EU birokracija in slovenski organi so zapovedali, da vam moramo povedati, da morate vedeti, da na naši spletni strani uporabljamo piškotke! Ja, imamo jih, pa tudi napolitanke in tiramisu. Lahko pa pridete tudi k nam na toplo mleko in Domačico ali pa mamin štrudl.

Če ostanete na naši strani, pomeni, da ste obveščeni in se s tem strinjate (če ne, pa si pojdite po piškotke drugam, v trgovino recimo).

Mimogrede, lačni otroci v Afriki nimajo piškotkov!!!!

Ugrizni in nadaljuj...
Dirke   |   Nedelja - dirka
Hamilton že 50 točk pred Vettlom
Lewis Hamilton je prišel na dirki za VN Rusije do svoje 70. zmage v karieri, s čimer ima sedaj v skupnem seštevku že 50 točk prednosti pred Sebastianom Vettlom, ki je bil tokrat tretji. Valtteri Bottas, ki je dirko začel kot vodilni, se je moral v skladu z moštvenim ukazom zadovoljiti z drugim mestom.
Matej Natek
30. september 2018 | 14:42:30

Mercedes torej ostaja gospodar steze v Sočiju, kjer srebrni poraza tudi po petih sezonah ne poznajo poraza. Temelji za vnovično slavje pa so bili pravzaprav postavljeni že na včerajšnjih kvalifikacijah, ko sta si uspela Bottas in Hamilton zagotoviti mesti v prvi startni vrsti. Kar pa je seveda potrebno tudi izkoristiti. In Mercedesovemu dvojcu to vsekakor je, saj sta uspela vodilni poziciji ohraniti tudi po ugasnjenih lučeh. Pa čeprav se je Vettlu start posrečil nekoliko bolje od Hamiltona. Toda slednji je nato izkoristil zavetrje za Bottasom, zaradi česar se vrstni red pri vrhu ni spremenil. V prvem krogu tudi sicer do večjih pretresov v vrstnem redu ni prihajalo, saj je za edino spremembo v najboljši deseterici poskrbel zgolj Leclerc, ko je prišel mimo Ocona. Za razliko od ozadja, kjer sta se naprej prebijala oba Red Bullova dirkača – še posebej Verstappen, ki je za skok na 5. mesto potreboval zgolj 8 krogov. Za nameček pa se je Nizozemec po zaslugi poznega postanka (v boksih se je ustavil šele 9 krogov pred koncem) za 24 krogov nahajal celo v vodstvu.

Toda ljubiteljem formule 1 je bilo že davno pred tem jasno, da se bo o zmagovalcu odločalo predvsem med trojico dirkačev: Bottasom, Hamiltonom in Vettlom. Omenjena trojka se namreč na ultrasoft gumah ni pretirano naprezala, a vseeno uspela napraviti nekoliko večjo razliko pred ostalimi, tudi četrtouvrščenim Raikkonenom, ki je na koncu za svojim moštvenim tekmecem zaostal približno deset sekund. Vettlu bi se sicer med fazo postankov skoraj posrečil skok pred Hamiltona, ki se je v boksih ustavil zgolj krog kasneje kot Ferrarijev dirkač. Toda to je bilo dovolj, da je slednji v 15. krogu prišel med oba Mercedesa, zaradi česar se je za nekaj trenutkov celo zdelo, da utegne Vettel vendarle zmanjšati svoj zaostanek v skupnem seštevku. Toda tovrstni načrti so zelo hitro splavali po vodi, saj je Hamilton že krog kasneje, pri zaviranju v 4. zavoj, znova švignil mimo Nemca in dvoboj je bil odločen. Naslednji odločilen trenutek pa je sledil v 25. krogu, ko je moral vodilni Bottas vendarle predse spustiti Hamiltona. Pa čeprav se finski dirkač – vsaj sodeč po pogovorih preko radijske zveze – z moštveno odločitvijo ni povsem strinjal.

Mercedesov dvojec je tako pod streho spravil še tretjo dvojno zmago v sezoni, Ferrarijeva dirkača pa sta se morala zadovoljiti s tretjim oz. četrtim mestom. Verstappen si je za 21. rojstni dan, še posebej po zaslugi odličnega prvega dela dirke, privozil končno peto mesto. Šesti je bil Ricciardo, ki je do postanka vozil celo s poškodovanim prednjim krilcem (posledica vožnje preko enega izmed visokih robnikov), a uspel kljub temu brez težav ostati pred Leclercom, ki je prišel do zanj odličnega sedmega mesta. Osmo mesto je po zaslugi nekoliko zgodnejšega postanka od obeh Force Indij osvojil Magnussen, rep deseterice pa sta ujela Ocon in Perez. Do cilja sicer nista uspela privoziti zgolj oba Toro Rossa.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
tadejkrze
A Hamilton fanboyi še vedno verjamejo, da je Ferrari hitrejši dirkalnik?
30.9.2018 14:47:37
Brumbrum44
Sej ni važno.. Bitno je +50.
30.9.2018 14:49:09
leonardo
Bottas naj dirkač VN Rusije.
30.9.2018 14:49:45
matt0
Bravo Mercedes, nihče ni posumil
30.9.2018 14:50:15
Aichi
Do konca le še tretja mesta rabi + eno drugo
30.9.2018 14:55:41
GrEgEc
To opravičevanje dirkaču po zvezi je popolna bedarija. Saj pa niso otroci. Predobro plačani odrasli dirkači. In takšno opravičevanje samo javnosti kaže pomehkužene dedce. In dvomim da Bottas to je. In tudi tale poteza Mercedesa danes je bila nepotrebna. Ferrarijev traktor jim nebo povzročal problemov, do konca sezone vsaj ne ob trenutno formi Mercedesa. Se pa popolnoma spremeni odnos Bottasa do Mercedesa. In dvomim da je vredno teh 7 točk.
30.9.2018 14:55:48
matt0
Aichi, matematika je od vsaj danes naprej nepotrebna. Je že nekaj časa jasno, razen če bo kakšen odstop
30.9.2018 14:59:13
leonardo
Res škoda, ker sem letos pričakoval, da bomo gledali do konca napeti dvoboj. Žal.
30.9.2018 15:00:03
hubertfast
Ni bilo najlepše,važen je cilj. Bottasa bodo že porihtali, bo kakšna pa bo.
30.9.2018 15:05:52
Soling
To spuščanje danes je bilo nepotrebno, kar je Hamilton s svojimi gestami ob koncu dirke tudi lepo pokazal. Ferrarijev bolid sploh ni v zaostanku toliko, ker je lahko Vettel lepo sledil celo dirko, se pa vidi, da je pod velikim psihičnim pritiskom, ki ga zelo omejuje. Ob pogledu na gume, pa je imel najbolj obrabljene Hamilton.
30.9.2018 15:08:42
v10power
Hamilton je dobil svojega Rubensa. Tako kot pred 14leti, popolnoma nepotrebna odločitev ekipe.
30.9.2018 15:21:12
leonardo
Me pa zanima če se bo Charlie Whiting opravičil Vettlu, ker so ga proti koncu dirke ovirali za krog zaostali dirkači? Saj vem, da bi bil rezultat isti. Ampak bi bilo pa fer, da se opraviči.
30.9.2018 18:32:44
sanda
Glede kako je šel Hamilton mimo Vettla se vidi da Ferrari nima za burek.
30.9.2018 18:49:45
jahve
Rubens, let Michael pass for the championship!
30.9.2018 18:56:28
roberto
Danes je pa Merc zapravil vso simpatijo, ki jo je mogoče še imel. Kakšni bedniki, da jim je to treba delat. Jih bo karma tepla.
30.9.2018 19:11:39
macolar
Torej roberto, Ferrari je zapravil vso simpatijo že leta 2002 ko so rdeči bedniki Rubensu vzeli zmago, ali dobro desetletje kasneje z "Felipe, Fernando is faster than you..." v času prepovedanih team orderjev???....Ne razumem a ste nekateri slepi za dogajanje skozi zgodovino ali samo tako zelo mladi da gledate le zadnja leta. Ali vas samo žge faušija ker se prvenstvo spet ne odvija po vaših planih. Je pač taka hiearhija v Mercedesu in očitno jim bo na ta račun gratalo spet pospravit oba naslova, Ferrari je pa zdaj nek vsesplošen svetnik ker "dovoli" svojima dirkačema dirkat - prvič v več desetletjih.....pa adijo pamet.
30.9.2018 19:19:59
mojsterjaka
Ni čudno da ljudje čedalje manj spremljajo F1. Liberty lahko kr sanja o zanimivosti izpred časov s kupljenim prvenstvom. Škoda da Mercedes ne nardi kr svoje F1 če že majo tolko denarja!! Sramota za F1! Tudi sam počasi izgubljam veselje do tega koncerna.
30.9.2018 19:28:56
roberto
@Macolar: Ja, Ferrari je takrat izgubil veliko na ta račun. In so jim to dolga leta metali naprej. Zdaj pa je to naredil še Merc, čeprav so še nedolgo nazaj zatrjevali, da tega oni pa sigurno ne bodo delali. Pa še glede na vso prednost, ki jo imajo in v avtu in v točkah, je bilo povsem nepotrebno.
30.9.2018 19:42:42
mare.
Tud TV3 lahko samo sanja o kaksni pretirani gledanosti glede na komentatorski par ki ga imajo. Hoces gledat na ORF je pa zatemnjeno. Sramota!!!
30.9.2018 20:49:55
lordjimy
Tale menjava mest med VB in LH ni pol tako sporna kot tista pred leti med RB in MS na RedBull ringu (takrat se je to zgodilo tik pred ciljno črto v zadnjem krogu). Kot drugo so pri Mercedesu že pred časom javno napovedali, da ima LH vso podporo ekipe in če bo potrebno bodo uporabili "team order". Ni lepo, da so to naredili ampak, če potegnemo črto je to prineslo dodatne točke...Ta ena zmaga več za VB ne bi ravno naredila nekega mejnika v statistiki za zgodovino. Ne vemo sicer ali bi LH vseeno proti koncu poskusil priti naprej (pač malo bolj tvegano a vendar). Kljub temu, da je bil Ferrari blizu se mi pa zdi, da je imel Mercedes še kar nekaj rezerve (že samo približevanje in prehitevanje Vettla na to nakazuje). Je pa pri LH Mercedes naredil taktično napako tako, da napake so del tega športa.
30.9.2018 21:17:54
Soling
Mercedesov ukaz je nesprejmljiv iz strani navijaštva, vendar f1 že desetletja ni samo to, ker v igri je veliko denarja in tovarne delavcev, ki živijo od tega denarja... Zato gredo moštva na sigurno. Tudi Lewis je danes dokazal, da je to danes bil samo rezultat in ne iskrena zmaga. Bolj zaskrbjujoče je, da ima Merrcedes sladke probleme. Namesto borbe in pritiska iz strani Ferrarija, ki je imel dosedaj prevlado, a je ni izkoristil, bomo očitno deležni Hamiltonovega naslova in to še pred koncem sezone. Imam občutek, da bo razlika do konca še debelo narasla in osmešila Ferrari.
30.9.2018 21:35:24
Falcon
mercedes je bil neulovljiv. še dobro za štart ter prvi postanek, sicer pa so lepo pripeljali dirko do kraja. in naj bodo ukazi priljubljeni ali ne, so potrebni če želiš bit prvak. kot sem že napisal-ferrari je glede tega mučkal in spravil dirkača ter ekipo samo kamor pač je, mercedes pa pač dela kar more naredit. če bi lewis imel res take težave z mehurjenjem, kot wolff navaja kot razlog za zamenjavo, bi pač na koncu lahko spustil bottasa naprej tudi. očitno grejo na gvišno in tako je tudi prav. pa še nekaj-ko sem gledal lewisovo prehitevanje, si nisem mogel nič, da ne bi pomislil na monzo pa tole tu navedel. kajti takrat je bil kao seb neučakan itd, pa sedel v naj dirkalniku, ter bi lewisa takoj lahko prehitel malo kasneje. danes bi lewis lahko počakal še krog ali dva in lepo z drs-om prišel mimo. pa ni, ampak je tvegal v 4 ovinek. ker kasneje vprašanje ali bi še šlo, mogoče bi gume vseeno popustile pri preganjanju seba preden bi si lahko lepo naštimal šanso. se je pa videlo precej razlike kako je lahko držal bolj po zunanji strani višjo hitrost v 3 ovinku. in niti ni bil povsem v čistem zraku...ni kaj, mercedes je kar prevzel primat, dirkač je odličen, ekipa dela kot je treba, rezultat pričakovan.
30.9.2018 21:37:05
leonardo
lordjimy: Ti pa imaš res smešne. Menjava je menjava in ukaz je ukaz pa naj bo v zadnjem krogu ali sredi dirke. Če pa že govorimo o izjavah pa so pri Mercedesu še leto nazaj govorili da pri njih ne bo ukazov pa če tudi zgubijo prvenstvo.
30.9.2018 22:24:58
Falcon
a veš kako je s tistim o zarečenem kruhu itd
30.9.2018 22:32:20
leonardo
Ja to sem jaz že leto nazaj napisal da se zarečenega kruha največ poje. Najbolj žalostno pa je, da se vsi pogovarjajo kako je Bottas spustil naprej Hamiltona. Če bi bile dirke bolj napete in več prehitevanj potem tega še opazili ne bi, ker bi se medtem prvi trije že trikrat prehiteli med sabo in bi vsi samo napeto čakali kdo bo na koncu prvi.
30.9.2018 22:43:31
Senna4Ever
Eno je uveljaviti team order par dirk pred koncem, drugo pa praktično na začetku sezone, kot je bilo to v primeru Ferrarija iz leta 2002 in tudi 2001 (slednje leto se kar nekako pozablja). Da niti ne govorimo o - v nebo vpijoči razliki in sicer to, da je bil Ferrari v začetku tisočletja superioren, za razliko od danes, ko sta Mercedes in Ferrari praktično poravnana. In to je ogromna razlika in zopet ne razumem a nekateri tu gor ignorirate tako očitne okoliščine?! Seveda bi si danes Bottas zaslužil zmagati, vendar ta team order je povsem razumljiv. Verjamem pa, da mu bo Hamilton tole vrnil in mu pustil zmagati na eni izmed prihodnjih dirk, če bo le v položaju, da to lahko stori.
30.9.2018 23:26:47
etilometer
Težko je biti pameten kako in kje je Ferrari izgubil dejansko prednost ki jo je imel do Belgije. Veliko teorij po spletu ampak v treh tekmah imeti 0.5 s prednosti pted ekipo ki je bila za 0.2-3 s prej hitrejša nobenemu ni jasno kaj se dogaja pri ferrariju. Ali so pri Mercedesu dejansko preskočili ferrarija z razvojem možno, vendar sedaj je vse tiho o tisti nezakoniti premoči ferrarija . Jaz osebno mislim da gre tu za politiki in je fia s pomočjo Mercedes ferrarija prisili v neuporabo teh trikov v pogonskem sklopu ali pa je Mercedes to kopiral s 3 motorjem in po kalibracijo navil do konca. Vemo da je imel Mercedes težave z gumami in kvaliteto motorja sedaj so to resli in je to to.Ferrari je pa po smrti Sm pri razvoju naredil korak nazaj predvsem z gumami. Težka bo za vse tudi naprej proti Mercedes 2019 2020....
30.9.2018 23:27:08
hubertfast
Sledita dve dirki, ki bi morale vsaj v teoriji preostalih dirk do konca prvenstva, najbolj ležati Mercedesu.
1.10.2018 6:27:48
RenaultF1
@Senna ne bodi dvolicen. Team order je team order, pa ne glede na to ali je menjava pozicij na zacetku leta, sredi leta ali zadnjo dirko (ok to bi se osebno sprejel, ce bi slo res za tiste pike) v tem primeru (tako kot v Ferrarijevem) je bil team order popolnoma nepotreben. Ce sem zleht, bi lahko kdo od ekipe stavil na zmago Hamiltona, in bi s tem pridobil korist. To je cisto prirejanje rezultata. Ce mene vprasas, je zal Bottas bil letos ze vsaj 4 krat oskodovan (zaradi ukazov). In to se je zacelo ko je podaljsal. Vedno bolj se kaze slika, da je Hamilton dejansko st 1 pa ceprav trdijo da ni (to je bil primer tudi ko je bil Rosberg zraven, in odlocitev da nenadoma gre, postaja vse bolj logicna :-)). Prvenstvo je odloceno, pa ce si to priznate ali ne. Vettla lahko resita kvecjemu dva odstopa Hamiltona, pa se v tem primeru mora zmagati (kar pa ni nujno mogoce).
1.10.2018 8:00:21
2fast4y
Merc si je zapravil vse spoštovanje, sramotno!
1.10.2018 8:11:27
hubertfast
Poteza seveda ni bila športna, prav tako ni bila všečna navijačem v rdečem. Moram pa razumeti Wolffa. Preveč je v igri, da bi recimo na koncu za par točk izgubili prvenstvo. Glede na to kako močen je Ferrari letos bi se jaz osebno odločil enako. Moram pa reči, da ko sem bral prispevke bralcev na italijanskih straneh, da večina bralcev to potezo razume. Bolj so jezni na Ferrari sam, saj nobenemu ni jasno od kje recimo kar naenkrat tak zaostanek? V Monzi je hamilton zaostajal za Kimijemmislim da 2 desetinki, sedaj Vettel za Bottasom 6 desetink in to v 4 tednih. Če ne bi Hamilton v kvalifikacijah naredil napako bi najverjetneje imel pole, saj je bil v prvem sektorju več kot 3 desetinke hitrejši od Bottasa in bi bil zaostanek še večji. No, celo v Italiji se najdejo tipi, ki sumijo enako kot jaz, da je moral Ferrari umakniti nekaj nelegalnega, Fia je pa to lepo zapakirala, da je vse legalno. Brez kazni, da se ne bi prvenstvo, že na dobri polovici sezone odločilo. Mogoče bomo kaj več zvedeli čez kako desetletje.
1.10.2018 9:01:52
Fero
Jaz pa ne razumem Wolfa, kako mrko gleda proti koncu dirke, al snema Mercedes kakšen film za Hollywood? Pa še Lujo neki stalno joka al če vodi al če ne vodi...
1.10.2018 9:21:19
delfy
Mislim da je forma Ferrarija padla in da ni Mercedes tulk izboljšu dirkalnika. Ker to pomeni, da so imeli v rezervi cca sekundo, kar je absolutno preveč! Mercedesova poteza JE razumljiva, vendar za šport IZJEMNO grda. Sicer pa je bilo že ob podaljšanju Bottasove pogodbe jasno, da je Wingman kot ga je Wollf tudi označu. Pač, hočeš nočeš, ima verjetno dobro pogodbo in velik dolarjev ampak več od tega pa ne. Igral bo Wingmana ko in kjer bo to potrebno. Škoda je, kam je celotna F1 zašla ... na eni strani imamo dirkače + wingmane, na drugi pa dirkače, ki si sami plačujejo sedeže. Ko je bil Ferrari vodilni, je Mercedes skoz joku, kak imajo nelegalno to in ono in nevemkaj ... zdaj, ko je zadaj, se noben ne buni ...
1.10.2018 9:25:49
dbench
Jaz sem bil pa kar malo presenečen na menjavo mest.. namreč glede na trenutno razmerje moči in velikansko prednost, ki bi se včeraj v vsakem primeru povečala vsaj za dodatne 3 točke, si nisem mislil, da bodo šli tako na ziher pri MB. Očitno želijo naslov spraviti pod streho v čimkrajšem možnem času (sploh letos ko so samo 3 motorni sklopi in lahko le upaš da ti kaj ne odpove), potem ko bo to rešeno, pa bo spet vse prosto in si upam stavit da bo tudi Bottas še osvojil kakšen pole in tudi še zmagoval. Spomnimo se kako je 2015 tri dirke pred koncem, ko je tudi matematično osvojil naslov, Lewis povsem popustil in je vse preostale pole in tudi dirke osvojil Nico.
1.10.2018 9:36:10
ripmork
Se strinjam s @Senna4Ever. Ni bilo luštno nikomur gledat tole včeraj, moštvenih ukazov nikoli ni fajn gledat... so se pa vedno izvajali (ne glede na legalnost) in predvsem - smo v preteklosti gledali bistveno hujše primere. Team orderji v zadnji tretjini sezone ob precej izenačenih ekipah v direktni borbi za naslov, ali pa team orderji krepko dominantne ekipe v začetku sezone - velika razlika.
1.10.2018 9:46:21
tadejkrze
A pet zmag na zadnjih šestih dirkah pa ni superiorna stvar?
1.10.2018 10:21:10
Falcon
poleg tega moštvenega ukaza je bilo še nekaj, kar ni ravno izpostavljeno-bottas je tudi upočasnil vettla po postanku lewisa, da ga je lahko ta lažje oz hitreje napadel...
1.10.2018 11:08:32
hubertfast
Znana je zgodba iz leta 97 ko je Todt ukazal Sauberju, da morata z obemi avti kjerkoli zadrževati ko je možno Villeneuva... Pa ziher to ni bilo zadnjič.
1.10.2018 11:41:26
matt0
tadejkrze, ne, vettel menda ne zna vozit Ko še na Sky priznajo, da je tokrat bil Mercedes res spredaj, potem veš, da je res. Drugače pa kakorkoli, dobra dirka včeraj za razliko od lani.. Bo kar najboljši Ruski GP, če malo pozabimo te moštvene ukaze.. Dosti prehitevanj, malo borbe med vodilnima, oba zelo navita, sploh Lewisov izriv Vettla na štartu je nakazal, kako se bo igralo do konca - dominantno
1.10.2018 11:45:32
Falcon
saj ni problem da ga je zadrževal-to je prav. saj so ekipa. samo ferrari bi se lahko kaj iz tega naučil...
1.10.2018 12:01:17
Senna4Ever
Še nekaj, ko pravite kam je F1 zašla: Team orderji obstajajo odkar obstaja F1. Torej tudi v tistih najlepših, najbolj "romantičnih", naj naj časih so bili. Se pa strinjam, ni lepo, tudi športno ne, je pa to del tega športa. Tudi v kolesarstvu npr. lahko cela ekipa dela za enega in žrtvuje druge pa nihče nikoli ne reče, češ to je pa nešportno. In še enkrat - ja, je razlika ali se to počne proti koncu ali pa na začetku sezone in je razlika, če imamo v enem primeru precej izenačeni ekipi v drugem pa ekipo, ki je bila dominantna. To ni nikakršna dvoličnost, to so okoliščine, ki jih je tu pač treba vzeti v zakup.
1.10.2018 12:54:21
roberto
@Senna: ta team order včeraj kar paše v povsem isto kategorijo kot je bil Ferrarijev v Avstriji pred leti. Zadnjih par dirk ima Merc očitno prednost, vse jim teče kot namazano. In tega sigurno niso rabili. Oziroma, če je bil problem v gumah, bi potem Bottasa na koncu spustili nazaj. Ferrari je 2002 to naredil veliko bolj zgodaj v sezoni, ko je res kazalo, da bodo imeli zelo dominantno sezono. Vendar pa se ne sme pozabiti, da je Ferrari imel pred tem 4 težka leta 1996-1999, ko so bili blizu, ampak še vedno predaleč.
1.10.2018 13:26:20
Soling
Vettel je imel dirkalnik, pa tega potenciala ni znal izkoristiti, ko je bil čas za to. Do zdaj bi lahko imel lepo točkovno prednost. Hamilton ima sedaj dirkalnik, pa bo osmešil Ferrai, z Bottasom ali brez.
1.10.2018 13:45:50
Brumbrum44
Senna4ever res je.. Zeltweg 2002 to so naredili 6 dirko prvenstva ne 6 dirk pred koncem... Sam vseeno gledam tako da se točke nabirajo celo leto.. Prej so pod streho boljše je...
1.10.2018 13:48:33
RenaultF1
Nehajte se sprenevedati, Hamilton ni potreboval tega spuscanja (po moje bi ga prehitel prej ali slej, pa nisem gledal dirke, je cisti dolgcajt ratalo, ker vedno isti zmaga ). Dejstvo je da ima Mercedes ze peto sezono dominanten dirkalnik (in tiste boge tri dirke, ko jim je nekako Ferrari pariral ne obrnejo dejstva). Dejstvo je da velja Hamilton za enega najboljsih dirkacev, dejstvo je, da pri ekipi trdijo, da oba obravnavajo enako (od podpisa pogodbe z Bottasom tega ni in ni videti). Pa da bo jasno ne navijem ne za sunko in ne za prstka.
1.10.2018 14:50:40
newsman
Če je moštveni ukaz nepopularen, potem je vseeno, ali ga narediš na prvi ali zadnji dirki. Zato prosim ne polemizirajte in ne zavijajte nekatere moštvene ukaze v celofan, druge pa pribijajte na križ. Malo se smešite..in to pošteno. Sploh v svoji "objektivnosti"
1.10.2018 15:29:54
Brumbrum44
Wolf je lepo povedal : raje zloben danes kot idiot v abudhabiu...
1.10.2018 16:29:47
andrej
tudi s steze so se izrivali nekoč brez kazni, pa to ne pomeni da danes lahko počnejo isto. ne vem zakaj ferrari ne zahteva tisto finančno kazen iz avstrije nazaj
1.10.2018 18:37:05
ripmork
Moštveni ukazi na začetku sezone, ko imata oba dirkača še vse pred sabo ali pa moštveni ukazi v zaključku sezone, ko ima le še en od dirkačev realne možnosti za naslov prvaka - jaz v tem vidim precejšnjo razliko in se mi zdi slednji način precej bolj fer. Ampak to je pač moj pogled na vso to stvar. Sicer pa,... kakšne so šele včasih zganjali; ko se je vodilnemu v ekipi dirkalnik pokvaril in je moral moštveni kolega kratkomalo zapeljat v bokse ter mu prepustit dirkalnik. Stari cajti...
1.10.2018 18:42:20
hubertfast
Še vedno pravim, cilj opravičuje sredstva. Morala gor ali dol.
1.10.2018 19:40:44

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 2017 Avtomanija