Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Novice   |   Jackie Stewart o srečnem Hamiltonu
Uspešen predvsem zaradi Mercedesa
Za Jackieja Stewarta je Lewis Hamilton zelo dober dirkač, vendar pa Škot dvomi v ton, ali je zares boljši od Vettla, Senne in ostalih velikanov.
Bojan Vrbnjak Arhiv
16. april 2019 | 14:46:28

Gole številke govorijo zase. S petimi naslovi prvaka, 75-imi zmagami in 84-imi pole positioni Lewis Hamilton spada med najboljše dirkače F1 vseh časov. Mnogi verjamejo, da bo Britanec nekega dne celo presegel Michaela Schumacherja. Toda Jackie Stewart dvomi v to, ali so te statistike zares reprezentativne.

Trikratni svetovni prvak meni, da je Hamilton postal uspešen predvsem zahvaljujoč aktualni moči Mercedesa. "Lewis je zelo srečen fant, da lahko uživa tako ogromno podporo svojega delodajalca," pove Škot kolegom iz Mirror Sport in dopolni: "Mercedes je investiral ogromno denarja in zaposlil toliko talentiranih inženirjev in specialistov."

"Za njih dela tisočero ljudi, samo da bi lahko Hamilton in Bottas vozila ta dirkalnik, ki je zopet občutno boljši in hitrejši od Ferrarija in drugih tekmecev," doda Stewart, ki verjame, da imajo srebrne puščice tudi letos najmočnejši dirkalnik. "To se mora spremeniti. Potrebujemo Red Bull. Potrebujemo Ferrari. Nekaj novih moštev se mora približati in dejansko biti bolj konkurenčne."

V pogledu na Mercedes pa pojasni: "Njihova finančna podpora je verjetno občutno nad vsemi ostalimi ekipami, vključno s Ferrarijem in Red Bullom. Nimajo le fantastičnega dirkalnika in šasije, temveč tudi fantastično pogonsko enoto." Toda kolegi iz Motorsport-Total.com vedo povedati, da Mercedes in Ferrari delujeta s podobnimi letnimi proračuni, Red Bull pa je za odtenek za njima.

Vendar pa je jasno, da je Mercedes tudi letos opravil boljše delo kot Ferrari. Srebrne puščice so na prvih treh dirkah sezone osvojile tri dvojne zmage, več ne gre. "Menim, da ima Hamilton znova dobro priložnost za ponovno osvajanje naslova, ker druge ekipe nimajo moči in zanesljivosti, kot jo ima Mercedes." In Stewart pri tem izpostavi predvsem zanesljivost.

"Lewis je pravi čas prestopil k Mercedesu. Seveda je zelo dober dirkač. Ampak ali je boljši od Sebastiana Vettla? Ali je tako dober kot so bili Fernando Alonso, Alain Prost, Jim Clark, Ayrton Senna, Michael Schumacher ali Jackie Stewart? Kdo bi lahko to vedel? Tega ni mogoče dejansko oceniti."       

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
tadejkrze
Pazi zdej fanatike 👇
16.4.2019 16:40:17
hubertfast
Nič ne bom napisal, ker bom kregan 😂🤣
16.4.2019 18:27:40
jurica
Pač Jackie boljši je že k ti, sprijazni se že enkrat.
16.4.2019 22:05:51
Dynisco
Vsekakor drži, da ne bi imel takilih rezultatov, če ne bi bil trenutno pri Mercedesu. Je pa en naslov dobil z McLarnom ter enega zgrešil za kocino. In to z vsemogočnim Alonsom v drugem avtu. Po moje je kar upravičeno med top šit vozniki.
16.4.2019 23:13:43
etilometer
Koliko jaz vem so vsaj v 99% postali prvaki tisti,ki so imeli najboljši avto. Isto je s hemltonom, Vettlom, Alonso, schumaher. Vsi so bili prvaki ko so sedeli v najboljšem avtu. Aktualno dogajanje ja Jackie ima prav Ros Brown je od samega začetka vedel kako in kaj. Imajo po vsej verjetnosti najboljši kader v F1 z mercedesovo finančno podporo. Ekipa je od samega začetka nespremenjena razen, kar je ferrari nagnal je Mercedes se to pobral. (Aldo costa, sassi. Allison) . Vsi šefi oddelkov. In potem se čudimo da je tako
16.4.2019 23:53:00
Fero
Dynisco: je pa tudi prvega dobil za kocino.
17.4.2019 6:12:10
duss
Je boljsi od Vettla? Sem skoraj preprican da se ni v celi karieri zavrtel tolikokrat kot Vettel samo lani.
17.4.2019 6:23:49
Dynisco
Ja Fero, to pa tudi drži. Pa še cel ni ta naslov. Menda ga Felipeju pripada ene 38 sekund 😋😋
17.4.2019 6:52:07
Fero
Lujo se zadnja leta (Mercedes) sploh ne potrebuje vrtet, ker dirkalniki Mercedesa izgleda kot da vozijo z 80%. Takrat ko pa je bil fant obremenjen z rezultatom in je moral močno pritiskat, ker dirkalnik ni bil dovolj hiter, je celo pred boksom zletel ven, se zaletel v boksu...
17.4.2019 6:54:23
roberto
Je Hamle lepo pokazal kaj zmore v malo slabšem avtu v letih 2010-2013. Pa takrat Seb ni imel toliko boljšega avta kot ga ima sedaj Hamle. Na veliko dirkah je bil takratni McLaren še vedno boljši. Če pa bi preštevali vse spine in crashe, ki jih je imel v tistih časih … Sploh tisto leto, ko se je ene 5x zaletel z Masso.
17.4.2019 7:46:37
hubertfast
Hamilton je imel v tistih začetnih letih nekaj kiksov katere lahko pripišemo mladostni neizkušenosti, zaletavosti. Tudi Senna se je v Monacu zabil v ograjo par krogov pred koncem, ko je krepko vodil, pa mu tega ne zamerimo. Je pa potem navkljub temu, da je res vozil najboljši avto pokazal kar nekaj fantastičnih prebliskov s katerimi je dokazal, zakaj je tam kjer je. Teh prebliskov ni bilo malo.
17.4.2019 8:01:21
2fast4y
Neizpodbitno dejstvo je, da s temi mercedesi iz zadnjih nekaj let, bi bil lahko prvak vsak aktualni voznik F1, kar je lepo dokazal Rosberg, ki je bil povprečen dirkač v fenomenalnem avtu.
17.4.2019 8:30:38
abt
Ritoliznik😂 a nisi napisal,da ne bos nic pisal...
17.4.2019 8:57:42
hubertfast
Glede pisanja je veljalo za včeraj, danes je nov dan.
17.4.2019 9:43:12
hubertfast
Drugače pa to z ritoliznikom nisem in ne bom pozabil. Mogoče bom prebolel, če bom kdaj srečal @newsman v živo in bo dal za pivo ter se globoko opravičil. 😎
17.4.2019 10:57:33
newsman
@hubertfast - itak
17.4.2019 11:06:34
Aichi
Otroc!
17.4.2019 11:13:47
hubertfast
@2fast4y, prva tri leta nove dobe ti dam še prav. Čeprav vseeno oporekam trditvi, da je Rosberg bil povprečen. Lewis je imel v njemu močnega nasprotnika predvsem v kvalifikacijah. Še Brawn ga je pohvalil, da je tukaj izjemen. Zadnji dve leti pa Bottas ne bi osvojil naslova proti Vettlu. Tukaj je Lewis skozi obe leti briljiral. Seveda sta mu bila Ferrari in Vettel v pomoč. Tudi Rosberg je izjavil, da če hočeš premagati Hamiltona si ne smeš privoščiti napak.
17.4.2019 11:17:58
Macolar
Z Schumacherjevim Ferrarijem bi zmagoval vsak v letih 01-04, kaj to pomeni da je bil Schumi nesposoben? To je vprašanje predvsem za kakšnega abtja.
17.4.2019 12:33:02
newsman
@Macolar - 2002 in 2004 bi še rekel, 2001 in 2003 pa ne...Mercedes pa ima od 2014 naprej dirkalnik tipa Ferrari 2004...
17.4.2019 12:47:25
abt
No macolca,ce ze hoces moj odgovor.. ja z mercedesom bi zadnjih 5 let zmagovala tudi opica...😂 zdaj pa gruntaj😂
17.4.2019 13:21:54
abt
No macolca,ce ze hoces moj odgovor.. ja z mercedesom bi zadnjih 5 let zmagovala tudi opica...😂 zdaj pa gruntaj😂
17.4.2019 13:22:18
2fast4y
Macolca...abt je blizu resnice...newsman pa je zadel žebljico na glavico kar se tiče Ferrarija in Šumija...
17.4.2019 13:59:08
hubertfast
@newsman, 2001 ne drži, Schumi je zmagal z ogromno prednostjo, 2003 je pa res bilo napeto, nezanesljiv McLarnu je kimiju odnesel naslov. Bolj napeto je bilo leta 2000. 2002 in 2004 pa drži, takrat je lahko samo z levo roko vozil.
17.4.2019 14:17:59
Brumbrum44
Ebete še ni suše?
17.4.2019 14:19:27
Brumbrum44
Prvo sezono je Alonsa spravu v kot... Če če če ni važno.. Lani bi v Ferrariju tudi osvojil prvenstvo... Kdo to ve? Primerjat trenutno f1 proti letu 2000-2004 ne moreš.. Sm pa siguren da v R&b bi naredil boljše delo kot seba... Če bi vozu zdej mclaren ne bi bil prvak... 😂
17.4.2019 14:26:20
hubertfast
Dodal bi mogoče še to, da Hamilton v Mercedesu nikoli ni bil uradno taka številka 1 kot Schumi v Ferrariju. Menjava mehanikov leta 2016, ki jo je doživel pri Schumiju bi bila nezaslišana. Če je to dalo Rosbergu naslov ne bomo nikoli izvedeli? Na koncu je pa odločilo prvenstvo, ko je Hamiltonu crknil motor v Maleziji in pa trdi živci Rosberga, da je potem zdržal druga mesta do konca sezone. V Braziliji, ko je odneslo na mokrem ven se je tudi srečno rešil.
17.4.2019 14:33:25
spartan
Jackie je dirkaška legenda, Hamilton je pa metroseksualec. Zame vse jasno. Vettel je pa itak jokica na kvadrat.
17.4.2019 15:19:09
macolar
Abt ne bi rad bil ravno nesramen, ampak ali to pomeni da bi tudi ti in tvoj kolega osvojila naslov?
17.4.2019 16:39:20
kimikaze
Ne vem zakaj se mora pri stvareh, ki v bistvu veljajo za vse najboljše, izpostavljat samo enega. Kakšen je pravzaprav Jackijev namen.
17.4.2019 17:10:29
tadejkrze
Ker je aktualni svetovni prvak? 🤔
17.4.2019 19:25:08
Soling
Zakaj pa še kdo drug ne zmaguje z Mercom, zakaj je to glih Hamilton. Zakaj mu plačujejo tako astronomsko vsoto, če bi lahko opico dobili na banane...
17.4.2019 19:55:43
Soling
Lahko filozofiramo gor ali dol, lani bi Hamle dobil prvenstvo tudi v rdečem bolidu.
17.4.2019 19:57:45
roberto
Če bi lansko leto Seb vozil za Merc in Hamle za Ferrari, bi bilo prvenstvo odločeno še kakšni dve dirki prej. Si je Hamle privoščil cel kup napak na začetku, ki pa niso prišle do izraza, ker je bil avto skozi celo sezono toliko boljši.
17.4.2019 20:04:25
hubertfast
Jaz samo dodajam, da je Jackie pravi šofer. Mel je srečo, ko v svojem življenju oz obdobju ni imel Hamiltona naproti, ker bi ga malo opral.
17.4.2019 20:06:59
kimikaze
Tadej, a samo zato ? Še vedno ne vidim nobenega smisla
17.4.2019 20:09:04
hubertfast
@kimikaze, Jackie v zadnjih 10 letih nikoli ni rekel lepe besede na račun Hamiltona. Lahko, da mu je v mladih letih kaj zabrusil in zamera ostaja?
17.4.2019 21:23:42
Jon
Morda je pa Jackie samo stara garda...in pac nima rad temne cokolade...sam razmisljam...
17.4.2019 21:55:44
Fero
Jon: če je tole zgoraj dober prevod, potem vidim da tudi piše: seveda je zelo dober dirkač. Mislim da kar je hotel Stewart povedati je to, da je prišel Lujo v lepo toplo gnezdo, in da če ne bi od leta 2014 dalje sedel v Mercedesu, da v teh letih ne bi osvojil niti enega naslova.
18.4.2019 8:36:00
dbench
To je verjetno res. Morda pa bi mu vendar v teh zadnjih letih uspelo biti kdaj prvak tudi s Ferrarijem če bi tam pristal, tega pač nikoli ne bomo vedeli. Ampak dejstvo pa je, da vrhunska moštva imajo vedno v svojih dirkalnikih dirkače, ki so se že prej na tak ali drugačen način dokazali za malo boljšega od večine v polju, torej je varno reči, da prvaki so sicer res osvajali naslove z dobrim dirkalnikom, a so na drugi strani vendar tudi sami prispevali tisto nekaj več kar je prevesilo tehtnico na njihovo stran.
18.4.2019 8:57:47
Fero
Žal pri Mercedesu tistega nekaj kar bi prevesilo tehtnico, ni. So preveč dominantni.
18.4.2019 9:03:44
mojsterjaka
Ko si pod pritiskom delaš napake, spomnite se ko je Lojze v boksih šel na postanek kar k bivši ekipi! Se povsem strinjam s legendo Stewartom, tile naslov in zmage so kot lanski sneg. BMK! Prav tako se strinjam s finančno podporo Mercedesa za razvoj in Mercedesa na F1! Mercedes mora zmagovati drugače ga ni saj glede na njihov prodajni trg se z njimi dejansko ne more primerjat nihče, sploh pa ne kr en Ferrari, ki "drugega" kot športnih avtov ne zna delat!
19.4.2019 14:30:09

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 2017 Avtomanija