Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Dirke   |   Nedelja - dirka
Hamilton izkoristil Verstappnovo smolo
Na dirki za VN Brazilije se je Maxu Verstappnu nasmihala zanesljiva zmaga, nato pa mu jo je zagodel za krog zaostali Esteban Ocon. Lewis Hamilton je ponujeno seveda pograbil z obema rokama, z zmago pa je Mercedesu privozil tudi konstruktorski naslov. Ferrarijevo čast je s tretjim mestom rešil Kimi Raikkonen.
Matej Natek
11. november 2018 | 19:46:21

Glede na videno na prostih treningih ter kvalifikacijah, najbrž ni bilo veliko takšnih ljubiteljev formule 1, ki je pričakovalo, da bo na dirki Red Bullov dvojec tisti, ki bo imel na voljo najboljši material. Toda moštvu iz Milton Keynesa je v Sao Paulu uspelo dokazati kako zelo vrhunski so na področju taktike. Pri Mercedesu in Ferrariju so imeli namreč znova nekaj več težav z obrabo svojih gum in posledično niso mogli slediti Verstappnovemu ritmu, ki je v 4. krogu najprej prehitel Vettla, v 10. krogu pa še Bottasa. Kaj hitro pa bi nizozemski dirkač dohitel tudi Hamiltona, ki pa je v 20. krogu raje zapeljal na postanek. Angleški dirkač je takrat namestil najtršo zmes gum, ki pa so Verstappnu nenadoma ponudile izjemno priložnost, da ob svojem postanku skoči na prvo mesto. Nizozemčeve supersoft gume so bile namreč še daleč od tega, da bi jih bilo potrebno zamenjati, za nameček pa se je lahko do svojega postanka vozil celo hitreje od Hamiltona.

Ko se je torej Verstappen v 36. krogu v boksih ustavil tudi sam, se je ob povratku sicer res znova znašel na drugem mestu, toda na srednje trdih gumah ter zgolj z dvema sekundama zaostanka. Jasno je bilo torej, da bo napad sledil v kratkem. In res – v 40. krogu je na ciljni ravnini, tudi s pomočjo DRS-a, švignil mimo Hamiltona in dirka se je 31 krogov pred koncem zdela že odločena. Toda Verstappnovo veselje je trajalo zgolj 4 kroge, ko je v 1. zavoju naletel na za krog zaostalega Ocona. Slednji je namreč, na Nizozemčevo veliko jezo, takrat reagiral izjemno nespretno (kot, da bi Ocon verjel, da se bori za mesto), zaradi česar je bil trk neizogiben. Verstappen pa je imel na koncu celo srečo, da je lahko, ob tako zelo poškodovanemu dirkalniku, sploh nadaljeval z dirko. Še več – v primerjavi z znova vodilnim Hamiltonom je v nadaljevanju celo pridobival. Toda vseeno premalo, da bi lahko dejansko tudi napadel.

Hamilton je tako le uspel prekiniti tradicijo, da po osvojitvi naslova, v nadaljevanju sezone ne osvoji nobene zmage. Za nameček pa je uspel s tem Mercedesu zagotoviti še konstruktorski naslov. Ferrarijev dvojec – še posebej, ko je govora o Vettlu – danes namreč ni bil pretirano razpoložen. Raikkonen je na koncu komajda ostal pred Ricciardom, ki bi se brez kazni, danes zagotovo lahko boril za zmago. Tako pa se je moral Avstralec zadovoljiti s četrtim mestom, pred Bottasom in Vettlom. Slednja dva sta bila tudi edina izmed najboljših, ki sta se v boksih ustavila dvakrat. Sedmo mesto je osvojil Leclerc, Grosjean in Magnussen sta za Haas zasedla 8. in 9. mesto, zadnjo točko pa je tokrat uspelo privoziti Perezu.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
matt0
Kaki srečko je pa Hamilton, pa kar se ne neha.. Kakorkoli, čestitke Oconu, danes bo on prvi doma
11.11.2018 19:48:47
tadejkrze
Tokrat je bil Verstappen popoln in kadar je tak, ga lahko drugi samo gledajo kako se pelje mimo. Me pa zmoti to, da imajo vsi toliko za povedati, ko se premika med zaviranjem. No...danes je to delal Bottas. Tudi Vettel zelo rad rine ven v ovinku, ne verjamem, da je to vse zaradi podkrmarjenja. Ocona pa brezveze sploh komentirati.
11.11.2018 19:52:37
duss
Ocon je dobil preblisk iz f3.. Vettel je za v penzijo! Upam, da bo Honda drugo leto pripravila dober motor in da Leclerc naredi razliko.
11.11.2018 19:54:21
macolar
Max je "Driver of the weekend", Ocon bi lahko bil "Jackass of the weekend"
11.11.2018 19:56:31
Aichi
Oconov manever je idiotizem leta. Zjebal mi je pizzo!
11.11.2018 19:57:07
Navijac
merđo zmagu in to je to. če bo honda res imela odlične agregate bojo naslednje leto RBju gledali v zadek.
11.11.2018 19:57:20
macolar
Če smo malo žleht bi lahko rekli da ima Racing Point naslednje leto 20% popusta na agregate
11.11.2018 20:02:57
Cosword99
A ko pa max dela pizdarije je pa vse ok. Čisto prav mu je. Sej je tud njegov fotr na isti način zajebu Montojo in to prev v Brazilu.
11.11.2018 20:03:29
macolar
Verstappen je že šel obračunat z Oconom
11.11.2018 20:04:15
hubertfast
Čestitke Hamiltonu. Edina graja komentatorjema glede matematike. 55 točk je Mercedes vodil pred dirko, kar pomeni, da bi lahko danes Mercedes 13 točk izgubil proti Ferrariju ne pa da je moral za 13 zmagati. Ocon??? Me zanima kaj bo rekel.
11.11.2018 20:06:11
Cosword99
Ja sm gledu na YouTube zdej. Ker kreten je ta Max
11.11.2018 20:06:12
kimikaze
Bomo kar rekli da je bil Red Bull popoln. Dirkač dneva je pa Hamilton,saj je z neoptimalnim orodjem uspel zadržati tokrat precej hitrejši Red Bull.
11.11.2018 20:07:57
hubertfast
Hamilton je zopet odfural vrhunsko, zopet naredil razliko nad avtom. Ok, zraven še malo sreče, ampak tako je z šampioni
11.11.2018 20:10:34
Aichi
Kimikaze... vse ok? Kako je zadržal Red Bulla, smo videli, Max je bil ves čas hitrejši od njega, dokler ni naletel na idiota
11.11.2018 20:20:08
tadejkrze
Skor da se ni zjokal, ko je šel na medium gume
11.11.2018 20:20:10
Aichi
https://www.youtube.com/watch?v=-dsKl4_EHyc
11.11.2018 20:20:46
Gazibo2
Se strinjam.
11.11.2018 20:21:12
xrenaultx
Ocon je imel vso pravico prehitevati Versttapna, toda moral bi pa vseeno uporabiti malo pameti, in to storiti malo bolj pazljivo.
11.11.2018 20:21:38
tadejkrze
Ja, ampak ne ko je Verstappen prehiteval njega.
11.11.2018 20:23:08
tadejkrze
Aja pardon, vidim, da se je hotel vrniti v isti krog...
11.11.2018 20:26:05
duss
Hehe, mogoče ni bilo ravno na mestu videti tole odrivanje. Kaj podobnega smo videli mogoče samo še pri MSch in pa Montoyi. Nimaš kaj, tip je zagret za voziti in želi zmagovati, to se opazi. Bolje to, kot pa kakšen zaspani Vettel. Pri 20 letih se ga je do sedaj vse balo na stezi, sedaj se ga bo pa še ob stezi ))
11.11.2018 20:26:42
leonardo
No pa je tudi Max občutil kako je, ko se boriš za zmago in ti neumnost dirkača vse uniči.
11.11.2018 20:27:45
xrenaultx
@tadejkrze, Ocon je imel DRS, kar pomeni, da se je on vračal v isti krog, ne pa da je Vrsttapen prehiteval. Tako, da je imel pravico to storiti. Vsekakor pa je to storil precej neumno.
11.11.2018 20:29:03
matjazh
haha...enkrat bo mali napihnjenc naletel na nekoga, ki mu bo predelal zobovje....
11.11.2018 20:29:57
tadejkrze
@matjazh, na koga? Sej vidiš, da so vsi bolj poženščeni
11.11.2018 20:31:31
kimikaze
Aichi vse ok Po trku je kljub temu imel še okog 20 krogov in mehkejše gume. In glede na to da je Verstapen po postanku v dobrih treh krogih dobesedno pohrustal hamiltonove tri sekunde prednosti, bi človek pričakoval, da bi lahko nadoknadil tudi dobrih pet v 20 krogih. Pico dobiš pa na vsakem vogalu, tako da ne bodi grumpy
11.11.2018 20:33:58
macolar
Raikkonen bi bil edini ki bi mu prilimal kakšno nazaj, mogoče še Alonso.
11.11.2018 20:34:20
xrenaultx
@kimikaze, moraš pa upoštevati, da se gume s takšno pirueto kar lepo uničijo. Prav tako pa ne veš kako poškodovan je imel dirkalnik.
11.11.2018 20:35:27
hubertfast
Sem sedaj gledal malo posnetek tega crasha. Del krivde dajem Maxu, saj si je sam kriv, ker je na koncu kar lepo stisnil Ocona ob rob. Sam bi komot šel lahko malo bolj na široko pa bi lepo zmagal. Sicer me bo sedaj mogoče kdo kregal ampak zadeva ni vsa na Oconu.
11.11.2018 20:37:38
duss
Toxn tko tadej, kdo ga bo? Esino kak magnusen mi orode na pamet. Drugo je pa vse soft. Kje so casi k je blo res neko rivalstvo.. Dans pa vse prov tekmuje med sabo kdo bo bolj poloticno korektn pa lepsi izpadu. Omejit jim place na max 5mio, pa bo tkoj bolj napeto. Tko se pa z miljoncki tolazjo
11.11.2018 20:39:57
kimikaze
Seveda se razume, da so po vrtenju gume nekoliko slabše, ampak naj se tudi razume, da je bilo z dirkalnikom, ki je bil prekrmarjen kljub temu težko obdržati prednost 4 sekund do konca dirke proti takšnemu močnemu Red Bulu kot je to bil danes.
11.11.2018 20:40:48
matjazh
Huberfast: se strinjam. Je pa res da verjetno sploh ni pricakoval ocona tam..
11.11.2018 20:41:21
Jon
Hubert,se strinjam...dobil je kar je iskal...je pac neumen,in nikol ne bo champ
11.11.2018 20:46:30
kumrcah
... Sej za nasledno sezono se pravila zelo zamenjajo deluje kot neki manjsi popravki samo se dalec temu ni tako, lahko bo spet cisto premesano razmerje moci...
11.11.2018 20:56:49
kimikaze
Iz absolutnega vidika je kriv Ocon, glede načina kako se je zgodilo pa je del krivde tudi na Verstappnu saj se bi moral bolj zavedati svoje okolice. Četudi je tvoj dirkalnik odspredaj in po pravilih v prednosti. pač ne moreš pričakovati, da bo tisti odzadaj zapeljal iz steze. Lahko pa probaš in se potem čudiš Seveda bi lahko tudi Ocon prej popustil in do situacije sploh ne bi prišlo. Lahko pa bi tudi Verstappen zapeljal malo bolj na široko, pa do trka pravtako ne bi prišlo. Zelo verjetno bi obdržal tudi mesto. Tako da krivda kar se tiče samega manevra je z mojega vidika pol-pol.
11.11.2018 21:05:16
Aichi
@Kimikaze, saj si v prenosu slišal, za kaj gre (če ne bi blo Ocona, bi zadnje tri dirke prav napovedal zmagovalca in komentatorja bi mi častila pizzo), no vseeno, zdaj ko vidim še drugo plat medalje, mislim, da je karma izstavla smrkovcu račun za vse letos
11.11.2018 21:05:24
matt0
F1 ni karma. Max je delal bedarije, ni pa prav, da se to dela njemu, kot ni bilo prav, ko je on to delal drugim, kaznuje se individualne prekrške in ne glede na karmo. Ne znam se postavit v njegovo kožo, je bil jasno najboljši danes (z Red Bullom) na čelu in zaslužni zmagovalec. duss, menda je imel Vettel težave z nekimi senzorji
11.11.2018 21:11:35
leonardo
Tale komentar je dober: Le Courage: Tole danes je bilo pa tudi malo komično... Hamilton po radijski zvezi sprašuje moštvo, če lahko sploh še kaj naredijo, par krogov kasneje se pa dirkač z Mercedesovim motorjem zaleti v vodilnega Verstappna.
11.11.2018 21:15:07
rsmale
..jaz pa bi rekel da je max danes šel od junaka do bedaka - ocon ni vsega kriv, pa ni logike da bi to naredil za mercedes, je imel takrat gor nove redeče gume in bil hitrejši od maxa, samo tam ga ne bi smel prehitevat (ali pa sploh ne) ker max tega ne razume najbolj (ego), da ga lahko kdo izmed krog zaostalih prehiti in pride v isti krog. Zame je voznik dirke Hamilton (sreča gor ali dol) da s takimi gumami pripelje do zmage. Škoda mi je danes edino bilo za Ričija.
11.11.2018 21:58:19
Aichi
Neki ne spregledat, Hamilton ima letos že 10 zmag, čez 19 se bo izenačil z MS-jem, zdaj je to vedno bolj verjetno, z 82 poli pa bo čez 18 usekal stotico. Že res, da smo v izenačeni najdaljši dobi dominacije enega moštva in da se to slej ko prej konča, ampak čez dve leti bo morda vzel za izziv enako kot so MS, Alonso, Seb, se pravi, končno pripeljat naslov Ferrariju... Pa še to, bojte se RB Honde drugo leto, zelo bojte, njihov mehanski oprijem in ovinki so vesoljski.
11.11.2018 22:15:39
leonardo
Ha ha še športni šef ekipe Red Bull Dr Helmut Marko meni, da je ocon to naredil namenoma.
11.11.2018 22:36:50
tadejkrze
Ja sej to ni nič neverjetnega, glede na to da ima Ocon zamere z njim že iz prejšnih serij.
11.11.2018 22:41:25
Soling
Že res, da je krivda na Oconovi strani, a Max bi se moral zavedati situacije, ki se je pripetila in ne napadati direktno v svojem slogu. Zakaj pa je Seb, Riciardu pustil dovolj prostora... Hamilton pa lepo inteligentno do 10 zmage, ni kaj. Če bo Mercedes lahko drugo letu uporabljal svoja nova platišča bo neulovljiv. Mercedes lahko ustavijo samo gume, ne Ferrari in ne RB.
11.11.2018 22:49:34
dbench
Tudi sam se čudim Red Bullu za neverjeten oprijem, predvsem pa nežnosti do gum. V boksih takoj po dirki je norec Max samozavestno izjavil da bodo imeli drugo leto sigurno več moči in da bo še boljši. Če se to uresniči, bi znal biti najnevarnejši kandidat, da Lojzu vzame krono, ampak samo če se bo nehal na vsaki dve dirki zapletat v trčenja. Včasih se zdi da ga ni še nič izučilo, tukaj mislim malo preudarnosti, kdaj je pametno tudi popustit za višje cilje.
12.11.2018 9:35:03
Soling
Max je samo hiter, a brezglav. Za prvaka bo mogu vklopit še možgane. Lewis bi bil z včerejšnjim RB 20s pred vsemi.
12.11.2018 11:16:17
newsman
@Soling, a Lojze sedaj rabi RB? A mu Mercedes ni dovolj hiter?..Jao...
12.11.2018 11:17:17
Soling
Mislil sem na neverjetno majhno degradacijo RB gum, seveda posledično hitrost. Ni Verstapen odpeljal dirko nadnaravno, ampak v slogu vzdržljivih gum, ki so se pokazale v večji prednosti kot moč samega agregata.
12.11.2018 11:26:20
Soling
Če bi Merc samo nataknil nova platišča, bi bila zgodba povsem drugačna. Verjamem pa, da jih letos ne bomo več videli zaradi nevarnosti kopiranja ostalih ekip.
12.11.2018 11:29:54
tadejkrze
Ne boš jih vidu ker so ilegalna.
12.11.2018 11:32:56
Soling
Tega Fia ni potrdila. Saj jih letos ne potrebujejo več, zmagujejo tudi brez lukenj v platiščih. Konkurenca se pa kar sama premaguje...hahaha
12.11.2018 11:39:20
hubertfast
Sam tudi menim, da Mercedes felge skriva.
12.11.2018 11:41:46
Omino
Včeraj prvič letos gledal dirko na TV3, ker se mi ni dalo iskat streamov. Kakšno gostilniško nestrokovno komentiranje je te to? Pa eden drugemu skoz skače v besedo. Groza. To je hujše mučenje kot je bil Ališič.
12.11.2018 11:54:05
Msport2
Uuu, kak uživam v zad. času s to F1. S F1 igro sem se potešil do konca in naprej. Vse žale besede na hibride iz pret. obdobja vzamem nazaj. Pa ste opazili, da so tv kamero nad čelado sedaj malo odzoomirali. Sedaj se spredaj vidi začetek spuščanja nosu, širina čez kolesa mi tudi deluje širše, da se lepo občuti seksi 2m širina avta.
12.11.2018 12:11:53
Jon
Tocno...tole komentiranje je bil poden od podna!
12.11.2018 12:17:30
matt0
Se podpišem pod komentarje. Sem včeraj tudi jaz gledal na TV3, ker so za Sky par minut pred dirko vsi streami zamrznili, pa je bilo res težko.. Ja, mi je zelo všeč, kaj TV3 dela z F1 na svoji Televiziji. Je razlika med SLO1, ko je bila F1 pač 1 urco na teden, če ni bilo kvalifikacij za OI v kajakih slučajno isti čas, na TV3 pa F1 reklame med ostalimi programi skozi dan. Vseeno pa ne opraviči komentiranja pod vsakim nivojem. Poteza Ocona "zabita". V živo na TV, med ostalimi nesmisli in čudnimi izrazi seveda.. Ponudila se je priložnost, da se v Slo vrne ali postane prenos kvaliteten, pa izboljšav žal ni
12.11.2018 12:48:58
klinger
kaj ko bi raje malo vec komentirali in malo manj reklame filali...tv3 medias in komentatorji...
12.11.2018 12:49:47
jurica
komentiranje na tv3 je pa polom. Ko se je zavrtel Max sta se spraševala "Kdo pa ima številko 33?" Kot da bi moja žena komentirala dirko....
12.11.2018 13:03:32
hubertfast
Pa ene 5x sta med dirko rekla, da mora Mercedes za naslov zmagati za 13 točk. Dejansko je bilo, da ne sme izgubiti za več kot 13 točk. Ampak dobro se zgodi. Važno, da je Aichi izgubil pico
12.11.2018 13:21:19
matt0
Dobro, napaka v živo se seveda zgodi, tudi Brundle je najprej za nesrečo z Maxom okrivil Pereza, pa se potem popravil. Ampak to točkovanje konstruktorjev je pa malo mimo. Takšen info (npr. ko je lahko prvenstvo zaključeno tisto dirko) se zapiše na list papirja, ne pa da si uro in pol v zmoti in tega ne popraviš
12.11.2018 13:28:29
Tadejkrze
Sej iskreno je samo Lukič malo zmeden. Andraž vsaj ve kaj govori pa nek splošen bonton uporablja. Tiste "uuuuuuu"-je mu lahko opravičimo.
12.11.2018 14:14:34

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 2017 Avtomanija