Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Novice   |   Ross Brawn
Hulkenberg spada med dvajseterico najhitrejših
Nico Hulkenberg je na zadnji tekmi navdušil z odličnim rezultatom, kljub dejstvu, da že nekaj časa ni aktivno vozil v F1. Njegove sposobnosti je pohvalil tudi Ross Brawn.
Ursa Prosenjak
12. oktober 2020 | 18:55:33

Mesta za sezono 2021 še niso zapolnjena, zato še obstaja možnost Hulkenbergove vrnitve. Njegov nastop minulo nedeljo je nedvomno dal ekipam razlog, da razmislijo o možnem sodelovanju z njim. Ross Brawn pa ga je celo uvrstil med 20 najhitrejših dirkačev.

»Niko mi vedno znova daje razloge za občudovanje,« pojasnjuje Brawn. »Kot sem že dejal v preteklosti, je malo manjkalo, da bi vozil za Mercedes. Zelo ga cenim kot dirkača. Njegov dosežek s tako malo pripravami me je le še bolj prepričal o njegovih sposobnostih.«

»Precejšen zalogaj je takole vstopiti in se udeležiti tako tekmovalen panoge, kot je F1. Nedvomno si Hulkenberg zasluži mesto v F1, kjer pa je le 20 mest. Toda vsi lahko vidimo, da najverjetneje spada med najhitrejšo dvajseterico.«

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
rovokopac
Tip je samo rojen pod nesrečno zvezdo. Sicer bi bil lahko na najvišji stopnički.
13.10.2020 7:43:50
autogeek
Če pogledate lastno življenje, kaj bi lahko bilo, če bi bilo, tudi vidite, kakšne malenkosti nas preusmerjajo na naši poti. Zato pa so po navadi uspešnejši tisti, ki že zelo zgodaj vedo, kaj hočejo in potem rinejo v tisto smer, zlepa ali zgrda.
13.10.2020 9:08:39
marcipan
Marko je že izjavil, da sta tako on kot Perez opcija za 2021, če pač Albon ne splava.
13.10.2020 13:39:32
spartan
Hulk ni imel sreče, saj to je to. Nadarjen voznik.
13.10.2020 14:06:09
Fero
Če takrat Lojze ne bi bil razočaran z McLarnom in ne bi sprejel ponudbe Mercedesa, je bil menda Hulk naslednji na listi želja. Sedaj je brez zmag, v Mercedesu bi se pa kitil z naslovi.
13.10.2020 14:20:43
tadejkrze
Mogoče bi se pa Rosberg? Konec koncev je Perez v isti Force Indii osvajal stopničke.
13.10.2020 14:24:51
matjazh
Markko je tud reku da so bili v kontaktu s Hulkom glede možnega nastopa za red bull ker je bil albonov test na covid nejasen. tako da ni bilo dalec od tega da bi ga videli v red bullu. se mi zdi da ni toliko oddaljen od njihovga sedeza za 2021
13.10.2020 15:16:59
ripmork
Jaz bi mu res privoščil še eno priložnost v dobri ekipi. Se mi zdi, da bo skoraj zagotovo pri Red Bullu-u prišlo do menjave, ampak ima Sergio pomoje več možnosti...
13.10.2020 15:41:35
hubertfast
@Fero, če ne bi uletel Lewis bi k Rosbergu uletel Heidfeld. In Mercedesova zgodba bi bila drugačna, mogoče zmagovalna, vsekakor pa dosti manj.
13.10.2020 20:38:40
slonana
Verjamem v to!
13.10.2020 21:18:35
asinorampante78
Drzimo pesti za hulka.
13.10.2020 21:24:56
RUNC
@hubertfast; Heidfeld bi vozil za MB že v 2010 v primeru, da se nebi dogovorili s Schumijem.
13.10.2020 22:01:57
hubertfast
@RUNC, https://www.racefans.net/2019/09/12/heidfeld-was-first-choice-for-hamiltons-mercedes-seat/
14.10.2020 6:35:08
Fero
No kdorkoli od teh dveh bi bil tam, bi imel bleščečo zbirko v primerjavi z zdajšnjo. Če bi imel pa takrat Vettel srečo in bi njega vzeli, bi bil pa že preveč okiten.
14.10.2020 8:51:30
hubertfast
@Fero, se strinjam, da kdorkoli bi bil tam bi izboljšal svojo osebno statistiko, tega vsak strokovnjak, med katere sodim tudi sam ne oporeka. Se pa med strokovnjaki tudi strinjamo, da pa ne bi vsi enako izboljšali to svojo statistiko. Hamilton je najverjetneje potegnil ven skoraj vse kar se je dalo, kak Heidfield bi dosti manj....
14.10.2020 12:16:40
tadejkrze
Ah, rezultat bi bil isti ali s Hamiltonom ali s Heidfeldom.
14.10.2020 12:23:40
Fero
Jaz pa nisem prepričan, da bi Heidfeld enako dominiral. Sem pa mnenja da bi Vettel pometal s konkurenco, tako kot je to počel z Red&Bullom.
14.10.2020 13:58:40
ripmork
Dirkalnik res naredi veliko, vsega pa tudi ne. Vidimo lahko na primeru Bottasa, ki res ni slab dirkač (en od boljših B voznikov celo), pa ima precej več dela kot Hamilton, da mu uspe pokazat soliden rezultat. Lewis enostavno vozi konsistentno hitro in brez napak, zato lahko maksimalno izkoristi dominaten dirkalnik. Marsikdo bi z Mercedesom lahko zmagoval, za naslove osvajat je treba imet pa konsistentnost, ki jo ne premore vsak. Kombinacija Lewis/Mercedes je res "match" (na žalost nas nekaterih gledalcev, ki bi samo radi gledali bolj razgibano prvenstvo)
14.10.2020 14:07:08
Nb848
@Fero Niti ne, ce bi imel za sovoznika Rosberga pri Mercedesu. Menim, da je Rosberg boljsi voznik od Vettla. Tisto s Heidfeldom je itak samo smesna provokacija
14.10.2020 14:41:28
matjazh
ripmork: treba je tudi upostevati kolko resursov ekipa nameni enemu in koliko drugemu dirkaču. mercedes tudi mora ščititi oz upravičiti svojo investicijo v dirkača (ga placujejo 3x več). Tudi podpora ekipe veliko pomeni....saj ko je bil v ekipi Rosberg sta imela dokaj enak status ....a lauda se je v vsaki situaciji (konflikti, trcenja na stezi) postavil na hamiltonovo stran. in to izdatno vpliva na dirkača. podobna situacija je bila 2010 v RBR, ko je imel webber prvenstvo praktično že v žepu a mu ga Markko ni pustil odnesti....
14.10.2020 14:52:26
asinorampante78
Horner ma hude😂 https://youtu.be/hMxpoU0n_qM
14.10.2020 15:22:48
asinorampante78
A nice big Redbull😂😂
14.10.2020 15:24:00
tadejkrze
@Nb848 ni provokacija, ampak dejstvo. Vsak, ki razmišlja malo objektivno, ve da je edini zmagovalec Mercedes. Neglede kdo bi sedel v njemu.
14.10.2020 16:58:11
Nb848
@tadejkrze...Provokacija je zato ker trdis, da bi bil enak rezultat Hamilton al pa Heidfeld. Ze to, ne more bit res kajti Rosberg in tudi Bottas bi redno premagovala Heidfelda. Sploh pa je to dokazal ker v 183 dirkah ni nikoli zmagal. Mislim, da celo drzi ta neslavni rekord oz. ga je drzal. Ce si pa mislil s tem povedat, da je Mercedes toliko superioren, da je vseeno kdo ga vozi....no ja, se ne strinjam popolnoma. Delno so ze superiorni, niso pa bili vsako leto. To je isto kot bi rekel da bi Heidfeld v letih 2000-2004 dosegel enako kot Schumacher al pa 2010-2013 enako kot Vettel. Sicer pa poglej si tole.....se Verstappen se ne strinja s tabo. On trdi, da bi samo 60% dirkacev z letosnjim Mercedesom osvojilo prvenstvo. Povdarek je na letosnjim, ko so res superiorni ne pa vse od leta 2014 ... https://www.youtube.com/watch?v=kLyYO8EwtN8
14.10.2020 17:19:48
tadejkrze
Seveda, da Heidfeld ni zmagoval, če ni imel pod sabo W05, W06, W07, W08, W09, W10 in W11. VSI so bili superiorni.
14.10.2020 18:06:05
Nb848
Malo statistike ....Torej Heidfeld je bil nekako enak voznik kot Kobayashi ter Petrov....slabsi od Kubice. In on bi dosegel 91 zmag? ..... Heidfeld Vs Kubica (2007) - 9-6 Heidfeld Vs Kubica (2008) - 6-12 .... Heidfeld Vs Kubica (2009) - 8-8 ..... Heidfeld Vs Kobayashi (2010) - 2-3 ..... Heidfeld Vs Petrov (2011) - 5-6
14.10.2020 18:15:12
macolar
Problem je da ti verjetno baziraš Kubico glede na njegovo kariero po poškodbi z praktično samo pol roke v najslabšem dirkalniku karavane. V svoji prvi karieri pa je bil Robert eden izmed najboljših in se ni za čudit da je bil bolj zahteven zalogaj. Najbolje bi se kvaliteta Hamiltona pokazala, če bi imel poleg sebe nekoga kova Vettel, Ricciardo, Leclerc ali Verstappen (če odmislimo da je bil premlad). Takrat tudi Lewis ne bi dosegel toliko zmag. Sam Rosberga uvrščam v višji srednji razred ob boku Buttna in ne za vrhunskega dirkača. Lewis ima to srečo da je ob pravem času prišel na pravo mesto. Do tega pa ga je pripeljal talent. Za Bottasa pa se je vedelo da Mercedes vanj ne bo vlagal za prvaka.
14.10.2020 18:54:33
matt0
Heidfeld zagotovo ne bi imel danes 91 zmag, ob koncu 2020 sezone mogoče samo 85..
14.10.2020 19:13:32
AMGf1
Ja no saj bi bil pri Ferariju tudi isti rezultat tudi Barikelo bi imel blizu 90ih zmag če ne bi bil oproda ampak VEDNO oproda ne tako kot Bottas
14.10.2020 19:25:40
tadejkrze
Seveda. Končno en merc fan, ki razume
14.10.2020 20:06:14

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija