Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Dirke   |   Petek - 2. trening
Mercedesa tokrat daleč pred ostalimi
Lewis Hamilton je dobil tudi drugi prosti trening za VN Avstralije, pri čemer pa je najresnejšega konkurenta tokrat imel zgolj v Valtteriju Bottasu. Finski dirkač je bil namreč od svojega moštvenega tekmeca počasnejši zgolj za 48 tisočink sekunde. Zaostanek tretjeuvrščenega Maxa Verstappna pa je znašal že zajetnih osem desetink.
Matej Natek
15. marec 2019 | 7:33:36

Na prvi pogled se torej zdi, da se je Mercedesu vendarle uspelo konkretno odlepiti od konkurence. In čeprav po eni strani drži, da sta uspela Hamilton in Bottas tokrat prikazati zelo prepričljive hitre kroge, pa velja po drugi strani omeniti, da je težko verjeti, da so preostali – še posebej Red Bull in Ferrari – počasnejši za skoraj sekundo. Še posebej ob dejstvu, da je Verstappen do tretjega mesta prišel z drugim poskusom na mehkih gumah. Prvega je namreč moral zaradi počasi vozečega Giovinazzija prekiniti. Še bolj zadržano pa je deloval Ferrarijev dvojec, ki popoldanski trening namenil predvsem simulaciji dirke. Temu primerni pa sta bili tudi končni uvrstitvi, saj je bil Vettel šele peti – poleg zgoraj omenjene trojke, še za Gaslyjem – Leclerc pa deveti. Pri čemer pa si je slednji tik pred koncem privoščil še vrtenje pri pospeševanju iz 4. zavoja. Seveda pa bo slika jasnejša že jutri, ko bo šlo s popoldanskimi kvalifikacijami zares.

Nedvomno pa lahko z optimizmom v nadaljevanje dirkaškega konca tedna zrejo pri Alfa Romeu, z Raikkonenom na čelu. Finski dirkač je bil namreč znova šesti, tik pred obema Renaultoma. Francosko moštvo se je sicer tudi na drugem treningu ukvarjalo s tehničnimi težavami, Ricciardo pa je moral posledično – podobno kot dopoldan Hülkenberg – prve minute preživeti v garaži. Na srečo domačih navijačev pa čakanje ni bilo predolgo, avstralski dirkač pa je nato osvojil 8. mesto. Najboljšo deseterico je sicer zaključil Grosjean.

Omeniti še velja, da je trening zaznamoval nekoliko močnejši veter, ki je dirkačem ponagajal predvsem pri zaviranju v 1. zavoj. Številni (na primer Raikkonen in Vettel) so se posledično po hitrem postopku znašli na travi, a na srečo brez omembe vrednih posledic. Enako velja za Albona, ki je moštvu nekaj sivih las povzročil že na prvem treningu, brez vrtenja pa ni šlo niti v drugo. Tokrat v predzadnjem zavoju, kjer pa se mu je vendarle uspelo ogniti zaščitni ogradi.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
hubertfast
Ferrari očitno čuti svojo moč in se malo skriva, še vedno smo sekundo in pol za lanskim polom.
15.3.2019 7:43:40
1-2-3
Moje mnenje, da na kvalifikacijah sicer morda ne bo tako velikih razlik med mercedesom in ostalimi, sem pa skoraj prepričan, da se bo mercedes dokaj zlahka sprehodil do prvega mesta v kvalifikacijah.
15.3.2019 7:58:25
kumrcah
Jaa se vedno cakamo udarnih 12 minut, da vidmo koliko lahko sponajo te zverine😁😁
15.3.2019 7:58:47
tadejkrze
Nič, vidim, da mi ne bo treba vstati v nedeljo zjutraj
15.3.2019 8:00:47
newsman
Ne vem, zakaj si Liberty Media želi imeti 25 dirk na sezono, če bo še po trinajsti dirki prvenstvo odločeno
15.3.2019 8:16:10
hubertfast
@newsman, a si res tak optimist glede Mercedesa?
15.3.2019 8:43:00
newsman
@hubertfast - zgolj izhajam iz komentarjev po teh prvih treningih
15.3.2019 8:44:22
n3vtral3c
Lanski Q3 od Hamlitona je bil 1:21.164 tako, da je še kar nekaj rezerve pri vseh treh top moštvih.
15.3.2019 10:10:11
etilometer
Upam da ferrari res ne zaostaja toliko, ker potem je zadeva zaključena.
15.3.2019 10:23:43
hubertfast
@etilometer, ne boj se, ne verjamem, da se je Mercedes na testiranjih tako spretno skrival : ).
15.3.2019 10:37:30
rovokopac
Kaj je nekoč rekel ata Ferrari? Vsak otrok prinese koliko dodatka? Koliko otrok ima Vettel? Koliko Lojze? Tu se dela razlika.
15.3.2019 10:47:33
hubertfast
Sicer Vettel malo jamra o neki neuravnoteženosti, pa da je še dosti rezerve, pa da morajo zaupati v sebe in da je Mercedes že očitno v neki svoji ligi
15.3.2019 10:53:45
Brumbrum44
Long runi so bli tam tam.. Tak da Ferrari ima še zmeraj nekaj več na hitrem krogu...
15.3.2019 11:42:54
kumrcah
Ja huber isto stvar je pa govoril hamlet na testiranjih, dajmo casu cas, tisto realno bo q3 pa tut race pace v nedeljo...
15.3.2019 11:43:38
hubertfast
Itak : )
15.3.2019 11:44:30
mojsterjaka
@newsman, zato 25 dirk in še več, da je reklama Mercedesa čim večja! Pa saj kaj vam ni jasno! Poglejte tržišče Mercedesa in Ferrarija in koliko $ kdo obrne, v to smer je žal obrnjen trend F1 oziroma žal sranje ki je ostalo od F1!
15.3.2019 12:23:28
Macolar
Vau, med testiranji so nekateri že praznovali naslov, po dveh treningih že objokujete poraz, jutr bo pa prva štartna vrsta rdeča, bo pa polno hvale in praznovanja. Dajte se odločit, pa vsaj počakite na konkretne rezultate.
15.3.2019 12:33:34
etilometer
Lani je Mercedes bil na kvali od ferrarija hitrejši za več kot 0.5 s naslednja dirka pa je bil ferrari najhitrejši. Mislim da Avstralija le ni najboljša steza za oceno kje je kdo. Je pa nekaj definitivno tisto jokanje Mercedes-Benz je precej hitrejši kot so kazali v Barceloni. Letos se še mene zavedli. 😂Bodo pa komaj kvali. Mal bolj realno pokazali koliko kdo zaostaja za kom.
15.3.2019 12:46:46
Brumbrum44
Majo prednji plug kot Ferrari in Alfa...
15.3.2019 12:52:43
hubertfast
Glede pluga se strinjam, so kar razlike. Še vedno ni jasno kdo je zadel pravi koncept.
15.3.2019 14:01:42
hubertfast
Narobe napisal, se ne strinjam, so razlike.
15.3.2019 14:22:57
duss
Zdj ko imajo taksen nos bomo lahko pa upraviceno govorili spet ta ku***v mercedes 😂
15.3.2019 14:49:07
hubertfast
Če ku**c dela je vse ok, tudi doma ponavadi 🤣😂😎
15.3.2019 14:52:24
kumrcah
Macolar ti si prvi ki si praznoval da bo merc letos prvak tko da nebomo o temu..., am drugace pa so informacije da je danes ferrari vozil z 20 kg vec goriva od ostalih... So pa tut govorice da je nekje 10kg na tej stezi do 0.5 s, jutri bomo videli al pa tut jutr se ne...
15.3.2019 16:49:11
tadejkrze
Al pa tut v nedeljo še ne, al pa čez 10 dirk še ne 😃
15.3.2019 17:03:01
Lotus_72
No zgleda, da ima Merc dober meh oprijem. Zadnji sektor v Barceloni je tole tudi malce nakazal. Bomo videli ju3 če se bo kaj spremenilo. Vendar 0.8s se ponavadi ne da premostit. S tehničnega vidika prednost Merca nebi smela biti presenečenje. Eni ne vidijo, kak tesen paket so sestavili. In če prepostavimo, da so naredili evolucijo. Ekipa, ki zmaguje serijsko ponavadi ne dela AERO napak. Bomo videli jutri, če je Ferrari naredil setup napako, ter bodo lažje ohranili gume pri življenju. Še po racepacih je bil Ferrari, kar zadaj okoli 0.3-0.5s, odvisno od pnevmatike. Trenutno je celo Rb malce bližje Mercu. Kakorkoli bomo videli kvali trim ju3, kako se bo Mercov tesni in tudi Rb paket odzval na MAX št konjev pod pokrovom.
15.3.2019 17:55:44
macolar
kumrcah, praznoval? Kako že? Edino kar sem napisal je bilo da nekateri - sploh ti, brzdajte samega sebe in ne praznujte naslovov že po testiranju. Kako stvari stojijo letos bomo pa videli po polovici sezone.
15.3.2019 18:17:07
hubertfast
@Lotus_72, rad imam take tvoje komentarje. Povej še na katerih progah bo Mercedes v prednosti 😂😂😂
15.3.2019 18:17:09
tadejkrze
Čakaj čakaj @Lotus_72, na podlagi enega zaostanka za 0.8s si določil cel dirkaški vikend? Zakaj pa potem ne ocenjuješ prvega treninga? Ne bi si mislil, da boš tokrat take streljal
15.3.2019 18:41:15
Lotus_72
@tadej Tole so indici, ne obračaj besed. Gre se vse okoliščine. Race simulacije, pobrane gume. Potem zimski testi in sektorski časi. Poročanja reporterjev itd. Slika še zdaleč ni jasna. Ampak, če grem stavit! Mogoče nebo drugega izzida. Če gum ne moreš spravit v delovno okno se ponavadi težko reši preko 1 dneva. Razen, če bo guma na asfaltu potisnila nektere ekipe bljižje optimalnemu oknu delovanja.
15.3.2019 18:57:33
kumrcah
Macolar mas prou k se vedno nevem za kero ekipo navijas, pac kokr sonce posije... Lp
15.3.2019 19:14:32
macolar
Si že slišal za rek - sovražnik mojega sovražnika je moj prijatelj?
15.3.2019 20:18:38
Soling
Merc je sigurno na testiranjih skrival formo, oz. je pokazal formo šele zadnji dan. Mnogi ste po testiranjih Ferrari že kar okronali... Sam menim, da je Mercedes močan, a to je tudi Ferrari. Zelo pomembno bo dejstvo, ki je že dolgoletna mercova bolezen, ohranjanje gum, oz. optimalno delovanje le teh. Če bodo gume kot radirke, bo merc imel težave, če bodo gume delovale, pa bo Hamiltona težko ustavt. Se pravi Hamiltonov največji sovražnik so lahko prav nevzdržljive gume, ki ne bodo dovoljevale dirkanja.
15.3.2019 21:19:35
hubertfast
@macolar, čestitam, čestitam 😎😉
16.3.2019 3:07:53
Macolar
Hehe, lepo se je razpletlo za zdaj :-D
16.3.2019 8:05:25

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 2017 Avtomanija