Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Novice   |   VN Rusije
Netflix želi posneti Hamiltonovo izenačenje Schumacherjevega rekorda
Če bo Lewis Hamilton zmagal na dirki za VN Rusije, bo s svojo 91. zmago tako izenačil rekord Michaela Schumacherja. Ob tem ga bodo spremljale Netflixove kamere, ki bi rade posnele ta trenutek.
Ursa Prosenjak
21. september 2020 | 18:44:17

Netflix trenutno snema tretjo sezono serije Drive To Survive, zato upajo, da bodo ta konec tedna ujele zgodovinski trenutek. Nekoč nedosegljiv rekord Michaela Schumacherja lahko že v nedeljo izenači Lewis Hamilton.

Netflixova ekipa bo ves konec tedna spremljala ekipo Mercedes. Ko so jih nazadnje obiskali, se je dirka končala slabo za nemško ekipo. Na dirki za VN Nemčije, ki je bila obenem tudi poklon 125-letnici Mercedesa v motošportu, je nemška ekipa izvedla enega svojih najslabših nastopov. Valtteri Bottas je odstopil, Hamilton pa je končal na devetem mestu.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
Bohorc
Enačiti moto šport, oziroma ga primerjati z dosežki posameznikov ali ekip nekoč in danes je čisti nesmisel, pa naj gre to za F1, MotoGP, WRC, MXGP... Če se lahko tako izrazim"starodobni" in "novodobni" moto šport imata bore malo skupnega, razen, da za volanom, oziroma za balanco še vedno sedi dirkač, vse ostalo je je težko primerljivo - tehnika, varnost, komerciala, politika... Pa saj vsi veste kaj hočem povedat LP vsem navdušencem moto športa
22.9.2020 19:27:16
andrej
valda, fangio je potoval nekaj dni z ladjo da je zmagoval na dirkah. ta hamilton pa pride iz letala direkt v dirkalnik ki je že 90% nastavljen kot mora bit
22.9.2020 19:52:04
slonana
Super!!
22.9.2020 22:09:00
Nb848
Fangio je dirkal ko je bila "weak era" ...tko kot v fuzbalu al pa v tenisu. Ne mores primerjat lahko pa mirne vesti zakljucis, da v danasnjem casu Fangio, ne bi bil nic drugega kot navaden mehanik. Danes je veliko vecja konkurenca za prit v F1 pa se sreco moras met da si najdes sponzorja.
23.9.2020 1:31:17
BMWZ4
Moramo pa Fangiu priznati izreden talent in sposobnosti, saj je bil takrat skoraj vsak izlet s proge smrten. In kolker sem gledal stare posnetke, niso fantje prav nič šparali z gasom. To je povsem neprimerljivo z današnjimi razmerami. No, Ok, 21 dirkačev sodobne F1 bi se še že nekako znašlo v Fangievi Alfi, edino Luise, ki je zelenjavo, nosi 5 zlatih verižic in ji Bottas 24ur na dan krije hrbet, bi povsem odpovedal. 😛
23.9.2020 12:51:17
Fero
A nimamo le 20 dirkačev?
23.9.2020 13:18:04
matjazh
pa to ti pravim. Mugello je pokazal da instagram starlete ne znajo vozit po pravih grand prix stezah.....za njih so letališke piste, pa še tam se vozijo z vsemi štirimi kolesi preko roba...na srečo asfaltiranega. Apak si pa kr predstavljam Louise tokrat na odru za zmagovalce, ko bo reševal še eno krivico v svetu. Tokrat bo v zeleni majčki in na njej bo pisalo "BUREK JE SA MESOM!"
23.9.2020 13:19:56
matjazh
@Fero....lahko rečemo 21...tudi Hulkenberg šteje
23.9.2020 13:23:41
BMWZ4
haha, no si te kar predstavljam matjazh, pravkar si si privoščil burek in pivo, na koncu si glasno rignil, natipkal v telefon eno opazko čez Louise in dan je perfekten. What A Wonderful World.
23.9.2020 13:52:52
asinorampante78
Zanimivo Time ga je dal top100 najuplivnejsih ljudi v 2020.
23.9.2020 16:01:42
tadejkrze
Time je dal tudi Hitlerja za osebnost leta 1938. Da ne začnem, kdo je bil prihodnje leto
23.9.2020 16:47:18
asinorampante78
2020 je Lojze not al ti je prav al ne. Se lahk sam slikas. 😎 lahk bi bil Bin8
23.9.2020 19:47:53
BMWZ4
Evo, zdaj je Tadej še Adija privlekel noter. Zgleda, da je res najboljše, da se pravi ljubitelji F1 poslovimo od tu in da prepustimo Avtomanijo tem nergačem, ki jim nič ne paše, ki vse samo kritizirajo in ki v tej nečimrni atmosferi očitno uživajo. Beda od ljudi.
23.9.2020 22:23:52
tadejkrze
Ja to že 3 dni pišeš, pa si še kar tle
23.9.2020 22:41:54
matjazh
@Z4....to tvoje jamranje in način pisanja mi je hudo znano in lahko sem prišel do sledečega sklepa: ti si bil pred leti tu gor pod nickom StaR24😂😂😂
23.9.2020 23:54:12
Nb848
BMWZ4: kaj se sploh obracas na te otroske provokacije s strani raznih revckov kot so "matjazh" in "macolar" ter podobnih zafrustrirancev....Ferrari bo rabil se nekaj let da se pobere in meni jih je iskreno zal, ko navijajo za taksno propadlo ekipo a uspeha ni in ni.....tudi na vidiku ga ni nikjer....to mora bit res bolece ....Hamilton bo v Sochiju skoraj zihr slavil 91 zmago in se izenacil Schumacherjev rekord. Raj en pircek odpri pa uzivaj v dirki. Pa tudi ce ne zmaga Hamilton, naj bo vsaj zanimiva dirka, itak bo do konca leta padel tale rekord 😎
24.9.2020 1:49:27
Nb848
tadejkrze: ----Hitler ja.... naslednje leto je bil Stalin pa kaj pol. .......in kaj ma to veze s tem, da so uvrstili Hamiltona med 100 najbolj vplivnih? .... Logicna zmota ad Hitlerum..... .... Zmota, včasih imenovana tudi reductio ad Hitlerum – je poskus očrnitve osebe s sklicevanjem na prakse, kakršne so uporabljali Adolf Hitler ali nacisti. Ad Hitlerum je največkrat le personificirana oblika argumentiranja ad hominem ali kakšne druge zmote, s katero želimo nekoga diskreditirati z vpeljavo čustveno nabite povezave z nacističnim voditeljem.
24.9.2020 4:31:49
Macolar
Harry in Lloyd sta spet glasna.
24.9.2020 6:00:55
BMWZ4
No Fero, daj mu petko in smeškoja, kok je ta Macola kul, a ne?. Še bolj kot matjažika, ki me enkrat krsti za Karlosa, drugič sem že STar, jutri bom kimpa...eh, je pa res, da sem potreboval nekaj časa za vpis na Avtomanijo, saj nikakor ni šlo. Poleg tega se mi vedno napiše zgoraj "Ni varno", na telefonu pa se mi najdalj časa nalaga ta stran. Ampak zdaj sem končno tu in rad bi naučil nekaj teh kvazi harderjev in pravih muškarčin (seveda za tastaturo samo) malo kulture in zahodnoevropskega obnašanja, ker to cinično lajanje tukaj ni podobno ničemur. Seveda ima vsak pravico do svojega mnenja o določenem dirkaču, vendar to posmehovanje in žžaljenje ni izražanje mnenja, pač pa navadno barbarstvo in balkansko prcanje, če dovolite. Ni čudno, da so izobraženi ljudje (Lotus72 recimo) dvignili roke nad to sramoto. Mene recimo stokrat bolj zanima, na katerih komponentah ima letošnji Ferrari največji manko, kaj je bilo v resnici v ozadju in podobne strokovne stvari. To, da debelemu MatjažuH ne diši vegetarijanstvo, da bi Macolar raje imel na izletnih conah posajene 60-metrske sekvoje ali pa da je Fero prepričan, da Bottas mora Hamiltona celo vprašati, če sme na stranišče, so brezvezni babji čveki, ki ne zanimajo nikogar. Upam, da se bodo ti ljudje malo zresnili in nehali s to podjebancijo, saj komentiranje ni temu namenjeno.
24.9.2020 9:13:23
tadejkrze
Kaj vplivnega je pa naredu Hamilton za ta seznam? 🤔
24.9.2020 9:17:49
BMWZ4
Za začetek je prvo ime avtomobilizma Daimler Benz postavil tja, kjer mu je mesto - na vrh. Živi zgledno življenje športnika, dosega izredne rezultate, ne pada pijan z jaht v Monacu in ne nastopa vidno alkoholiziran na podelitvi naslovov svetovnega prvaka F1, poleg tega v nočnih klubih ne vihti noža in se ne požvižga na novinarje in javnost. Kljub ogromnim dejavnostim, kjer je dnevno "prezent", od glasbenih sfer do sveta mode, od nastopanja v avtomobilskih oddajah do sodelovanja v charity organizacijah ter po novem v aktivnem boju proti rasizmu, tip prileti z letalom, se vsede v dirkalnik in postavi najhitrejši čas, medtem ko večina njegovih kolegov presedi dneve in dneve v simulatorjih, preštudira, prepešači in prekolesari vsak milimeter proge, Hamilton pa pet minut pred zapuščanjem boksov prosi svojega inženerja, da mu osvežži spomin o gumbih na volanu, saj jih je že polovico pozabil od zadnje dirke. Skratka, naravni talent proti garačem. Takih je malo. To se vidi tudi tukaj na Avtomaniji, saj garači in fizikalci ne marate frajerjev, kot je Hamilton.
24.9.2020 9:33:06
Fero
BMW: kaj spet mene omenjaš, ko sploh nisem del pogovora? A si spet zbudil s prstom v riti, sedaj si pa tečen?
24.9.2020 9:41:00
BMWZ4
Tudi z 6. komentarjem zgoraj si se ti brezveze oglasil, čeprav nisi bil del pogovora.
24.9.2020 9:51:18
tadejkrze
@BMWZ4, to da vozi dirkalnik, ni nobena vplivna stvar. Aktivni boj proti rasizmu? Ker je 2x pokleknil? Kaj v svetu je s tem spremenil?
24.9.2020 9:52:19
Macolar
Ja drugi morajo vozit v simulatorjih, ker pač ne dobijo sekunde hitrejšega avta od konkurence in morajo najt stotinke v vseh kotih steze. Odlično delo s strani Mercedesa in tudi Lewisa ki žanje rezultate njihovega truda, po drugi strani izjemno enostranski boj za prvaka. Ko bi vsaj pri Mercedesu imeli jajca in omogočili boj znotraj ekipe, tako pa samo negujejo dober PR. Globalna kriza in svetovna klima pa sta povod za to.
24.9.2020 9:55:23
BMWZ4
F1 je en najbolj gledanih športov na svetu. Torej je nekaj vseeno dosegel s svojim opozarjanjem na rasizem, čeprav se s tem ne strinjam najbolj, ampak očitno pri Time na to gledajo drugače. Macolar, predvsem sem mislil na njegove moštvene kolege, Rosbergu se je ravno na koncu sfuzlalo zaradi tega, Bottasu pa še se bo. Glej, tak je pa pika, pa če boš še do smrti iskal neke protidokaze, Hamilton je eden najboljših dirkačev ever.
24.9.2020 10:06:52
Fero
BMW.. če pa tako meniš, potem pa še malo s prstom pomigaj. Boš morda manj tečen!
24.9.2020 10:24:45
BMWZ4
Lahko ti jaz malo po lapah pomigam, ker drugo zgleda ne pomaga.
24.9.2020 10:38:54
Nb848
tadejkrze: kaj je naredu vplivnega? Nevem res, ne spremljam njegov twitter in instagram. Vem le to, da ima nekaj milionov ljudi, ki ga sledijo. V tem tudi je poanta biti vpliven. Ocitno so pri reviji TIME ocenili, da stevilo ljudi, ki ga spremlja + njegov aktivizem, ga pac uvrsca med top 100 vplivnih ljudi v svetu. Meni je sicer vseeno al so ga uvrstili al ne. Nisem negiral tvoje trditve da je bil Hitler izbran za osebo leta 1938, pac pa sem ukazal na logicno napako v razpravi ko nekdo potegne Hitlera noter. Sicer pa mi je padel na pamet znan fenomen na internetu - tako imenovani Godwinov zakon.
24.9.2020 11:23:27
Fero
BMW: sicer ne vem kaj to pomeni, vendar se lahko oglasiš pri meni. Kam ti naslov pošljem?
24.9.2020 11:45:38
BMWZ4
Veš ti dobro kaj to pomeni, mislim pa, da ni namen komentiranja tukaj iz užaljenosti nekomu napisati, da si prst tiši v rit, ker ti je pač dokazal, da si bumbar. To se samo vidi, kako slab karakter si. Če meni kdo dokaže zmoto, to priznam in ne žalim zaradi tega.
24.9.2020 12:17:48
Fero
BMW: ne res ne vem. Na dolenjskem te fraze nisem še nikoli slišal. A to o b... zase trdiš?
24.9.2020 12:26:41
tadejkrze
@Nb848, ne vem, kaj ste razbrali iz te primerjave s Hitlerjem, ampak ni bila rasističnega pomena. Moje mnenje je samo, da so te liste povsem nepomembne, glede na to kdo vse se je že znašel na njih in, da mi on ne deluje kot vplivna vloga. Ampak to je samo moje mnenje Število sledilcev po mojem mnenju ni pojem vplivnosti, čeprav jih moderni psihologi radi kličejo 'influencerji'. Hamiltonu priznam boj za okolje v povezavi s prehranjevanje (koliko se vozi z letalom in dirka mi je minimalno, ker vemo, da je živinoreja med največjimi onesnaževalci okolja) - ne morem pa zagovarjati tega, ker me od burgerja zaenkrat še ne odlepiš
24.9.2020 12:36:23
Nb848
tadejkrze: Biti najbolj vpliven ne pomeni avtomatsko biti dober. Hitler je sigurno bil zares najbolj vpliven leta 1938. Saj tudi Obama je dobil Nobelovo za mir leta 2009 pa naknadno zacel 7 vojn v svetu. Saj razumem tvojo poanto....ti pac mislis, da so taksni seznami neverodostojni. In delno se strinjam, ker tukaj je prevec spremenljivk, ki jih je treba upostevat, ampak sigurno imajo neko matrico po kateri racunajo koliko je kdo vpliven na svetu. Pac ta seznam je samo njihovo mnenje. Kar se Hamiltona tice res ne vem al je med top 100 al ni. Tudi meni se zdi njegov aktivizem brezvezen in me tudi ne odlepis od burgerja. 😎
24.9.2020 12:53:48
BMWZ4
Fero, skini se mi že enkrat s k..., to pa boš menda razumel. Prav tako nekaj vas, ki ste v tej podjebantski koaliciji tukaj, na čelu z Tadejem. Zgleda, da ste tukaj ustvarili razmere, da kdorkoli zine eno v bran Hamiltonu, ga z žalitvami in posmehovanjem napadete kot lačni psi (ne hijene, da ne bo spet kakih obtožb), zato se od Hamiltonovih navijačev razen mene in Nb848 več ne upa nobeden oglasiti. Žal ste se malo zaj.... pri meni, sem malo pretrd oreh za vas, kavčarski nergači. Če se bo kdo od vas spustil na osebno raven žžaljenja, bo pač dobil svoje, kak želite. Sem sem se prijavil, da kakšno rečemo o F1, ne pa da berem vsak dan ene in iste zmazke, ki bi naj dajali vtis, da je cela Slovenija sovražno razpoloženega do serijskega svetovnega prvaka. Saj se nam lahko po tem cela Evropa reži , kakšen butast narod smo, hvalabogu, da nihče ne razume našega jezika.
24.9.2020 13:47:25
Dynisco
A ga še mi predlagamo za Bloudkovo plaketo?!?
24.9.2020 13:55:17
Fero
BMW: no no, vidim da si res tečen. Si se pa na koncu res lepo opisal.
24.9.2020 14:08:39
BMWZ4
Ja, ja Fero, že dobro. Vidim, da si zdaj razumel, pa ti je nerodno.
24.9.2020 14:22:24
asinorampante78
Tadejkrze raje se uprasi kaj vplivnega delajo rdeci zadnjih 12 let😅 ma Lojze skupno vec zmag kot Ferrari😂😂😂
24.9.2020 18:20:43
tadejkrze
Oni niso na seznamu 🤷‍♂️
24.9.2020 18:40:45
Nb848
No na tem seznamu so tudi tej .......Jst nevem a je kdo od njih bolj vpliven od Hamiltona? In ce je zakaj ze? ..Ali Wong Michael B. Jordan... Selena Gomez..... J Balvin.... Jo-Jo Siwa..... Halsey.... Phoebe Waller-Bridge... Jennifer Hudson... Yo-Yo Ma.... Dapper Dan.... Anaïs Mitchell.... Michaela Coel.... Bong Joon Ho... LASTESIS.... Julie Mehretu.... Ayushmann Khurrana...
24.9.2020 19:16:35
hubertfast
No, da malo zakurim. Hamilton je še vedno edini dirkač ki je v vsaki svoji sezoni osvojil vsaj eno zmago. To da je pa eden izmed najboljših vseh časov pa raje ne bi. Škoda, da ni Slovenec, imeli bi heroja, pa še hčerko bi mu dal, če bi jo imel 😁😀
24.9.2020 19:22:01
tadejkrze
Nb848, Katastrofa tole 🤦‍♂️ Ok, vzamem nazaj. Pa že več efekta Hamilton naredi...
24.9.2020 20:12:14
Nb848
tadejkrze: Ne, saj se zmeraj imas prav. (glede tega da ta seznam ni merodajen in objektiven) Ta njihov seznam je kr neki pa 80% ljudi gor sploh ne prepoznam. To je pac subjektivno mnenje neke revije. Objektivno gledano se lahko doloci prvih 10 najbolj vplivnih ljudi na svetu in to so vglavnem predsedniki usa, rusije, kitajske ter nekaj bankirjev itd...vse ostalo se ne da dolocit oz. si lahko vsak po svoje razlaga kdo je pomemben in kdo ni. Subjektivno mnenje neke revije je pac samo to....subjektivno.
24.9.2020 20:40:32
Fero
BMW: ti pa res živiš v blodnjah.
25.9.2020 6:19:30
BMWZ4
Točno Fero, vsi mi živimo v blodnjah, nekaj vas, ki ste prepričani, da je Zemlja ravna plošča, pa imate vse prav.
25.9.2020 7:56:55
Fero
No si videl, tistih 20-25 ti ne dopušča razmišljati drugače kot le eno in isto.
25.9.2020 8:49:09

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija