Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Članki   |   Avtomanija Away Team - Abu Dabi
Potovanje na zadnjo dirko sezone – 2. del
Sedaj kot to pišem, mirno jadramo na višini 11,27 kilometra s hitrostjo 1,057 km/h ali 0,84 Macha in do cilja v Dubaju imamo natančno 1000 km.
Milan Klemenc Milan Klemenc
27. november 2019 | 8:00:00

Z Dunaja smo krenili ob 15.25 uri in ker menjamo tri časovne pasove, bo po petih urah letenja ura v Dubaju okoli 23.30, ko pristanemo.

Pristanemo in naslednje presenečenje - da bi parkirali ob letališki stavbi ni variante, Boeing 777-300 se parkira kar nekaj streljajev stran.

In zgodba kot na Brniku – avtobusi, pa gremo. Pa bi si mislil, Dubaj in veliko $$$$ pa novo letališče…nič od tega.

Skozi kontrolo je šlo hitro, žig v potni list in obvezno sim kartica njihovega nacionalnega operaterja. Juhu, samo avto še pa je to to. Pridemo na Rentacar Alamo, oddamo vaučer in čakamo na izdajo avtomobila, ki smo ga vplačali. Nezainteresirani uslužbenec Alama je ob 00.30 uri na izi, ker njemu se pač ne mudi.

Ok, bomo tudi zvozili. Dokumenti, potni list, vaučer, kreditno kartico, mednarodno vozniško dovoljenje, slovensko vozniško dovoljenje, verjetno me samo še za poročni pa matični list ni vprašal.

Izvolite vse servirano, da lahko preidemo k tiskanju pogodbe o najemu, a poglej ga zlomka. Mojster izjavi, da hoče imeti kavcijo 3000 AED to je preračunano cca. 750 € navkljub temu, da smo vplačali ful kasko že pri najemu v vrednosti 10.000.000 €, ja prav ste prebrali. Tu ne veš kak avto kje počohaš, pa je štala tu. Pa prav tako smo imeli na vaučerju napisano, da plačamo le 1500 AED kavcije.

No, ko je mojster to razbral, smo le prišli, do dela, ko je bilo potrebno izdati avto.

Joj me joj, kako pa se je tu zapletlo. Imamo vplačanega Forda Escape, dobimo pa Ford Eco Sport. Bolj mu kažemo vaučer na katerem piše Escape, bolj trdi da ni prava koda in da dobimo Eco Sport. Poizkušamo na vse možne načine, Turistična agencija Sonček nam je nemudoma pristopila na pomoč in kontaktirala Alamo v ZDA, kjer so naročili, da morajo v Alamo Dubaj zadevo urediti, ker je bila njihova napaka v kodi. A poglej ga zlomka, nezainteresirani uslužbenec postane najbolj natančen in ne želi niti slišati o kakršni koli spremembi kode in izdaji avtomobila. Iz Turistične agencije Sonček so celo sami poklicali v Dubaj na Alamo, a če si trmast, si pač trmast.

Kam naj damo vso prtljago? Gremo pogledat mi to čudo od vozila, da vidimo če gre vsa naša krama vanj. Ko pripeljejo avto, sem bil kar začuden. Niti ni tako slabo. Pa da vidimo, kaj to je. Krama na kupu, dva gromozanska kovčka, prostora pa za enega. Ja improvizacija, ki uspe. Dajte nam že enkrat ta avto,  da se odpravimo proti hotelu. Ura pa je že kazala 02.00.

Zdaj pa na izi, sem si rekel, ne nori, ker tarife niso ravno ugodne, če si prehiter. Po dobrih 30 minutah prispemo v hotel in glej - spet težava. Smo prezasedeni, rečejo. Halo, kako prezasedeni, če smo pa plačali vse vnaprej. No, po dvigu pritiska na letališču, na poti in sedaj še to, sem si rekel. No saj bo, ker drugače bo štala. Najdemo rešitev, dobimo sobo in gremo spat, ura pa je bila že 04.00 zjutraj.

V glavnem prebrodili smo težave, ki jih ne bi pričakovali in brez pomoči Agencije Sonček bi verjetno še kar na letališču viseli in se »nategovali«, kdo je za kaj kriv in kaj bomo.

Torej, v torek je bil na programu Dubaj, kjer smo doživeli ogromno stvari, ki samo čakajo, da pridejo v članke.

V sredo sledi premik v Abu Dabi in seansa finala F1 in Schools.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.