EU birokracija in slovenski organi so zapovedali, da vam moramo povedati, da morate vedeti, da na naši spletni strani uporabljamo piškotke! Ja, imamo jih, pa tudi napolitanke in tiramisu. Lahko pa pridete tudi k nam na toplo mleko in Domačico ali pa mamin štrudl.

Če ostanete na naši strani, pomeni, da ste obveščeni in se s tem strinjate (če ne, pa si pojdite po piškotke drugam, v trgovino recimo).

Mimogrede, lačni otroci v Afriki nimajo piškotkov!!!!

Ugrizni in nadaljuj...
Članki   |   Vettlove napake
Minus 30 namesto plus 50
Štiri napake na štirih dirkah letošnje sezone so Vettla stale ogromno, bržkone tudi naslova. Namesto da bi z zdaj že superiornim avtomobilom Hamiltonu zadal le še milostni udarec, Nemec za njim zaostaja za 30 točk.
Artur Švarc
5. september 2018 | 7:47:22

Statistika ne laže, točke ne lažejo. Medtem, ko se Hamilton počasi a vztrajno bliža petemu naslovu prvaka, je Vettel z vrtenjem v prvem krogu Monze že četrtič letos konkurentu prepustil pomembne točke. Lahko gremo kar po vrsti.

VN Azerbajdžana

3 kroge pred koncem je bil Vettel v poziciji, da dirko dobi, a je z nerodnim prehitevalnim manevrom na koncu ciljne ravnine padel na četrto mesto. Kljub počeni gumi Bottasa in odstopu je Vettla prehitel še Perez in Nemec je s 4. mestom dobil  le 12 točk, Hamilton pa 25, moralo pa bi biti obratno, Vettel bi zmagal in dobil 25 točk, Hamilton pa za drugo mesto 18.

VN Francije

Vettel se je na štartu optimistično skušal prebiti mimo Hamiltona in s prepoznim zaviranjem v prvem ovinku priletel v Bottasa, zlomil krilce in potem napadal iz ozadja. Za trčenje je dobil še pet sekund kazni. Hamilton je dirko dobil, Vettel pa je za peto mesto dobil le 10 točk, če ne bi storil napake, bi bil vsaj drugi in bi dobil 8 točk več.

VN Nemčije

Še ena od dirk, ki jih bo Sebastian Vettel sanjal še dolgo. Namesto gotove zmage je Nemec končal v pesku v Stadionu in prepustil zmago Hamiltonu. Hamilton, ki se je po okvari na kvalifikacijah prebijal iz ozadja, je v celoti pograbil ponujeno darilo in osvojil 25 točk več od Vettla, v nasprotnem primeru brez Vettlove napake bi Vettel zmagal in pobral 7 točk več od Hamiltona, ki bi bil drugi. K vsemu temu je pripomoglo tudi mrcvarjenje Vettla za Raikkonenom s strani ekipe, saj bi se mu Finec lahko hitreje umaknil.

VN Italije

Enako taktično napako so spacali Rdeči tudi v Italiji, namesto da bi se jasno dogovorili, da Raikkonen takoj po štartu spusti naprej Vettla in mu pomaga ustvariti varno razliko z zadrževanjem obeh Mercedesov, je Raikkonen v prvem ovinku trmasto branil svojo pozicijo, pred drugo šikano pa je potem Seb optimistično sledil Raikkonenu po idealni liniji, čeprav se je tja prikradel Hamilton kot drugi in Vettel je zadel v njegov bok in se zavrtel. Posledično je osvojil samo četrto mesto, pa še to zahvaljujoč Verstappnu in le 12 točk, ob normalnem razpletu bi Vettel pobral zmago pred Hamiltonom. Psihologija nikoli ni bila močna plat ne Vettla, ne Ferrarija, rdeči so zaradi dobre predstave Raikkonena in slabe vesti pred domačimi gledalci zaradi tega, ker bo po koncu sezone moral iz ekipe, pač pozabili na nujnost moštvenih ukazov. Tu bi se moral Arrivabene močno ugrizniti v jezik, preden je Bottasa označil za najboljšega butlerja.

Potegnjeno pod črto…

Zaradi teh štirih napak, h katerim je delno pripomogla tudi ekipa,  zdaj Vettel v prvenstvu za Hamiltonom zaostaja že za 30 točk, ob razpletu brez napak na teh štirih dirkah pa bi Vettel imel 285 točk, Hamilton pa 235. Mogočnih 50 točk prednosti, ki so v realnosti zaostanek 30 točk. Na drugi strani letos Hamilton še ni naredil napake, edini odstop je bila Avstrija zaradi okvare motorja, in čeprav je Britanec nekje na sredi sezone deloval precej medlo, tako da smo celo pomislili, da so ga vzeli v kako sekto - spomnite se "ljubezen premaga vse" po koncu VN Nemčije, je Lewis zdaj že v svojem ubijalskem modusu, kjer hkrati tudi pametno pušča nasprotniku prednost kot v Belgiji in ga lahko ustavijo le še nesreče ali okvare.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
hubertfast
Za Singapur je zelo zanimiva izbira gum, Ferrari je izbral najbolj agresivno taktiko z daleč največ hypersoft gumami.
5.9.2018 8:09:14
2fast4y
Žal ima avtor članka prav...Vettla vedno,ko je pod pritiskom zagrabi panika , Hamle pa v miru počaka na neumnost Vettla!
5.9.2018 8:18:39
Senna4Ever
Jap, če potegnemo črto pod sezono do tega trenutka, je Hamilton veliki zmagovalec in to s slabšim ter manj zanesljivim avtom. Ker pa sezone še ni konec in ker lahko tudi Hamilton naredi kako napako, navsezadnje je tudi on le človek (ali pa mu ponovno odpove tehnika), je še daleč od odločenega. Ena zmaga Vettla ter ena ničla Hamiltona pomeni, da sta praktično skupaj. In kar bi bilo v primeru Hamiltonove lastne napake najhuje je to, da se bodo na koncu vsi spomnili le tiste njegove ene napake in ne Vettlovih štirih, če se bo zaradi tega prvenstvo prevesilo v korist slednjega.
5.9.2018 8:50:10
Andrejkrajnc
Tudi mercedes je že dvakrat zasral Hamiltonu dirko z napako v strategiji...
5.9.2018 8:53:01
Fero
Kdo pa pravi da ga je v Monzi panika? To so delčki sekunde. To ni fotelj varianta, posnetek in analiza. Ni bila nobena neumnost, lahko bi na polno zaviral, ker očitno tam nista mogla oba hkrati mimo. Zgodilo se je kar se je. Prostora je bilo malo, zavoj v levo in je počilo. Tam bi Lewis lahko povsem drugače fasal ta dotik. Ampak šta je tu je, je rekel tisti ki se je podelal v hlače.
5.9.2018 9:17:22
Falcon
točno tako-zadeve se dogajajo prehitro, potem pa vsi pametni kako bi moral kdo nekaj naredit itd. od teh napak jo jaz štejem kot resno napako eno-baku. Tisto je bilo preoptimistično. francija? se zgodi-ujet med mercedesa, zavirat iz zavetrja (še malenkost pred lewisom je zavrl verjetno), nato blokada, obenem pa bottas na zunanji strani. ne vem, če bi se hotel temu izognit je tako kot tu v monzi-praktično moraš že fajn pred ovinkom se odločit da ga boš spustil mimo. vse v delčku sekunde, ko niti ne veš a bo nasprotnik speljal manever sploh. za napako oz slabšo predstavo bi sam dal še madžarske kvalifikacije. tam v dežju ni bilo ravno tko kot bi bilo treba, vsaj kimija bi moral prehitet, bil pa je zelo negotov. za nemčijo in monzo pa dajem krivdo na ekipo, ne voznika. te situacije je treba rešit za pultom oz na sestankih. za dobro mero so potem pri mercedesu ravno na teh dirkah pokazali kaj je team play-obakrat je bottas bil pomemben faktor pri zmagah.
5.9.2018 9:36:48
Falcon
se pa strinjam glede lewisa-mel je medlo obdobje, ampak se potem po nemčiji sestavil. in vozi sedaj brez napak, pobira vse kar se da, ekipa stoji za njim, ma še dejansko voznika pomagača, ki lahko komot ovira oba ferrarija če je treba. tako se osvaja naslove pač. pr ferrariju pa-in tudi tu se strnjam-so verjetno mislili da dajo kimiju darilo za odhod to nedeljo. Mučkalice. niti dirkalnika niso imeli toliko boljšega da bi lahko se s tem igrali, niti niso v prvenstvu v taki poziciji da bi bilo to v obilo katerem pogledu smiselno dejanje. res se jim čudim-prva ekipa v tej turbo hibridni dobi, ki postavi na kolesa dirkalnik, sposoben premagat mercedesa. potem pa takšna medlost ko je treba povlečt odločitve.
5.9.2018 9:47:19
mojsterjaka
Za mene osebno je ključna VN Nemčije! Tam je šlo -25 pri Vettlu in +25 pri Hamletu!
5.9.2018 9:54:46
roberto
Se popolnoma strinjam s Falconom. Za Nemčijo in Italijo je bolj kriva sama ekipa kot pa Seb. Če ne bodo tega takoj spremenili, potem je sezona izgubljena.
5.9.2018 10:01:00
tadejkrze
Kaj pa to, k je v Nemčiji Vettel kar Vettlu podaril zmago?
5.9.2018 11:20:23
etilometer
Če Kimi naslednjih 7 dirk ne bo 100% delal za Vettla lahko pozabijo na naslov, ki pa je že sedaj težko dosegljiv. Preveč napak vettal ja to je pa slabost če voziš za Ferrari in se Boris za naslov, pritiski so večji. Kar pa ni izgovor za te napake.
5.9.2018 11:48:25
serpent
Raikkonen nima kaj naprej spuščat Vettla, in to je eno lepših in bojših potez Ferrarija letos!
5.9.2018 12:04:05
Aichi
Glede na to, da bo Kimi letel, mora zdaj Vettel dirkat proti trem.. Težka bo
5.9.2018 12:25:42
dbench
Če ne drugače, je leto 2007 pokazalo kakšni neverjetni scenariji se lahko zgodijo povsem ob koncu sezone... povsem prezgodaj je še za delat zaključke. Faktorji zanesljivosti, team orderji, Verstappen imajo pač preveliko vlogo pri celotni sliki.
5.9.2018 12:53:33
Senna4Ever
Ma kakšno moštvo krivo, kaj vam je? A je v Nemčiji moštvo namesto Vettla vrtelo volan in prepozno zaviralo v rahlem dežju? Je bilo v Italiji krivo moštvo, da je bil Kimi hitrejši na kvalifikacijah? Pa v Franciji krivo zavetrje... WTF?! Smo lahko še bolj pristranski? Vsi in vse ostalo je krivo, neverjetno...
5.9.2018 13:51:44
Brumbrum44
Senna4ever se strinjam.. Italia je bila vetlova napaka... Saj ne more bit moštvo krivo če poba hoče vse v prvem ovinku.
5.9.2018 13:55:35
matjazh
Pri ferrariju vedno reagirajo impulzivno in hitro padajo glave......letos je dirkalnik superioren in vemo kdo je kriv za -30....posledice?
5.9.2018 15:12:56
Aichi
Senna4ever, tu se pa ne strinjam... Če bi imeli pamet kot pri Mercedesu, bi Raikkonen takoj spustil Vettla, ko je ta prišel ob njega v prvem ovinku... če imajo lahko srebrni prioritete in točno vedo, kaj ima kdo za nalogo, se lahko tudi raikkonenu naroči, da igra vlogo bottasa, ampak jasno, če bi naredili to javno pa zraven še povedali, da gre Finec domov po koncu sezone, bi se Tifosijem itak snelo, ker Vettla ne marajo.
5.9.2018 16:28:22
zoki
Kimi... https://youtu.be/vVa9ZfvGQzo
5.9.2018 17:22:22
duss
Slabo slabo. Vsem napakam bi se brez problema izognili. Upam vsaj, da se ne bo Hamilton še bolj odlepil naprej in bo Vettel vsaj v teoriji še imel možnosti za naslov na zadnji dirki.
5.9.2018 17:34:59
Falcon
ah, senna4ever, če naredi napake, naredi. ampak da se vsaka zadeva šteje kot napaka je pa tud kar nekaj. medtem je ven prišlo kaj je pomenilo sporočilo: we talk later. zadeva je, vsaj kot pravijo, posledica ferrarijeve zamude poslati seba ven direkt za lewisa v Q3 na koncu. Načeloma bi moral it direkt za njim ven, da bi tudi on imel zavetrje. Ampak so v garaži se nekje zamudili in je vmes prišel sainz (spet ta sainz pa vettel pa spuščanja itd ). Kar je porušilo strategijo, kjer bi vettel bil dovolj blizu lewisa, prehitet je bilo treba še sainza prej itd. Še ena v vrsti slabših odločitev, kjer je potem voznik moral reševat zadeve po nepotrebnem. je pa res da bi lahko takrat odpeljal krog tudi boljše-tudi sam je priznal da je bil krog ne ravno najbolj čist.
5.9.2018 23:21:46
QuickNick
Če je kaj pravice na tem svetu bo Hamlet še zelooo dolgo čakal 5. naslov (do konca življenja ). Čudno bi bilo če bi nekdo (Hamle), ki NI eden izmed top 10 dirkačev vseh časov izenačil število naslovov z 2. najboljšim vseh časov.
5.9.2018 23:35:07
dbench
Haha, quicknick... Ma med top 11 pa je kajne? On je svojo smolo že porabil. Prav komot bi se sedaj boril že za 7. naslov (spomnimo se kako blizu je bil 2007 in 2016), pri čemer je vsaj malo vonjav po naslovu zavohal tudi 2012 preden mu je avto crknil v Singapurju.
6.9.2018 8:08:18
hubertfast
No, vsaj vsi vemo da je Quicknick dostikrat za hece
6.9.2018 8:53:12
Aichi
Ne vem če je lih za hece, za to moraš met veliki možgan...
6.9.2018 8:57:02
Brumbrum44
Quicknick kdo je 2 vseh časov?
6.9.2018 10:14:46
dbench
Verjetno je tu mišljen Fangio s 5 naslovi.
6.9.2018 10:36:53
Soling
QuickNick, hahaha...
6.9.2018 15:17:40
QuickNick
Brumbrum44: 2. najboljši vseh časov je po mojem mnenju Prost ali Fangio. Za Fangia ne vem ker je dirkal pred mojim časom.
7.9.2018 7:37:20
QuickNick
Za vse, ki se norčujete iz moje izjave, da Hamle NI top 10 pa razkrivam še subjektivno lestvico 10ih največjih dirkačev v zgodovini F1. 1. M.Schumacher, 2. A.Prost, 3. J.M.Fangio, 4. Jim Clark, 5. Ayrton Senna, 6. Jackie Stewart, 7. Fernando Alonso, 8. Jack Brabham, 9. Niki Lauda, 10. S. Vettel. Pa, da se razumemo ta lestvica predstavlja vrstni red glede na kompletnost dirkačev (hitrost, taktika, korektnost, sposobnost sodelovanja z mehaniki pri razvoju dirkalnika itd.). Če bi sestavljal lestvico dirkačev glede na hirtost na 1 krog bi pa Hamleta verjetno uvrstil med top 3 ob Senni in Clarku.
7.9.2018 7:46:12
hubertfast
A smo se zopet malo hecali?
7.9.2018 10:44:03

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 2017 Avtomanija