Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Novice   |   Lewis Hamilton
Le razmišljanje o naslovu je preprečilo trčenje
Lewis Hamilton je povedal, da se v Monzi, če ne bi imel na prvem mestu v mislih naslova prvaka, ne bi umaknil Leclercu na travo.
Artur Švarc
9. september 2019 | 10:24:11

Hamilton je več kot 20 krogov preganjal Leclerca in ga dvakrat tudi resno napadel. V prvem primeru je Hamilton po zunanji strani Roggie skušal prehiteti Leclerca, a ga je Monačan stisnil v desno, v drugem pa se je Leclerc postavil na sredo Curve Grande in prisilil Hamiltona, da je zaviral.

Hamilton je zdaj jasno povedal, da če se ne bi ukvarjal z osvojitvijo naslova, se Leclercu ne bi umaknil.

»Ne bi se umaknil in bi trčila,« je povedal vodilni v prvenstvu.

Med dirko je Hamilton spet kot običajno tarnal po zvezi, da Leclerc vozi nevarno, po dirki, ko se je pomiril, pa je povedal, da je šlo le za nekaj bližnjih trenutkov v dirkanju.

»Nimam težav z njim, nisva na bojni nogi. Čestital sem mu takoj, ko smo stopili iz avta. Mislim, da je Charles eden od najbolj spoštljivih dirkačev. To je bilo prvič, da sva vozila kolo ob kolesu.«

»Pri novih voznikih se pač naučiš, kako se odzivajo v določenih pogojih. Naslednjič pač veš, kako se ga lotiti drugače.«

Hamilton je lani na podoben način preganjal Raikkonena in ga prehitel po zunanji strani prve šikane. A sam meni, da primerjava ni na mestu.

»Lani niso bili tako hitri na ravninah, ali pa mi nismo bili tako počasni na ravninah.«

Kar pa se tiče Leclerca, Hamilton napoveduje pogovor.

»Verjetno bova kako rekla, če bo nanesla priložnost, a ni nič posebnega in še naprej bova dirkala. Veselim se še mnogih dirk proti njemu.«

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
zoki
Ne vem kaj joče Hamilton tu. Rinil je kjer ni bilo prostora, srečo je imel da ni bilo tam peska in je lahko obvozil šikano ter izgubil zelo malo časa. Vrhunsko je odvozil to Leclerc, končno pravi material za Ferrari, ki se uči zelo hitro... dobro da ima Vettla v ekipi, ki ima ogromno izkušenj. Tudi če Vettel ne privozi nekih rezultatov ima verjetno v ozadju kar precej zaslug za uspehe ekipe.
9.9.2019 10:54:19
Fero
Ma kaj bosta govorila, mu bo predlagal naj drugič bolj počasi pelje in mu da prednost?
9.9.2019 11:09:34
hubertfast
Če je Čarli dobil opomin pomeni, da ima Lewis vsaj malo prav. Drugače pa vse ok. Velika večina drugih šoferjev bi ob takem pritisku Hamiltona kkecnila, tako da Leclerc je res pravi šofer.
9.9.2019 11:27:42
Soling
Hamilton ga je opozoril, da bo nasldnjič trdno držal zunanjo linijo, ko bosta vzporedno. V tem primeru se je Hailton umaknil, saj bi prišlo do trčenja, kot se je to že dogajalo med njim in Rozbergom.
9.9.2019 12:08:09
roberto
Od Avstrije dalje ima Čarli pri sebi tako zapisano, da mora biti na notranji liniji in potem lahko dela kar hoče. Tudi izrine tistega na zunanji liniji, če je treba. Oziroma on si lahko vzame dirkaško linijo, le da je na notranji strani. Tako da tisto pravilo, če sta dva vzporedno in je potrebno pustiti prostor je kar malo razvodenelo. So ga zaradi Maxa kar malo potišali. Poled tega bi Hamilton verjetno slabše odnesel, če bi trčila. V najboljšem primeru bi šla oba skupaj ven.
9.9.2019 12:14:50
hubertfast
Hamilton je svoje včeraj dokazal, za razliko od Bottasa, ki še naprej igra turista.
9.9.2019 12:18:38
matjazh
tud bottas je razmišljal o hamiltonovem naslovu, zato mu je na štartu v prvi šikani pustil toliko prostora
9.9.2019 12:26:06
hubertfast
Pa saj pravim, da je turist.
9.9.2019 12:55:24
Protoc
Hubert spet lizes rit hamletu..ne morem verjet koliko branis tega hamiltona..mali ga je nabrisal in to je to.
9.9.2019 16:13:51
Aichi
Lahko sreljate, kar hočete, komisarji so odločili, da je šlo za nešportno dejanje Leclerca in mu pokazali črno-belo zastavo in to je vse. Lewis je bil ob boku Leclerca na zunanji strani in takrat ga je mali začel rinit s steze. Ko bo Lujz mel naslov v žepu čez dve ali tri dirke, bo v takem primeru spokalo in verjameš ali ne, kriv bo Leclerc, ker drikaču, ki mu je ob boku, ni pustil dovolj prostora. Pa to si nisem zmislil jaz interpretacija, pač pa velika imena F1 kot so Peter Windsor pa še kdo, s katerimi smo včeraj skupaj gledali dirko na kavčih v Press centru.
9.9.2019 16:28:25
tadejkrze
Hahahahahahahaha 😀 šaljivec
9.9.2019 16:58:07
zoki
Lewis je že od Španije prvak. V bistvu že kar od lani od novembra, ko je Pirelli odločil o teh gumah. Od Avstrije dalje je tisti, ki je na notranji strani car in odloča o svoji liniji (tako je Horner izjavil). Takrat je Max celo trčil s Leclercom in ga izrinil s steze pa je bilo vse ok, so rekli da mora tisti na zunanji strani najt svojo pot.
9.9.2019 17:03:14
abt
Bi bilo pa super na teh kavcih videti zalostne navijace hamleta😂😂
9.9.2019 17:11:40
matjazh
Se kr strinjam....v avstriji so kar postavili smernice ko niso kaznovali dirkaca ki je iz steze izrinil vodilnega v dirki. Tega naj se pac zdaj drzijo. Za navijace to ni nic slabega.
9.9.2019 17:43:32
Aichi
Let them race, se glasi, ne pomeni pa to, da Leclerc včeraj ni dobil rumenega kartona.
9.9.2019 18:44:04
Soling
Hamilton je nazadnjih dveh dirkah dokazal, da tut s slabšim motorjem lahko sledi, kar ste mu vedno očitali, ko je bila situacija obratna. Je pa prava umetnost na ravnini po gasu stisent bolid z najmočnejšim motorjem...haha. Bomo vidli v nadaljevanju sezone.
9.9.2019 19:37:45
ripmork
Lewis je čisto prav povedal. Leclerc sicer zasluženo zmagal in sem vesel zanj, je pa tudi zasluženo dobil opozorilo tule - če sta dva praktično bok ob boku, ne more (oz. ne sme) en drugega preprosto kar zrinit iz ovinka.
9.9.2019 19:44:04
roberto
@Soling: Je imel Hamilton kar očitno boljši avto za cel krog. Le na ravnini je bil Ferrari malenkost hitrejši. Če bi prišla pred Charlesa, bi mu takoj pobegnila oba Mercedesa. Tako da včeraj je bil to kar boleč poraz za Mercedes, ker sta v bistvu dirkala dva proti enemu in ga nista mogla ne na progi ne s taktiko premagati.
9.9.2019 19:56:06
tadejkrze
Kje si bil ko je bila Avstrija?
9.9.2019 19:56:29
leonardo
ripmork: Prosim poglej posnetek iz Avstrije in še enkrat preberi tvoj zadnji stavek. Potem pa preberi komentarje sodnikov na tisti dirki in boš ugotovil zakaj Leclerk tako vozi. Tega tudi jaz ne razumem??? Za Avstrijo pa je večina trdila, da bi moral Leclerk popustit ker je bil Max na notranji strani in je imel ovinek???? Pa sta bila ravno tako kolo ob kolesu pa ga je izrinil iz steze.
9.9.2019 20:19:18
Soling
*roberto: "Soling: Je imel Hamilton kar očitno boljši avto za cel krog. Le na ravnini je bil Ferrari malenkost hitrejši." Pa kaj ni na tem dirkališču ena sama ravnina? No, ima ene "5" ovninkov, to je pa tudi vse.
9.9.2019 20:48:41
tadejkrze
Ene pet ovinkov, pa še to ni ratal Hamiltonu vseh zvozit 😀
9.9.2019 20:55:04
James87
Jupi, vracajo se "dobri stari casi", samo Ferrari mora zmagat dve dirki pa je tu spet eno samo kreganje in zbadanje
9.9.2019 21:58:10
tadejkrze
Še Kimpaa nam manjka, preden gre Raikkonen dokončno v penzijo
9.9.2019 22:03:09
James87
Kimi bo dirkal se ko bo s sprehajalno palico za oporo hodil proti dirkalniku na startu
9.9.2019 22:08:16
Soling
Je že v redu, Hamilton vozi z glavo, zato pa ima tudi takšno točkovno prednost. Za Ferrari pa je skrajni čas , da že kaj pokaže in da ga tudi mladina, tam do 30 let skuša dojeti in podoživeti njegovo veličino sedanjosti in ne samo preteklih let.
9.9.2019 22:10:01
Asinorampante78
So dubili peruti...
9.9.2019 22:14:47
James87
@Soling mislis da mladina do 30 sploh gleda formulo in se zanima za ferrari, mercedes, red-bull - no ja ce je na zurih red-bull vodka se popularna kot nekoc, se vsaj za to znamko mlajsi se vedno zanimajo
9.9.2019 22:18:49
Asinorampante78
Soling, oni so vedno kot v vseh vojskah: i grandi vincitori... Pa ni važno al zmagaja al ne.. Lepa obrazlozitev Simona na YT kolk Ferrari prejme od f1 letno.. Pol se uprasas zakaj niso prvi? zakaj je f1? zakaj Ferrari, ki ne zmaga ducat let, prejme vec denarja kot bilo kdo ki zmaga? Sej so bogi.
9.9.2019 22:32:34
tadejkrze
Lol, vsak komentar ma drug izgovor, zakaj Hamiltonu ni ratal. Še mal pa bo Jankovič kriv 😀
9.9.2019 22:36:42
Aichi
V singapurju bo spet 3. violina, steza, ki na trenutni specifiki leži najbolj REd Bullu, potem MEci in pele potem Ferrariju, počasni in srednje hitri ovinki so za rdeče rak rana že celo leto. Rešuje pa jih elektro turbo, kar se lepo vidi v Parabolici, pred Parabolico je Hamilton uletel na zadek, enako potem Bottas, potem pa se vidi, kako hitreje pospešuje Ferrari, kar pomeni, da ima precej bolj prožno mašinco od ostalih, skrivnost pa je v turbu, ki ga žene tudi elektrika
9.9.2019 23:21:42
matjazh
Verjetno se tudi sami zavedajo, da je bilo tole vse kar so/bodo letos dobili....tako da je smiselno da še več resursov usmerijo v naslednjo sezono....
9.9.2019 23:36:39
hubertfast
Kaj pa vem, Rusija in ZDA bi jim tudi morale ležati, pa ziher bodo do takrat še malo izboljšali oprijem v ovinkih.
10.9.2019 11:20:32
Aichi
Hubi, zresni se... Rusija jim leži sam prva ravnina, pa še tam bojo bremzali 1s prej kot mercedes, v Austinu bo pa žalost, ker razen ene ravninice ne vidim prednosti zanje
10.9.2019 11:30:40
hubertfast
Ok, se strinjam, čeprav imata obe progi 2 kolikor toliko dolgi ravnini. In če ne bo pola potem je rešeno. Bo pa pole težje doseči, to pa drži. V glavnem naj bo po tvoje, da nimajo šans 👍👍
10.9.2019 11:49:57
abt
Dva pametna vedezevalca😂😂
10.9.2019 12:47:07
Soling
In prišel je abt. Prej pa ni duha, ne sluha. Aja, Ferrari je zmagal...haha
10.9.2019 21:05:36
hubertfast
Prišel je tiho in postal legenda 😎
11.9.2019 4:51:27

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija