Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
VN Singapurja - Komentar
Tudi Singapurska dirka nam je ponudila mnogo novih in zanimivih iztočnic za razmišljanje...
Besedilo: Simon Jazbec
Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
Aichi
Tu si ga malo pihnil...VEttel pred Leclercom v boksih je bil z namenom, da pridejo pred Lewisa, ni bilo namen, da pride pred Leclerca, se je pa zaradi malih razlik to zgodilo in prav je tako, ker je mali v treh dirkah ratal nadut!
22.9.2019 19:39:25
mato
Kako misliš nadut?
22.9.2019 19:47:18
SimonJazbec
Artur še zmeraj so povsod v Formuli ena prvo na postanek klicali prvega voznika in nato drugega ker enostavno v kolikor menjata v zaporednih krogih je tisti ki menja v prednosti ker ima krog na svežih pnevmatikah. To so osnove strategije prehitevanja skozi bokse ampak če si ti prepričan v nasprotno tudi v redu. Vsak je videl rezultat in si lahko misli ali je bilo to narejeno namenoma ali pa se je zgodilo " po nesreči"....
22.9.2019 20:48:04
Aichi
Ja to drži, sam tukaj je dirka specifična, sploh ker so prvih 20 krogov vozli vlakec daleč pod tempom, da ne bi kdo padel v undercut in nabil ostale. Binotto pravi, da je Vettel branil pozicijo pred Maxom, zato sta šla skupaj v bokse, n potem je pač prišel ven pred Leclercom
22.9.2019 20:50:18
Aichi
@mato, začenši v Monzi s podjebavanjem Vettla in tu, ko se je usajal že med dirko, zakaj bo Vettel zmagal!
22.9.2019 20:50:45
James87
@simon... Tudi pri mercedesu je sel bottas prej na postanek. Se strinjam da je bila ideja z undercatom prehiteti Lewisa, je pa Vettel dodal nekaj svojega in prehitel se Leclerca. Nenazadnje ce se ne motim je imel Vettel 0.6 ali 0.7 s slabsi postanek kot leclerc
22.9.2019 20:53:00
SimonJazbec
Pusti kaj pravi Binotto ker je vse samo public relations.... Aha torej je po njihovo šel Vettel v bokse za Verstappon z malo napako, da je Verstappen bil za Vettlom....torej ni Vettel sledil strategijo Maxa ampak obratno se ti ne zdi? Bistvo pa je da so vodilnega pravili v položaj da je izgubil 4 do 5 sekund. Upam da nalašč kajti če so to po pomoti samo kaže na njihovo nesposobnost...pa glede branje:a položaja Vettla pred maxom....v 18 krogu pred menjavo je imel 5.6 s prednosti....
22.9.2019 21:04:55
SimonJazbec
@james87 to se govori, ko imata oba voznika isto strategijo in menjata v istem oz zaporednem krogu. V takem primeru se prvemu vozniku najprej menja oz tistemu ki se ga hoče spraviti naprej....
22.9.2019 21:07:31
James87
Saj so hoteli naprej spraviti Vettla, vendar pomoje samo pred Hamiltona. Ce bi kot prvi v boks zapeljal Leclerc bi znali pri mercedesu istocasno poklicati Hamiltona, ali pa krog kasneje, tako si jih pri ferrariju malo zmedli
22.9.2019 21:13:55
tadejkrze
@Aichi, še enkrat, v Monzi je Vettel prvi začel.
22.9.2019 21:22:11
matt0
Se mi je zdelo, da je dosti logično, da so želeli undercutat Hamiltona.. Če se je Charles cincal pa ni problem Vettla ali taktike v garaži. Pa še mimo - problem je, ko bremzajo Bottasa, da ne bi slučajno prišel pred Hamiltona in problem je, ko Vettel vozi na polno.. Hecno, kot bi javno mnenje bilo odvisno samo od tega, kdo vozi heh tadejkrze, se motiš
22.9.2019 21:24:40
SimonJazbec
@james malo da uredimo zadeva, da ne bo zmede res....med postankom Lec in Vet ni bilo nobenih razlik, kajti 19 krog Vettla je bil 1.56.992, 20 krog Leclerca je bil 1.57.053 (razlike je manj kot 0.1s) Verstappna krog ko je menjal je bil 1.58.383.....razlika med Vettlom in Leclercom pa 4.5s O napakah Mercedesa pa....oba voznika sta imela bistveno daljše stinte...Bottas v 22 Hamilton v 26 krogi...gre za strategijo ki je bila taka in ne uspelo ali ne uspelo ukano....
22.9.2019 21:25:11
James87
@Tadej..... V Monzi je Vettel nudil zavetreje renault-oma ta pa Leclercu. Posnetka kje bi Vettel naredil nekaj kar bi skodilo Leclercu nisem nikjer videl
22.9.2019 21:25:12
James87
@Simon.... Jaz sem govoril o casu samega postanka v boksih. Lahko da sem narobe videl a imam v stevilu da je bil Vettlov postanek 3s Leclercov pa 2.4 kot Verstappnov
22.9.2019 21:31:03
tadejkrze
Vettel bi moral nuditi zavetrje Leclercu v prvem Q3 runu, pa je 'kao' zablokiral in odpeljal v šikani naravnost, tako da mu ni bilo treba nuditi zavetrje ker sta vmes prišla Renaulta. Zakaj bi potem moral Leclerc njemu?
22.9.2019 21:31:37
SimonJazbec
@tadej ja na tv kažejo čas ko stojijo a bistveno je pogledati cel krog...komaj tam vidimo realno sliko koliko je zares trajal postanek z vsem (vhodom postankom izhodom) ter morebitnimi drugimi izgubami
22.9.2019 21:37:15
roberto
@Simon: Ferrari v prvi vrsti tekmuje proti drugim moštvom. Danes je bila taktika res posebna zaradi vlakca, ki so ga delali in s tem onemogočali undercut. Zato je bilo samo vprašanje, kdo bo prej popustil in tvegal iti prej v boxe. Ferrari je s Sebom enkrat po dolgem času zadel res pravi trenutek. Tekmec je bil Hamilton in to so uspešno opravili. Spredaj sta Charles in Hamle imela svojo bitko in čakanje kdo bo kdaj. Je pa takrat Seb res odpeljal briljantno in prehitel kar oba hkrati. Tako da s tem je Ferrari kot moštvo dobilo vse. Pa če je Charlesu to všeč ali ne ...
22.9.2019 21:38:12
James87
@Tadej.... Predvidevam da oba spremljava formulo na najbolj priznani svetovni televiziji - tv3😂 in tam sta komentatorja nekaj v tem stilu nakladala, videlo se pa ni kaj se je dogajalo. Po kaksni logiki bi lahko renaulta prisla med ferrarija v prvih dveh ovinkih? Bi prej rekel da sta mednju prisla v izvozu iz boksov in se jih je vettel tam skusal znebiti
22.9.2019 21:38:39
tadejkrze
Skratka, towa z njegove strani ni bilo, tako da tudi Leclerc ni bil nič dolžan. Pa brez zamere, sta mi oba dirkača kul
22.9.2019 21:51:42
forplan
Ni mi bilo všeč kako je Leclerc jokal po radijski zvezi glede taktike... Kolikor vem on dirka za Ferrari in ne obratno Slabo imajo to urejeno v Ferrariju... Če bi bil jaz šef ekipe nebi dopuščal takšnih izjav. Četudi bi imela obrjeni mesti, bi kamot Ferrari lahko zahteval da Leclerc spusti Vettla, saj so izjavili da naj bi bil Vettel 1. voznik oz. kakorkoli ekipa lahko to zahteva...
23.9.2019 0:54:56
hubertfast
Ferrari je naredil vse pravilno, pravočasno vpoklical Vettla, da prehiti Hamiltona in nato naslednji krog še Čarlija. Očitno so si izračunali, da bo Čarlijeva prednost zadostovala, da bo še naprej pred Vettlom. In je skoraj tudi bila. Pri Mercedesu se je pa videlo, da so bili malce zmedeni, namesto, da bi furali svojo taktiko, so se šli gledanja kaj dela Ferrari in Hamiltonu javili, češ naj naredi kontra kar bo naredil Leclerc. Dejansko se je zgodilo Mercedesu to, da ko so pod pritiskom delajo napake. Se bodo pa vsi nekaj naučili nekaj iz tega. Soči bo že druga pesem, tam si vlakca ne moreš privoščiti.
23.9.2019 7:40:08
DonP
Leclerc je po debriefingu razumel, zakaj je prišlo do spremembe dogovorjene taktike. Ker je vodilna skupina prvih 19 krogov vozila vsaj 2s počasneje kot bi lahko, je glavna grožnjo za Seba predstavljal Verstappen, ki bi zlahka prišel mimo z undercutom, zato so morali v taktičnem pokru Nemca nujno spraviti v bokse pred Nizozemcem. To jim je uspelo, naslednji je bil na vrsti Leclerc, ki je pa imel to težavo, da je bil Sebov outlap na trdih gumah odličen, njegov krog pred vstopom v bokse pa slabši, nekaj čez 1:49, kar je pomenilo, da so se stopile 3.5s prednosti. To je vsa znanost. Povsem razumljiva in pametna poteza moštva.
23.9.2019 8:21:34
hubertfast
Binotto je za nastalo situacijo okrivil Redbull. Namreč, ko so se njihovi mehaniki postavili za menjavo gum Maxu je bilo prepozno za vpoklic Čarlija in so bili seveda primorani klicati Vettla. Prvič, da pokrijejo Maxa in drugič, da poskušajo prehiteti Lewisa. No, uspelo je še več od tega.
23.9.2019 10:01:14
Fero
Za kaj bi za uspeh koga okrivil? Saj niso naredili nič narobe.
23.9.2019 10:13:40
hubertfast
Seveda je vse ok, vendar, da je vse v redu so ugotovili šele kasneje, saj tako zgoden postanek ni bil planiran. Tudi Vettel je bil sam presenečen, ko so ga klicali not, saj ni verjel, da bo zdržal z gumami do konca. Sreča z varnostnimi avti je rešila tudi to bojazen.
23.9.2019 11:32:10
Fero
Vettel ni verjel, in tudi ne bi šli na postanek če ne bi videli da kličejo Maxa not. Verjetno če bi videli da se pripravljajo za Lojza, bi šel Čarli not, tako da verjetno Lojze ne bi zmagal. Bi pa verjetno imeli malo več jokanja in stokanja v mikrofon med dirko, ko bi se trudil za Čarlijem in ga ne bi mogel prehitet.
23.9.2019 12:07:29
hubertfast
Čarli je tudi malo jokal, da se mu ne zdi fer vse skupaj, da je drugi, pa da ne sme napadat.....
23.9.2019 12:09:49
etilometer
Ni kaj komentirati ferrari je nazaj problem samo vidim kdo Vettel ali leclerk, sam slednji je hitrejši in to bo problem.
23.9.2019 12:21:28
© Copyright 1999-2019 Avtomanija