred njimi s paketom, tudi realizirajo to z dvojnimi zmagami. Samo en dober šofer pač ne more biti dovolj. Pa ne želim nič slabega o Kimiju, ki ga zelo spoštujem in cenim, vendar ni bil konkurenčen Hamletu. Boril se je lahko le z Bottasom, nekajkrat na sezono pa, ko se mu je vse poklopilo, je bolj kot Hamletu delal težave Sebu. In tu je res manjkala ena taka komanda, kot jih imajo pri Mercedesu. Leclerk je ta pravi in ko (če sploh bo) Ferrari v stanju za zmago, morata biti oba spredaj. Zato je tudi Hamle bil tako zadovoljen, da imajo na kvalifikacijah "front row lockout". S tem je vse na dirki bistveno lažje.
15.4.2019 16:52:15
hubertfast
Kot sem povedal, kot strokovnjak sočustvujem z Ferrarijem. @newsman je to lepo povedal.
15.4.2019 20:48:37
Soling
Prvič, oba najboljša voznika sta že zasedena. Drugič, Hamilon je mesto vrnil Bottasu, če je uvidel, da je brcnil v temo.
15.4.2019 20:49:22
hubertfast
Meni se tudi zdi, da Hamilton Avstralijo dal Bottasu. Prejšnjo dirko mu je lepo pokazal kje mu je mesto. To dirko je pa dobil čeprav je imel slab dan.
15.4.2019 20:52:06
Fero
V AUT ga sploh dohajal ni. Kako mu jo je lahko dal?
16.4.2019 6:13:33
newsman
@hubertfast - a ti je že nekdo povedal, da si zelo samovšečen ritoliznik? Ni? E, potem ti bom jaz! Medtem ko večina tukaj debatira konstruktivno, se ti oglašaš le v reklamiranju lastne pameti, strokovnosti in znanja, čeprav roko na srce, jaz od naštetega nič ne vidim. Če bi opustil vsaj del promoviranja svojega ega, bi tvoji komentarji bili veliko bolj berljivi.
16.4.2019 7:36:41
Georgep
#newsman takih je tukaj veliko. Pišejo samo takrat, ko njihovi zmagujejo, ko zgubljajo jih pa nikjer ni.
16.4.2019 8:15:39
hubertfast
Ritoliznik komu? Jebi ga, sem pač originalen 😎
16.4.2019 10:55:51
Fero
hubert: če že to delaš, vsaj menjaj za par cm.
16.4.2019 10:58:04
newsman
@hubertfast - komu? Pustiva to izven javnosti...
16.4.2019 11:29:53
tadejkrze
@tarkelfarkel ohladi se Sicer pa @huberfasta se moraš samo navaditi, pa gre
16.4.2019 16:42:54
abt
Newsman lepo da si mu vsaj za par ur zavezal jezik..se strinjam z teboj,samo sliko od Einsteina mu je treba se zamenjat,ce ima ze novo ime,si zasluzi tudi novo fotko temu primerno😂😂😂
16.4.2019 17:04:32
hubertfast
@tarkelfarkel ne potrebujem odvetnika. Abt novega profila pa ne potrebujem, je že eden dovolj. Sem delal, zato sem bil tiho 😎
16.4.2019 18:24:25
Jon
tarkelfarkel je moral prvo 100 stavkov napisat,da je nekomu potem povedal da mu gre na k...c???🙄
16.4.2019 22:30:00
TomiDeli
Naslednje leto menjava Vetel - Alonso
16.4.2019 23:36:37
Fero
Mislim da tega ne boš doživel.
17.4.2019 6:10:43

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 2017 Avtomanija