Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Članki   |   Avtomanija Away Team - Abu Dabi
Potovanje na zadnjo dirko sezone – 1. del
Da bo pot pestra, smo vedeli že zjutraj ob svitu, ko smo pogledali skozi okno. Megla, uff to pa zna biti zanimiva pot do našega odhodnega letališča, ki je bil tokrat Dunaj. Mogoče se boste vprašali, zakaj Dunaj in zakaj ne Zagreb, saj je bližji.
Milan Klemenc Milan Klemenc, Robi Kukovec
26. november 2019 | 22:33:50

Težava s katero se srečujemo, je čas in natrpan urnik, ki smo si ga sami hote ali nehote zasedli skoraj do zadnje minute. Tako smo bili primorani proti Abu Dabiju kreniti že kakšen dan ali dva prej kot je običajno za obisk dirk F1 na evropskih tleh. Zagreb nima letov v ponedeljek, sreda pa nam je že prepozna.

AMA Away Team je krenil iz najstarejšega mesta v Sloveniji ob 8. uri zjutraj in po avtocesti mimo Maribora nadaljeval pot proti Gradcu in Dunaju. Da ne bo težav, smo šli na pot dovolj zgodaj.

Že drvimo mimo Gradca in se vzpenjamo proti Semmeringu, ko se pred nami naenkrat vse ustavi. Nikjer obvestila, in ničesar, kar bi kazalo, da bi se kaj pripetilo. Ko že stojimo nekaj časa, po radiu le sporočijo - nesreča dva tovornjaka sta popolnoma zaprla avtocesto A2 proti Dunaju. Mi stojimo, ura pa teče in teče, časa da pridemo na letališče na Dunaj je bilo vedno manj.

Da pa je potrebno vedno iskati pozitivno v negativnem se včasih izkaže celo kot dejstvo in ne kot pravilo. Stojimo gledamo in čakamo. Do nas pristopi možakar, ki pravi, da se mu mudi na letališče na Dunaj, ker ima let. Eh res, mi tudi pa ne vem, če bomo danes videli letalo proti Dubaju, smo se pohecali. A vrag je počasi jemal šalo in ideje, kaj narediti,  so šle tudi že h kraju. Poklicali smo OAMTC (avstrijski AMZS), da nam povedo, kako dolgo bo še zapora.

»Ne vemo še, ker ravnokar odstranjujejo eno tovorno vozilo«, pove prijazna operaterka.

Zbirka kletvic, ki so prišle iz mojih ust in vseh Murphyevih zakonov ne bi niti pojasnjeval. Ko je sila je sila in v sili še vrag muhe žre, pravijo. Na avtocesti smo obstali ravno pri zaprtem počivališču in to zaprto počivališče je bilo idealen prostor, kamor smo se lahko sprehodili in mimogrede opravili še relaksacijsko seanso, verjetno podrobnosti ni potrebno razlagati.

A ko se vračam proti avtomobilu, me prešine neumna, a mogoče celo izvedljiva ideja. Na travniku nedaleč stran od počivališča in kar nekaj korakov stran od ceste je bila na videz priprta ograja. Da ne vržemo prehitro puške v koruzo, se odpravimo v izvidnico.

Opa, ograja je priprta in še dovolj široka, da pridemo na gozdno pot, ki bi nam lahko bila rešilna bilka v tekmi s časom. A kaj ko je teren razmočen, blaten in zelo zelo spolzek, povrhu pa še visi. Če obtičimo, pač obtičimo, na letalo bomo itak zamudili.

Ograjo odprmo in gremo v offroad, prvič sem bil vesel, da smo za pot izbrali Audi Q5, ki se je na neugodnem terenu zelo izkazal, niti trznil ni, bi rekli v žargonu. Brez težav pridemo na gozdno pot, za sabo trdno zapremo ograjo, da ne bi po pomoti na avtocesto zašla kakšna žival in bi lahko prišlo do nesreče ter pot nadaljujemo po gozdni cesti in nato veseli na vaško stezo, ki nas je pripeljala do državne ceste.

Poslušamo radio in čakamo kakšna bo naslednje poročilo o zaprtju avtoceste A2 proti Dunaju, saj nas je zanimalo, ali je bila ta drzna odločitev pravilna ali ne. Po nekaj kilometrih vožnje poročila, cesta A2 bo zaprta še nekaj ur in voznike naprošajo da pravočasno zapustijo avtocesto in nadaljujejo pot po obvoznih cestah proti Dunaju. Torej odločili smo se prav in nič nismo storili narobe, le malo trave smo pomečkali.

Pridemo na letališče - CHECK IN smo opravili že preko spleta - in nato sledi vkrcanje. Evo, spet veselica, en potnik je pozabil vstopiti na avion in čakamo in čakamo in čakamo. Da pa je kapa polna, še obvestilo o najdenem Ipadu, ki ga je nekdo zgubil ob vstopu v letalo. Očitno je bil današnji dan pač takšen, ker je moral biti.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.