Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Dirke   |   Nedelja - dirka
Kaos dobil Verstappen, prve točke Williamsa
Letošnja dirka za VN Nemčije je bila po zaslugi dežja vse prej kot dolgočasna, zmage pa se je na koncu veselil Max Verstappen. Drugo mesto je osvojil Sebastian Vettel, ki je dirko sicer začel kot zadnji, za največje presenečenje pa je s tretjim mestom poskrbel Daniil Kvjat. Mercedesov dvojec je tokrat ostal brez točk.
Matej Natek
28. julij 2019 | 19:09:57

Ljubitelji formule 1 smo lahko tokrat nedvomno spremljali enega izmed vrhuncev sezone 2019. Dirko na sloviti stezi Hockenheimring je namreč dodobra začinil dež. Začelo se je že samo startno proceduro, saj se je vodstvo dirke odločilo, da se krog za ogrevanje prične kar za varnostnim avtomobilom. In to kljub temu, da padavine niso bile prehude in so dali dirkači po radijskih zvezah hitro jasno vedeti, da se dirka vendarle lahko prične. Kljub temu pa je Bernd Mayländer na stezi ostal 4 kroge. Po zaslugi novega pravila pa se je prvič zgodilo, da so se dirkači nato znova postavili na svoja startna mesta in dirko začeli tako kot po navadi.

Ob ugasnjenih lučeh se je najbolje znašel Mercedesov dvojec, ki je potem, ko je Verstappen z 2. zdrsnil kar na 4. mesto – tudi za Raikkonena – brez večjih težav zasedel vrh razpredelnice. Toda nizozemski dirkač si je po slabem startu hitro opomogel in se uspel že krog kasneje znova vrniti pred finskega dirkača. Še preden pa bi se lahko spustil v lov za Bottasom, pa je počilo v ozadju. Pri izhodu iz 11. zavoja se je namreč nenadoma zavrtel Perez in priletel za nameček še v bližnjo zaščitno ogrado. Vodstvu dirke tako ni preostalo drugega, kot da na stezo znova pošlje varnostni avto.

Mayländerjev vnovičen prihod je seveda povzročil naval postankov, saj je bila steza tedaj že pripravljena za intermediate oz. vmesne gume. Edina, ki sta takrat tvegala in ostala na gumah za dež (vremenska napoved je predvidevala še en val padavin), sta bila Magnussen in Stroll. Na njuno žalost pa je bilo že po parih krogih jasno, da je bila tovrstna odločitev vendarle napačna. Med tistimi, ki je takrat dejansko pridobil, pa je bil nedvomno Leclerc, ki je dirko začel kot 10., po zaslugi pravočasnega postanka (pri čemer je imel tudi nekaj sreče, da ni treščil v Grosjeana), pa je uspel skočiti kar na 5.

Leclercovi sreči pa ni bilo videti konca niti v nadaljevanju, ko je v 15. krogu zaradi okvare ob stezi parkiral Ricciardo, vodstvo dirke pa se je odločilo za virtualni varnostni avto. Slednji namreč o postankih omogoča bistveno manjšo izgubo časa. In glede na to, kako hitro so se intermediate gume na sušeči se stezi obrabljale, pri Ferrariju niso želeli čakati in v bokse znova poklicali Leclerca. Kar pa se mu je še kako obrestovalo, saj se je njegov zaostanek za Bottasom in Verstappnom hitro manjšal.

V 22. krogu je gume za suho stezo kot prvi med vsemi namestil Magnussen in bil posledično za nekaj krogov tudi najpomembnejši dirkač na stezi. Razmere so bile ravno na meji tega, da bi dovoljevale tovrstno odločitev. Toda Dančevi vedno boljši časi so potrdili, da je bila moštvena odločitev prava in hitro mu je sledila še preostala konkurenca. Steza pa kljub temu ni dopuščala napak – kar so številni tudi spoznali.

Najprej Leclerc, ki se je po zaslugi ustavljenega Norrisa (27. krog) in vnovično odlično izkoriščenega virtualnega varnostnega avtomobila, znašel celo na 2. mestu. Monaški dirkač je bil namreč v 29. krogu nekoliko nepreviden in zletel naravnost v zaščitno ogrado. In ko smo že mislili, da smo videli vse, pa je na istem mestu enako storil še vodilni Hamilton. S to razliko, da jo je slednji odnesel zgolj s polomljenim prednjim krilcem, ob povratku na stezo pa se je še vedno nahajal na 3. mestu. Res pa je, da se je Anglež v bokse nato pripeljal na nedovoljen način, zaradi česar je bil kaznovan še s pribitkom petih sekund.

Ko je torej na stezo še enkrat zapeljal varnostni avto, so se moštva odločila, da se vendarle raje vrnejo na intermediate gume. S tem pa se je v vodstvu prvič znašel Verstappen, saj je Bottas na svoj postanek čakal predolgo in se ob povratku znašel tudi za Hülkenbergom, kateremu se je vendarle nasmihala prva uvrstitev na zmagovalni oder. Toda na Nemčevo žalost tudi tokrat ni imel svojega dne, saj je v 41. krogu praktično ponovil Leclercovo napako in prav tako končal v zaščitni ogradi.

Temu je seveda sledila nova faza varnostnega avtomobila, ki pa je poskrbela za nov ključen trenutek dirke. Mercedesov dvojec se je namreč za postanek odločil šele potem, ko je Mayänder že znova zapeljal nazaj v bokse. Bottas in Hamilton, ki je postanek izkoristil za odslužitev kazni, sta tako nekaj mest izgubila, neposredno za Verstappnom pa sta se nenadoma znašla Kvjat in Stroll. Za katera pa je obstajalo zelo malo verjetnosti, da bi uspela tam tudi ostati, saj se jima je z veliko hitrostjo približeval Bottas.

A nato se je zgodil 57. krog, ko je v 1. zavoju s steze zletel še finski dirkač. Slednji pri vsem skupaj ni imel večjih možnosti za rešitev, saj se je njegov dirkalnik zavrtel na stoječi vodi. Bližnje srečanje z ogrado je bilo posledično neizogibno, s tem pa tudi nov prihod varnostnega avtomobila. Podobno pa bi se nekaj krogov prej skoraj pripetilo tudi njegovemu moštvenemu tekmecu. V 1. zavoju se je namreč zavrtel tudi Hamilton, ki pa je ob vnovičnem postanku padel kar na začelje.

Vmes pa se je počasi, a vztrajno, vrhu bližal Vettel. Ferrarijev dirkač, ki je pred domačo dirko začel kot zadnji, se je po vsej zmedi znašel kar na četrtem mestu, tik za Strollom in Kvjatom. In čeprav je bilo časa za skok na zmagovalni oder zgolj štiri kroge, pa je Vettlu do 63. kroga vendarle uspelo priti mimo omenjenega dvojca. Ob številnih nizozemskih navijačih, ki so slavili Verstappnov triumf, so tako na svoj račun vendarle prišli tudi domačini. Izjemno vesel pa je nedvomno bil tudi Kvjat, ki se je poleg 3. mesta, lahko veselil še dejstva, da se mu je ponoči rodila hči.

Četrti je ciljno črto prečkal Stroll, peti je bil Sainz, šesti pa Albon, ki se je 4 kroge pred koncem zapletel z Gaslyjem. Slednji je namreč skušal na vsak način najti pot mimo, a bil pri svojem manevru nekoliko nepreviden in bil po zaslugi poškodovanega prednjega krilca ter prednje leve gume, prisiljen k odstopu. Med dobitniki točk tako najdemo še Raikkonena, Giovinazzija, Grosjeana in Magnussna. Tik za njim pa je dirko kot 11. končal Hamilton.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
tadejkrze
Toliko stvari je danes, ki jih lahko obravnavamo 1. Najbolje da res ukinjamo te dolgočasne dirke ala Hockenheim a? 2. Kdo bo prvi uvidel, da so tudi asfaltne cone nevarne? 3. Helmut Marko bo imel celo prav glede števila zmag 3. Honda 4. Koliko časa bomo še gledali Gaslyja? 5. Mercedes & Hamilton
28.7.2019 17:23:23
tadejkrze
Cela evforija, pa sem štetje zafrknu
28.7.2019 17:23:56
titanius
Raikkonen bi moral vozit namesto Gaslya. Smo videli danes, kje sta Mercedesa ko sta zivcna. Nimam nic proti Hamiltonu in Bottasu ampak lahko je zmagovat, ko se odpeljes s prvega mesta in je vse suho. Upam na cim vec takih dirk. Go Kimi.
28.7.2019 17:27:11
macolar
Sam sem že skoraj nehu gledat ko je Sainz šel naravnost , kolk sem vesel da sem ostal Stroll je spet dal kritikom po prstih in odfural tak ko je treba in znerviral Bottasa da je odplesal, Kvyat lahko pride kr nazaj v RedBull, še Williams bi skoraj prlezel do točke
28.7.2019 17:27:50
abt
Saj si je kralj dezja hamle zelel dezja,in dobil ga je😂😂 tako da je izpadel amater kot da je to njegova prva dirka😂 pa cestitke vsem prvim 10👍
28.7.2019 17:47:56
delfy
kaj Hamle letos tudi vidi in srečuje Jezusa?
28.7.2019 17:49:54
AMGf1
uuuuu ABT si prilezel iz luknje kje si pa bil par dirk sedaj pa včeraj na kvalifikacijah aja pa danes pri leclerku bomo videli na koncu sezone kdo se bo smejal ha ha ha hamilton bo #6 no pa RedBull je tudi izšolal Ferrari
28.7.2019 17:52:16
Jon
Nekaj se vedno ne kapiram...vozijo predolgo za SC,da pol ze cez 3 kroge grejo po gume za suho...kritika Fiji in pravilom. Kaj so muckali s se eno kaznijo za Hamleta? Drgac pa nora dirka in se vec pescenih oz mesanih con...lepo spet videti ta vkopavanja...vkljucno z mojim rdecim😛
28.7.2019 17:53:16
ripmork
Pestra dirka škoda za Leclerca, bi znal še kasneje popestrit dirko. Comeback Vettla, iz zadnjega mesta do drugega, lepo odpeljano. Bottas je imel res smolo, da je ograjo zadel (Lewisu na istem mestu zadek odneslo in jo je tam odnesel brez posledic),...
28.7.2019 17:53:44
Jon
Abt in Amg...no comment
28.7.2019 17:55:05
AMGf1
Ma butasta dirka pa ne zato ker sta mercedesa končala z ničlo ampak enostavno je bilo preveč vsega odvisno samo od sreče
28.7.2019 17:56:41
Navijac
super dirka!!! da je VA strnil vse dirkače večkrat skupaj je dirko naredilo celo bolj napeto. več tega hočem gledat ne pa povorke od štarta do cilja. je današnja dirka ponudila največ odstopov v tem tisočletju? peščene izletne cone nemudoma nazaj!
28.7.2019 17:56:46
macolar
Saj v predzadnjem ovinku je bila pravtako ruleta. Hamilton komaj skozi, Raikkonen počez, Sainz za las da ne bi končal, Leclerc enkrat skozi drugič v zid, Hulkenberg v zid. To je zanimivo za videt, da so napake kaznovane in da morajo pazit kje in kako vozijo. Haasa sta se spet butala med seboj, že kr vidim Steinerja ko mu žile pokajo po čelu
28.7.2019 17:58:06
AMGf1
Se je pa pokazalo, da nobeden od favoritov ni znal normalno odpeljati dirke Verstapen, Vettel, Hamilton, Bottas, Leclerc no pa še Gasly, Raikkonen vsi so..... mah brezveze kot, da so prvič za volanom še najmanj napak je naredil Vettel od teh naštetih
28.7.2019 17:59:07
macolar
AMG - ti to resno? Bolj od sreče je bilo danes vse odvisno od talenta dirkačev in sposobnosti vožnje na limitu izven idealnih pogojev. Vidi se da sta Mercedesa zaspala na lovorikah in da vunderkind tudi zna kiksnat. Leclerc je bil pravtako žrtev lastne neizkušenosti in prav je tako. Res je fino gledat dirke kjer je prvih 6 mest rezerviranih in še med temi po 10 sekund razlike....
28.7.2019 18:01:41
macolar
Za razliko od veliko dirk to sezono, je bila to ena kjer je Vettel odvozil kot je treba, z trezno glavo in pametjo. Danes je največji amater izpadel prav Hamilton.
28.7.2019 18:03:32
AMGf1
@macolar: JA RESNO!! Ja od talenta je bilo odvisno ja a ti to resno???
28.7.2019 18:05:11
AMGf1
@macolarmeni je večji amater izpadel Leclerk. Hamilton je bil vsaj 11.
28.7.2019 18:06:37
hubertfast
Vettel odlično, brez postanka za suhe gume bi celo zmagal. Hamiltonu se je napaka morala prej ali slej zgoditi.
28.7.2019 18:06:50
ripmork
Hehe, točno, Haas-ovca sta se spet dajala med sabo sicer pa ja, vsi napake delajo, tudi Ayrton in Michael sta se kdaj lepo zavrtela na mokrem... Mercedes pa polom za 125-o obletnico, tisto čakanje na gume se je vleklo v nedogled
28.7.2019 18:08:58
fernando alonso sf team
AMG, ti pojdi gledat mercedes championship kjer bo hamilton lahko vedno prvi pa bos najbolj uzival pa tudi nam bos prihranil...
28.7.2019 18:09:25
AMGf1
ni potrebe bo sezona 2019 pokazala championship
28.7.2019 18:11:01
AMGf1
ste pa vsi sedaj pametni in srečni, ko je mercedes in hamilton zajebal kje ste pa prej bili prejšnje dirke a??
28.7.2019 18:12:22
etilometer
Kdor se zadnji smeji se najslajše smeje. Ferrari je imel tako kot v bahrainu, Azerbajdžan , Avstrija in tudi tule avto za zmago. V suhem so bili najhitrejši. Škoda Leclercka.
28.7.2019 18:13:06
Jon
Hamiltonu se je morala zgoditi tudi ze malo smola...pa mu je ne privoscim,enostavno prevec srece je imel zdaj ze parkrat...tako da AMG,dirko je zaznamovala sreca in znanje.
28.7.2019 18:13:22
AMGf1
@etilometer točno tako se bomo smejali konec sezone
28.7.2019 18:14:08
Aichi
Saj bo dobil točko za 9. mesto (obe Alfi letita ven
28.7.2019 18:14:18
macolar
Važno je da bo Kubica kasiral točko
28.7.2019 18:16:33
Jon
Haha...pa ce to ni pocn...Hamle bo dobil tocko...kaj pa njegova spet prepocasna voznja za SC???
28.7.2019 18:17:29
AMGf1
no to kazen za prepočasno vožnjo za SC??? zakaj??? a ni Hamilton vozil v koloni??
28.7.2019 18:19:22
macolar
@AMG - ja, definitivno rabiš talent in občutek za vožnjo po mokri stezi. Pravtako moraš imet občutek za časovnico kdaj menjat gume. Ne razumem zakaj si zdaj cel užaljen, nisem napisal da je Hamilton slab, sem pa napisal da je danes izpadel kot amater - sploh glede na to kako suveren je bil do zdaj. Danes so pa popušili po celi črti, sploh pa na jubileju in domači dirki. In ja, če je bil Vettel lani največji loser v Nemčiji, je to letos Hamilton. Mimo obeh se pa veselo smeje Verstappnu ki zdaj lepo počasi pobira zmage.
28.7.2019 18:19:49
AMGf1
noben ni užaljen razpizdi me, ko nekateri tle gor dejansko samo slabe stvari privoščijo, ko se pa njihovi dirkači zakantajo pa ni ne duha ne sluha o njih
28.7.2019 18:22:21
AMGf1
sicer pa macolar ja danes je hamilton izpadel res amater ampak ima vrhunske rezultate iz drugih dežnih dirk tako, da sploh ni problema tle zaradi ene zajebane dirke
28.7.2019 18:24:28
macolar
Saj sem napisal da danes in da je bil do zdaj več kot suveren.
28.7.2019 18:25:20
Jon
AMG...glede na to da je bilo obvestilo da ga glede tega obravnavajo,mi ni jasno,zakaj ni bilo epiloga...se komentatorja sta govorila o tem,da je bil glede tega ze "preveckrat" opozorjen...Aichi,ves ti kaj vec?
28.7.2019 18:25:53
tadejkrze
Sej bolj kot Hamilton, ga je srala ekipa. Trše slick gume v teh razmerah? Kako jih pa planirajo ogreti na stezi?
28.7.2019 18:28:37
AMGf1
Jon vem, da je bilo obvestilo samo jaz res nisem nikjer zasledil, da bi hamilton prepočasi vozil za SC se mi je pa zdelo da je Verstapen imel preveliko razliko do SCja tam kjer je lani Vettel zletel s steze
28.7.2019 18:29:16
Aichi
komentatorja?
28.7.2019 18:30:54
AMGf1
@tadej ahhh že hamilton… katastrofa da o ekipi pa sploh nebi. Pustimo raje to. PORAZNO
28.7.2019 18:32:06
RUNC
Če bo Kubica dobil točko, bi lahko bila ironija v tem, da bi bil Russel večino dirk pred njim, na koncu pa edini z ničlo na kontu.
28.7.2019 18:48:56
jurica.kocina
Lewis je imel vse pod nadzorom ekipa mu je dala napačne gume v napačnem trenutku. Fu.. it se nardi, se je pa videli da je bil dirkalnik poškodovan. Mislim da lestvica še vedno kaže kdo ga je letos manj biksal.
28.7.2019 19:04:01
Dynisco
A to z Alfama je že uradno??
28.7.2019 19:36:56
hubertfast
Kje piše glede Alf? Ali se to Aichi samo šali?
28.7.2019 19:38:17
Aichi
Lih kar pišem, Alfi +30s, Kubica do točke
28.7.2019 21:10:13
spartan
Skoda za Alfe. Je pa Williams prisel do zlata vredne tocke. Kar tezko jih gledam, kako se mucijo. Mali Verstappen me je tudi presenetil z zrelostji, Hamilton bi lahko bolj izkuseno odvozil dirko. In strinjam se, pesek nazaj na steze...napake je potrebno kaznovati.
28.7.2019 22:12:56
spartan
Dirkalnike pa naredit ozje in krajse...bi bilo vec showa.
28.7.2019 22:15:04
Senna4Ever
Še ena zanimiva, ogleda vredna dirka. Je pa dejstvo, da je za to poskrbel dež, ker na tej stezi smo v preteklosti ob suhem vremenu gledali že tudi precej dolgočasne dirke in to velja vse odkar so Hockenheim kastriral in je postal še eden v vrsti "Tilkedromov" aka mickey mouse steza. Za še več showa pa bi morali biti dirkalniki krajši, predvsem pa s krajšo medosno razdaljo, manj aerodinamično odvisni, širino pa bi pustil tako kot je, ker tisti ozki dirkalniki v obdobju med leti 1998 do 2014 niso bili preveč posrečeni.
28.7.2019 22:47:25
Senna4Ever
Sem pa prepričan, da Gaslyja drugo leto ne bomo več gledali pri Red Bullu, zanimivo bo videti, kdo bo dirkal ob Maxu. Ker take očitne razlike med moštvenima kolegoma v sodobni F1 ne vem, če smo videli in tega Helmut Marko ne bo gledal. Vprašanje je, če bo sploh dočakal konec sezone v Red Bullu. Ko se bo v poletnem premoru začel vrteti vrtiljak prestopov, bi znalo biti zelo, zelo zanimivo.
28.7.2019 22:57:37
HondaAcura
Sej so tud te izletne cone dobre v dezju 😁😁 kadarkoli so zapeljali pri zadnjih ovinkih ven so vozil kot po ledu 🤣🤣 drugače pa kdor pravi da ni bila danes zanimiva dirka neve kaj je gledal 🙈🙈
28.7.2019 23:00:06
forplan
To je dirka ki jo je zanimivo pogledat! Sem na začetku mislil, da bodo vse zajebali pa štartali za varnostnim avtom... Zadnji čas da vodstvo si umisli da bi naključno namakali steze ali pa robnike in pa izletne cone... Oziroma dirke načrtovali takrat ko je deževno obdobje (recimo v Vietnamu v obdobju monsunskega vremena )
28.7.2019 23:23:13
spartan
Vcasih je bilo ravno obratno; dirke so bile zanimive. Dandanes pa mora padati dez, da je akcija. Pogresam taksne dirke.
28.7.2019 23:31:37
Mario84
Zanimivo ta izletna cona, ki je danes povzrocala probleme, ima lecelerc se kako prav da nekaj ni uredu. Namrec tocno ta del, se uporablja za drag race in se ta del je startni del. Niti ni cudno, da je bilo kot po ledu, ker je asfalt zlizan.
29.7.2019 0:24:26
delfy
Ma kakšne izletne cone! Dans se je lepo vidlo, da so pubeci navajeni vozit po dirkališčih, ker je vse asfaltirano, proga pa je samo narisana. Ko pridejo pa na tako dirkališče, kjer ni vse asfaltirano, je pa cel hudič.
29.7.2019 0:34:17
hubertfast
Pri ekipnem in posameznem točkovanju potrebujete korekcijo.
29.7.2019 6:50:24
Fero
Kaj je pa včeraj Lojze počel? Občutek imam da je lahko voziti tisto raketo v vodstvu, ko pa se začne komplicirati in je bilo malo nervoze, se začne pa z baletnimi vložki. Tudi Kubica za malo pa bi bil pred njim.
29.7.2019 6:55:43
hubertfast
@Fero, Toto je lepo rekel, da so jih včeraj dobili po prstih. Prvič, ko so se kur**ili s tistimi starimi oblačili in 125 letnico dirkanja. Namesto, da bi se osredotočili na tisto za kar so tam. Kdo ve kaj vse so imeli pripravljeno za praznovanje, koliko pijače in hrane, pa se jim je vse zalomilo. Nato pa še taktične napake glede vpoklica Lewisa in montaža napačnih gum, posledični izlet le-tega, kazen, zmeda v boksu, izlet Bottasa,.. Skratka, kar je lahko šlo narobe je narobe tudi šlo. Sestavni del dirkanja. A bomo sedaj zaradi tega Lewisa in Leclerca recimo označili za amaterje?
29.7.2019 8:12:07
dbench
Hubi, ja brez skrbi eni ju bodo, ker samo na take kikse celo leto čakajo, da je potem malo veselja še zanje. Drugače pa super dirka, Gasly je praktično out, je le vprašanje časa. Mercedes se nima kaj sekirat, razen zaradi veselice na katero so ziher računali. Žal mi je Leclerca ki je spet imel smolo, jo pa vsaj Vettel ni imel, sem mu kar privoščil ta rezultat, da se vsaj malo spravi k sebi.. Verstappen pa zelo zrelo in na koncu zasluženo, čeprav malo pa je vseeno bil srečkič glede na to kako so ostali leteli ven v zadnjem ovinku, on je pa le lepo piruetko naredil
29.7.2019 8:20:44
Jon
Lepo povedano Hubi
29.7.2019 8:21:19
tadejkrze
Meni so pa lih ta stara oblačila bila kul. Takih stvari manjka v F1, zabavnih. Pri RedBullu kdaj vidiš ostali pa vsi zadrti in resni. Pa malo mi je škoda Mercedesa. Nekako so sponzorirali to dirko, a tribune oranžne in rdeče 😃
29.7.2019 8:24:40
dbench
Aja, Renault pa zgodba zase. Mislim, še Honda jih je prehitela po zanesljivosti. 2 okvari spet..
29.7.2019 8:25:06
hubertfast
Pa saj so stara oblačila bila simpatična. Zna pa biti, da je polovica boksa bila z mislimi že pri praznovanju ,... češ saj imamo Lewisa in ni straha, da bo šlo kaj narobe haha. V glavnem lekcija, blamaža, kakor pač komur paše. Ja nizozemski navijači so v naletu. Z visokim standardom so pokupili kar je še prostih kart na vseh preostalih evropskih dirkah. So pa z nakupi začeli prepozno, drugače bi bilo še bolj oranžno.
29.7.2019 9:25:25
lordjimy
Kar zanimiva dirka. Prvo četrtino je imel Hamilton vse pod kontrolo pol so se pa začele težave od postanka naprej. Za Vettla sem bil kar prepričan, da bo prilezel daleč v primeru dežne dirke in mu je tudi uspelo. Odpeljal je dobro h krati pa še je imel kanček sreče, da so se spredaj kar sami odstreljevali. Škoda za Mercedes ampak tako je bilo vsaj zanimivo in malce drugače v ospredju kot ponavadi. No veliko so pripomogli tudi varnostni avti saj so bili zaradi tega avti precej skupaj. Verstappen pa lepo napreduje predvsem v zrelosti dirkanja.
29.7.2019 10:41:27
Fero
hubertfast@ Jaz mislim da večino krivde gre pripisati kar Lojzu samemu. Ni bil edini s takimi gumami na dirkališču. Dejstvo je, da največjo krivdo nosita dirkača Lojze in Valter.
29.7.2019 11:13:02
hubertfast
Fero, drži
29.7.2019 11:40:29
tadejkrze
Kaj pa to k je @abt nevede tudi Hamiltonu čestitu? 😃
29.7.2019 13:45:24
Lotus_72
@Senna ciatat: odkar so Hockenheim kastriral in je postal še eden v vrsti "Tilkedromov" aka mickey mouse steza. Bullshit. Veš kak je layout tiste proge? Se kategorično ne strinjam. Tudi na podlagi teh dveh zadnjih dirk v NEM bi lahko rekli, da je F1 čisto v redu. Tole spet postavljaš naprej skozi selektiven spomin. V smislu "v starih časih je bilo tak pa tak itd". Stari layout je bil nevaren in dejasko k dirkanju ni pripomogel veliko. Bodimo realni, okvare in zgodovinska navezanost na stari layoput naredi svoje. Sam bi dejal, da je novi layout nepriljubljen, res OK. Še jaz sem sprva malce sovražil tole spremembo z tole parabolico. Samo z vidika dirkanja in obrambe pozicije je novi layout za klaso boljši. Tudi z vidika ekonomije vdževanja steze in stročkov eventa f1 je za 5 krat boljši. Že sama logistika tistega oddelka v gozdu je gromozanska. Še posebej, če upoštevamo, da ima nemčija že zdaj težave z tole moderno progo. Podobno velja z dirkajem na stezi, ki je pač pogojena z časovnim obdobjem v kateri se dirka in takratnim razmerjem moči v karavani. Dandanes imamo problem z denarno pogačo, umazanim zrakom, ter kvalifikacijami ki postavijo nahitrejšega na dirki na prvo mesto. In se potem čudimo zakaj tista ekipa pobegne in postane dirka bedna. No shit, če pa je spredaj nahitrejši dirkalnik. HALO. Plus kaki borefest bi bila dirka v hiobridni dobi na stari stezi. Ekipe bi varčevale motorne sklope 3 na SEZONO. Ferrari pa Merc bi pohabila konkurenco, da bi glava pekla. Potem eni bi namerno odstopali. Že Monza je problem za ene. Sreča je da se Japonci pobirajo. In upam, da obdržijo te pogonske sklope, da nebo šel ta trud v zaman. Tale proga sploh ni slaba. Sorry, pač malce bi je opadel cuker, bom malce zadihal.
29.7.2019 17:16:58
zoki
https://www.youtube.com/watch?v=T2e8rL0d4z0 ... uf, ni dosti manjkalo da bi Hamilton priletel v Leclercov parkiran bolid... kar nevarno.
29.7.2019 19:21:25
Senna4Ever
@Lotus_72, potem je najboljše, da kastrirajo še Monzo in Spa. Prvo zaradi dolgih ravnin, drugo pa zaradi same dolžine kroga - to dvoje si namreč navedel kot argument, ki se tika logistike, stroškov ter (ne)ustreznosti hibridne dobe. S slednjim se sicer tudi strinjam, ker zdaj verjetno res ne bi imelo smisla voziti po tistih dolgih treh ravninah, ki so jih ločevale šikane. Ampak v atmosferski dobi je to imelo svoj čar. Spet bom "težil" z zgodovino ampak leta 92 smo imeli izjemno dirko, ko je Senna branil pozicijo pred premočnima Williamsoma, kjer pa je bila ta premoč na ravninah vendarle vsaj malo kompenzirana zaradi močnega Hondinega V12 motorja. Mansell ga je sicer ugnal, Patresse pa ni in ni mogel mimo in se je na koncu zavrtel tik pred stadionskim delom. Poleg te dirke, je bilo še kar nekaj zelo dobrih, zanimivih dirk, ki jih kasneje na prenovljeni progi ni bilo več. Letošnja in lanska dirka sta bili zanimivi izključno zaradi vremenskih razmer, ob suhih pogojih smo tu velikokrat gledali "vlakec" procesije, to pa nekateri očitno pozabljate. Silverstone, Spa, Monza pa verjetno še katero drugo dirkališče v normalnih pogojih ponujajo precej več spektakla.
29.7.2019 23:29:40
Fero
Definitivno dirkališče, kjer je ob lepem vremenu prej dolgčas kot ne. Monza in predvsem SPA bisera med dirkališči.
30.7.2019 6:01:03
Lotus_72
@sena Silverstone, Spa, Monza pa verjetno še katero drugo dirkališče v normalnih pogojih ponujajo precej več spektakla. Subjektivno mnenje. Želim pa si res kastracijo Spaja in Monze, ker te velike hitrosti ne vodijo nikamor. Spa ma itak srečo, da leži v oceanskem podnebju in ima nevaren Radilion ovinek. Hochemheim v stari obliki nebi ponujal nič več od Monze in Silverstona. Problem niso te proge ampak mašinerija in naravnanost posamezne serije. Vse tole so samo fanboy videnja skozi selektiven spomin, ker na vseh progah so lahko dirke bedne. Izključimo ulične steze, ki so kategorija za sebe.
30.7.2019 17:38:38

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija