Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Članki   |   Hamilton in Vettel neenotna
Je formula ena preveč dolgočasna?
Medtem ko se za Lewisa Hamiltona formula ena pomika v napačni smeri, pa Sebastian Vettel ne želi preceniti uspavajoče dirke v Kanadi.
Bojan Vrbnjak
12. junij 2018 | 9:15:13

Uspavajoča dirka v Kanadi je verjetno mnoge navijače privedla do tega, da so preklopili kanal na svoji televiziji ali pa se prepustili spancu. V tako imenovanem "prime time" Evrope, smo lahko gledali dolgočasje in monotonost, brez akcije. Statistika pravi, da so dirkači v 70 krogih opravili 22 prehitevalnih manevrov. Celo Monako, poosebljenje procesije dirkalnikov, je nudil več prehitevalnih manevrov (36).

Lewis Hamilton verjame, da bi to moral biti alarm za Liberty Medio, sploh če je višek dirke poškodovani dirkalnik. "Nekateri prijatelji so mi povedali, da je bil najbolj zanimivi del dirke nesreča v prvem krogu. Če gre v formuli ena za to, potem mi je žal, da moram to slišati." Jasne besede, s katerimi pa se njegov tekmec Sebastian Vettel ne strinja. "Menim, da ni prav, da se kritizira dirkanje – ali pa ta zadnja dirka. Takšno je pač življenje. Takšen je motošport." Nemški zvezdnik Ferrarija meni, da bo formula ena vedno provocirala vedno boljše in manj dobre dirke. Vsega ne moreš krmiliti s športnimi in tehničnimi pravili.

Letošnja sezona je lahko za Vettlove besede najboljši primer. Dirke v Avstraliji, Monaku in Kanadi so bile prave uspavalne tablete, medtem pa so dirke v Bahrajnu, Šanghaju, Azerbajdžanu in deloma Barceloni nudile dobro zabavo. Vettel ob tem potegne vzporednice: "Glejte, na sporedu je svetovno prvenstvo v nogometu in zagotavljam vam, da bodo vmes tekme, ki bodo dolgočasne in nič kaj spektakularne. Ampak ljudje si jih bodo ogledali, kajti vmes bodo neverjetne tekme. In zaradi tega nihče v nogometi ne spreminja pravil."

Poleg tega je FIA prvič uvedla še tretjo DRS cono pred zavojem številka 8. "Pri tem pa ni šlo za to, da ustvarimo dodatno mesto za prehitevanje. Izboljšati smo želeli možnosti dirkačem za tekmeci, da se na merilni točki pred dolgo ravnino približajo nasprotniku in pridejo v DRS okno," je povedal Whiting. Ampak to ni pomagalo. Whiting je pri tem omenil dvoboj med Ricciardom in Hamiltonom, ko aktualnemu prvaku ni uspelo prehiteti Avstralca. "Imel je DRS, vendar ni bil dovolj blizu, ko se je približal prvemu zavoju. In to po dveh ravninah z odprtim zadnjim krilcem. Aerodinamika tukaj ni bila težava, en dirkalnik je bil pač hitrejši od drugega."

Torej Hamilton ni imel nobene možnosti? Dirkač Mercedesa to vidi drugače in verjame, da ga je oviral tako imenovani umazani zrak. "To je že lep čas. Ne morem si pojasniti, zakaj so nekatere dirke dobre in druge ne. Imamo enake pnevmatike, vse tipe in zmesi. Ampak približam se na sekunde ali malo več, potem pa ne morem naprej."

Vettel, ki je dirko v Kanadi odpeljal osamljen na vrhu, teh težav seveda ni imel. Nemec pravi, da so dirkači tudi brez dvobojev vedno zaposleni. Varčevati z motorjem in pnevmatikami, tukaj so nastavitve na volanu, pogovori z dirkalnim inženirjem o strategiji. "Pišite o nečem drugem," svetuje novinarjem, ko gre za dolgočasje.

Na drugi strani pa Hamilton novinarjem dobesedno diktira svoje predloge za izboljšanje dirk. Britanec ne želi zmanjšati kontingentov pogonskih enot, saj ekipe zaradi tega več stavijo na varčevanje z materialom in posledično s tem morajo dirkači voziti veliko manj agresivno. "Postaja smešno. Menim, da gre šport v napačno smer," tako Hamilton.    

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
Fero
Zanimivo je ali se pa sam ne spomnim, da je percepcija zelo relativna. Namreč recimo leta 2015 se ne spomnim da bi se Lujo kdaj pritoževal ko je vozil z nasmeškom v ospredju, ko je četudi ni bilo DRSa vklopljenega letel mimo konkurence in kako je delal po njegovo božanske kvalifikacije. No sedaj se malo manjkrat vozi z nasmeškom v vodstvu, kar naenkrat ni več božanskih krogov, čeprav ti božanski krogi nimajo veze s konkurenco. Torej ni čudno da bi vse spremenil. In razumem Seba zakaj on ne bi sedaj nič spremenil.
12.6.2018 9:27:37
Aichi
Logično je, da nobena dominacija ne traja večno in Mercedes je letos veselo sklaten s prestola, ne rečem, da niso še vedno najbolj močni za naslov, ampak do njega se pa ne bodo sprehodili. In če nam je večini zaštekala spodnja čeljust od zehanja pri tej dirki, potem je vsaj to dobro, da ima Meca resno konkurenco. SIcer pa nič narobe, če je letos prvak Seb
12.6.2018 9:59:42
Cosword99
Tisti ki radi gledamo F1 nismo prau nč preklopili na drugi kanal.Vedno so bile in tudi vedno bodo dve vrsti dirke, (dolgočasne in napete). Vetel ima prav!
12.6.2018 10:07:07
gojzer
Se povsem strinjam s Vettlom! Je pa tudi res kar pravi Hamilton, varčevanje z vsem živim tudi onemogoča ostre boje, tako da je zagotovo nekaj tudi v tem!
12.6.2018 10:15:43
Cosword99
Aja pa Ferrari nima tako veliko boljši dirkalnik kot nekateri trdijo. Mislim da je tukaj dejanski faktor voznik. Poglejte Raikonena
12.6.2018 10:25:38
abt
Tud jaz mislim,da ferrari nima hitrejsega dirkalnika,bottas je bil manj kot destinko za vettlom,tak da ce ne bi vsemogocni hamle kuril gume v vedno istem ovinku bi kamot zmagal kvalifikacije in nato dirko..
12.6.2018 10:32:53
Soling
Bottas je lepo povedal, da je vozil na polno in bil na koncu prisiljen varčevati z gorivom, zato se mu je tudi Verstappen približal. Vettel pa je sam izjavil, da je lepo varčeval z materialom.
12.6.2018 10:47:28
tamburello
seveda je dolgocajtna F1...in to že nekaj časa
12.6.2018 11:30:28
dbench
Meni se ne zdi tako slabo in hudo. Pač vsaka dirka nikoli ni bila in ne bo zanimiva. Je pa res, da je pametno razmislit čemu vse to varčevanje, ki zadeve res zgolj poslabšuje.
12.6.2018 12:17:07
matt0
ni treba gledat. vedno se je šparalo, če ne z gumam, pa z gorivom. Ko spremenijo pogone čez par let naj dodajo 1 ali 2 kompleta na sezono, pa bo
12.6.2018 12:29:40
hubertfast
Kako je pa kaj v Indiyu s tem šparanjem? Imate kake podatke o kakšnih omejitvah?
12.6.2018 15:39:29
petardi
Meni in se strinjam da je F1 ze kar nekaj casa dolgocasna z izjemo nekaterih dirk. Mislim da bi morali nehati tako drasticno sparat na vseh koncih. Motor nej imajo za dve dirki, navito na max. nej grejo na limito vsega zmoznega. Nej bo dirkace malo strah teh formulun in ne da spilajo zvezdnike in avti so jim kot igrace. Hemi je lepo povedu ko je vozil sennin avto ..... niti v sanjah si ne morem predstavljat kako so te posasti vozili na max ..... in to je to. Vse je prevec speglano in bog ne daj da bi se kaj zgodilo .....
13.6.2018 12:42:47
springfield
Saj je vedno bilo takoj. Kaj v zacetku tisocletja je bilo kaj drugace? Pa se ni niti malo sparalo. Ferrari je dobesedno imel dve ekipi, eno na dirki, druga je pa cel cas testirala. So bile dirke kaj bolj zanimive? Ne, niso bile. Tu pa tam je bila kaka zanimiva, tako kot sedaj. In tako je bilo tudi prej. Ce bi radi imeli celotno dirko akcijo, poglejte malo po ameriskih serijah. Hamiltona pa valda joce, prejsnja leta ni bilo nic dologocasno za njega.
13.6.2018 12:51:23
Aichi
Gremo po vrsti, najdaljša dominacija neke ekipe je 5 let s Ferrarijem, če se ne motim od 2000 do 2004 s čarobnim trojčkom MS - Brawn - Todt (ajde še ROry je zraven)... Dominacija Red Bulla? 4 leta... potem je prevzel Mercedes... zdaj je zgleda spet na vrsti Ferrari, a upam, da se motim, kar pomeni, da bi lahko bilo dejansko napeto do kraja med tremi ekipami, čeprav mislim, da Red Bull v Franciji nima nikakršnih šans dominirat, Mistral in desni Signes na kraju sta absolutno gas do podna, kjer imata rdeči in srebrni dirkalnik občutno prednost. Potem pa bo avstrija, ki je tudi svinjsko hitra steza. REd Bull bo vsaj po moje nevaren šele na Madžarskem. Je pa res, da majo Verstappna... če ta uspe sestavit glavo (kar je pri njemu zeeeeeloooo težko, potem bi delal čudo tudi z WIlliamsom), potem je vse mogoče.
13.6.2018 12:58:08
springfield
Ferrari je dominiral 2001, 2002 in 2004, ni slo za 5 let konstante dominacije. 2003 je bil Schumacher prvak 2 tocki pred Kimijem. Tud v RB letih je bilo kar nekaj izenacenih sezon, sploh prva, kjer so se na zadnji dirki trije borili za naslov. Mercedesova leto pa so cista dominacija, mogoce lani ne bi blo, ce se ne bi Ferrari in Vettel veckrat vstrelila v nogo. Kar pa hocem povedat je, da nikoli nismo imeli veliko zanimivh dirk na sezono. Se najdejo, tudi letos se bodo, in teh se kasneje spominjamo. Da bi pa bile vse dirke v sezoni zanimive, to se pa se ni zgodilo.
13.6.2018 13:22:33
matt0
ena dominacija ni enaka drugi.. statistično je v teh 3-4 letih mercedes podiral rekorde, % zmag na sezono so bili blizu mclarnu s hondo. tiste 4 sezone "dominacije" red bulla so bolj tako.. vsaj 2 izmed teh so bile neodločene do konca. Letos zna biti zanimivo. Vidimo, kako se moči razporejajo od dirkališča do dirkališča. Če ga ne bi Max letos sral, bi bili konstruktorsko blizu. Malo seveda pomaga revna forma Hamiltona, ki je zaenkrat pokazal več sreče kot talenta, pa vendar je s točkami blizu
13.6.2018 13:25:03
hubertfast
Vedno se 1x konča in prav je tako, Dominanca se menja z pravili, selitvijo osebja in šoferjev. Mercedes je mogoče v tem obdobju udobja pač zaspal... Ni to prvič ne zadnjič.
13.6.2018 15:18:21
hubertfast
Še vedno pa menim, da bodo tipi v vodstvu Mercedesa dali vse od sebe in bo naslov zopet njihov. Sredstva bodo opravičila cilj. Poraz za njih ni opcija.
13.6.2018 15:26:10
hubertfast
Kaj pa bo še bog ne ve oziroma bo moral še on nekoga drugega vprašat
13.6.2018 15:31:54

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 2017 Avtomanija