Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Dirke   |   Nedelja - dirka
Verstappen s pravo taktiko do prve zmage v sezoni
Dirka za VN 70 let formule 1 je postregla z odličnim taktičnim bojem med Mercedesovim dvojcem ter Maxom Verstappnom, zmage pa se je na koncu veselil slednji. Lewis Hamilton kljub temu ostaja v skupnem seštevku trdno na prvem mestu, saj je bil angleški dirkač tokrat drugi, Valtteri Bottas pa tretji.
Matej Natek
9. avgust 2020 | 17:36:00

Mercedesova serija zmag se je torej po Verstappnovi zaslugi vendarle končala in to na dirki, kjer se je zdelo, da se bo Mercedes praktično sprehodil do dvojne zmage. A tudi druga zaporedna dirka v Silverstonu je potrdila, da bodo glavno vlogo znova odigrale gume. Verstappna, ki je dirko začel šele kot četrti, je namreč rešila prav včerajšnja taktična poteza, zaradi katere je smel dirko kot edini izmed najboljših začeti na najtrši zmesi. Ko sta torej bila Mercedesa prisiljena na mehkejših gumah v bokse zaviti že v 14. oziroma 15. krogu, se je Verstappnu ponudila odlična priložnost, da se vendarle vmeša v boj za zmago. Pri čemer pa velja poudariti tudi dejstvo, da je prvo ključno potezo storil že s tem, ko je uspel že pred prvim zavojem švigniti mimo Hülkenberga.

Verstappen se je v boksih prvič ustavil šele v 25. krogu in se kljub temu vrnil tik za Bottasa, ki je imel do takrat dirko še pod nadzorom. Toda sledil je Nizozemčev takojšen napad in v vodstvu se je znova znašel Red Bullov dirkač. Bottas je nato skušal dirko rešiti z manjšo spremembo v taktiki, saj se je pri svojih mehanikih drugič ustavil že v 32. krogu. A zaman, saj je v istem krogu enako storil še Verstappen in Bottas od takrat naprej ni zmogel več sledit Verstappnovemu ritmu.

Toda Mercedes je imel še enega asa v rokavu in sicer Hamiltona, ki je na drugem kompletu gum vztrajal vse do 42. kroga in se na stezo vrnil kot četrti (tik za Leclercom) oz. več kot 10 sekund za Bottasom. Kar pa je uspel angleški dirkač ekspresno izničiti, saj je imel za zadnji del dirke nameščen svež komplet pnevmatik. Najprej je v 45. krogu opravil z Leclercom, 5 krogov kasneje pa je po krajšem dvoboju enako storil še z Bottasom. Finski dirkač, ki je bil po včerajšnjih kvalifikacijah še v najboljšem položaju, je tako končal šele kot tretji. Hamiltonu pa je za kaj več od drugega mesta zmanjkalo krogov. Verstappnu tako v zaključku dirke ni bilo potrebno trepetati za zmago.

Izmed preostale konkurence se je v Silverstonu znova najbolje znašel Leclerc, ki tako iz dirke v dirko dokazuje, da lahko vrhunske rezultate dosega tudi v tako nekonkurenčnem dirkalniku kot je letos Ferrari. Konec koncev si je Vettel dirko pokvaril že z vrtenjem v prvem krogu – kljub temu pa je nemški dirkač v cilj na koncu pripeljal kot 12. Nekoliko je znova razočaral dvojec moštva Racing Point, saj je bil Stroll kot najboljši izmed dvojice šele šesti, Hülkenberg pa po zaslugi poznega zadnjega postanka, šele sedmi. Nekaj tolažbe je z osvojitvijo petega mesta našel Albon, na rob deseterice pa se je tokrat uspelo uvrstiti Oconu, Norrisu in Kvjatu.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
tadejkrze
Hahahaha, player got played 🙅‍♂️
9.8.2020 16:39:39
GrEgEc
Bottas pa kot razvajen otrok.
9.8.2020 16:51:07
BMWZ4
Zanimiva igra številk. Kljub 3 zmagam in 2 drugima mestoma po petih dirkah ima Ham "samo" 30 pik prednosti. En odstop in hkrati zmaga Maxa, pa sta skupaj.
9.8.2020 17:32:56
ewzkgx
A ima kdo razalago za zadnji Hulkov postanek malo pred koncem? Je ata Stroll ukazal, da sineta pač ne sme premagat en povratnik?
9.8.2020 17:34:45
delfy
@ewzkgx: tudi men je tak zgledal
9.8.2020 17:42:11
slonana
Najboljši je zmagal!
9.8.2020 17:46:26
aichI
guma je začela spuščat pr Hulku, mel so pa sam še rdeče
9.8.2020 17:58:50
Leonsenna
Kako je lahko Ocon z enim postankom koncal osmi?
9.8.2020 20:28:15
Gazibo2
Kako se je Gasly izgubil.
9.8.2020 21:08:36
tadejkrze
@Leonsenna isto kot Leclerc
9.8.2020 21:10:29
RenaultF1
Leclerc pa res preseneča v kanti od ferarrija. Tudi max odlična dirka. Škoda za Hulka in ricija
9.8.2020 21:13:45
Fero
Verstapen maestralno opravil z Mercedesi.
10.8.2020 6:29:36
hubertfast
Max odlično odpeljal svojo vožnjo, pohvale pa predvsem ekipi RB za taktiko.
10.8.2020 6:57:14
dbench
V bistvu se je pokazalo da Mercedesa letos lahko premagajo samo njihove gume. Ampak takih scenarijev bo malo, oz. premalo, Max bo pač še vedno pobiral malo večje ostanke, ostali pa drobtinice.
10.8.2020 7:46:55
dbench
Vsekakor pa mojstrsko s strani Red Bulla in Maxa. Tudi Leclercu vse pohvale. Racing point pa vsaj na dirkah zgleda ni tako zelo močan, mislim Albon jih je prehitel, startal je pa kje.
10.8.2020 7:49:44
F1_tom
Res mi ni bilo jasno, zakaj tudi Merc v Q2 ni šel na Hard compound ...
10.8.2020 8:14:48
leonard
F1_tom mislim, da jim tudi to nebi pomagalo, ker so se jim gume nenormalno obrabljale in je imel Max še kar nekaj maneverskega prostora.
10.8.2020 9:43:16
head19
Mercedesu ne paše višji tlak v gumah, če bo na vseh dirkat višji tlak....bo pestro
10.8.2020 10:04:11
Soling
Aja, te gume so ble narjene pa za RB, čudno, ponavadi so za Merc.
10.8.2020 10:09:48
Fero
Lahko samo rečemo, kapo dol Maxu.
10.8.2020 10:24:08
Soling
Teh 30 pik si lahko Max zapomni, da se bo lahko pohvalil, kako blizu je bil Hamiltonu. Ker bo razlika kjub prepolovljenemu št. dirk gromozanska. 👍
10.8.2020 10:31:39
slonana
Soling, strinjam se!
10.8.2020 10:34:26
Tadejkrze
Če ne bo še Merc kakšno kazen pokasiral, glede na to, da so vpleteni v pink-mercedes afero. Jah, voda teče v grlo, kdor drugemu jamo koplje sam vanjo pade. Ampak sem prepričan, da bo FIA tudi tole in pometla pod preprogo in se bodo tudi tu na polno pritoževali Mercedes fani, ki so - seveda najbolj objektivni na tej strani 😂
10.8.2020 10:52:55
Soling
Ja, če jim je Ferrari za vzgled, se nikoli ne bo vedelo zakaj niso bili kaznovani, ampak s tem naj se odvetniki ukvarjajo, mi pa raje navijajmo.
10.8.2020 11:01:12
Soling
Me pa skrbi, zakaj je Pirreli nehal delat gume za Mercedes... Hahaha
10.8.2020 11:03:37
slonana
Ne maram mučk v formuli!
10.8.2020 11:28:33
Fero
Soling: verjetno si Max res lahko zapomni teh 30 točk bližine. Še bolj kot to si bo lahko zapomnil, kako je deklasiral superiorne Mercedese.
10.8.2020 11:50:18
RenaultF1
To je samo malo predstave za javnost sicer je bil stranski efekt da je max zmagal ampak cilj merca je bil jokica pred valterjem
10.8.2020 12:11:02
slonana
Ve kdo kdaj bo naslednja dirka?
10.8.2020 12:28:40
hubertfast
Sezona bo kratka, vsaka točka šteje. Mercedes iz videnega mora vse staviti na Hamiltona. Če bi Hamilton na startu povedel bi po moje zmagal, tako, ga je pa Bottas zadrževal in Maxa držal na škodo ekipe blizu. Pri Ferrariju bi se Rubens že prvi krog umaknil.
10.8.2020 12:50:41
Fero
Tokrat ni igralo vloge kdo je povedel, Max bi oba v vsakem primeru pohrustal.
10.8.2020 13:15:35
Tadejkrze
Mercedes pomoje že išče kako bi raje Verstappna spravil v ekipo. Konec koncev ga Hamilton z novimi gumami in najhitrejšim dirkalnikom ni bil sposoben dohiteti, kaj šele prehiteti 😬 Kaj pa vem, je vredno tole za 50m? Verjetno ne 😀
10.8.2020 13:19:05
RenaultF1
Tadej ne soli na rane dajat 😎
10.8.2020 13:22:18
slonana
Joj, samo še parkrat in bo konec!
10.8.2020 13:24:45
hubertfast
@fero, Hamilton bi v primeru , če bi povedel na štartu imel do prve menjave 4-5 sekund prednosti pred Bottasom. Pa če bi tipi igrali taktično bi Bottas lahko Maxa celo še zadrževal, tako so pa izgubili zmago. Pa saj nima veze, je ok tako kot je, da se vsaj nekaj dogaja.
10.8.2020 13:56:04
aichI
@krže, zadnje čase same gluposti streljaš. Zakaj bi merc dobil kazen okol RP, saj tud RP je povsem legalen dirkalnik, kazen so dobili samo za to, kako so ga naredli, za kopiranje.
10.8.2020 16:03:02
tadejkrze
Če ti bo diler drogo prodal, on ni nič kriv?
10.8.2020 16:57:06
head19
@tadejkrze Mečeš 2 različne stvari v en koš, zakaj potem nekateri podpišejo nek ¨sporazume¨ če niso krivi ? Pošteni ljude nebi nič podpisali, če nebi imeli umazane prste
10.8.2020 17:36:04
tadejkrze
Zgleda, kot da govoris iz izkušenj 🤦‍♂️😜
10.8.2020 18:33:11
andrej
ja nee, oni so jim dali načrte ko je to bilo še dovoljeno, torej pred letom 2020 vse je ok tukaj
10.8.2020 20:57:13
aichI
kazen 400k so dobili za kopiranje, in ker jih za isto svar ne morejo več kaznovat, bodo dobivali do nadaljnega reprimande. Pravno povsem razumljivo. Z dirkalnikom pa ni prav nič narobe, dokler gre čez tehničnega.
10.8.2020 23:07:32
BMWZ4
Krže je iz obupa nad njegovimi šepajočimi rdečimi konjički preklopil na modus "Prcajmo vse, kar ima zvezo z Mercedesom".
11.8.2020 6:46:32
leonard
No pa "Prcajmo še malo Mercedes" zakaj ni bil Hamilton kaznovan za prehitro vožnjo skozi bokse? Verjetno pri njemu izklopijo senzorje?
11.8.2020 10:04:38
Tadejkrze
@BMWZ4, samo razočaran sem, kako je Mercedes taka alfa&omega pa ga cukerwasser premaga 😪
11.8.2020 10:39:59
RenaultF1
Ja Leonard to se Tudi jaz sprašujem 😁. Primadona ima očitno protekcijo.
11.8.2020 10:41:37
BMWZ4
Naj bi nemara Mercedes zmagal vse dirke? Tudi plehnatim dozam morajo pustiti malo veselja, če že "tvoji" šepajo...
11.8.2020 12:00:59
Tadejkrze
Če je Alfa&omega, bi pričakoval, da zmaga vse dirke ja. Mar mogoče ni Alfa&omega kot trdiš? 🤔
11.8.2020 13:23:42
Soling
Matr, kok ma Verstappen navijačev... Rdeči jih očitno zgubivajo, gre za razočaranje, obup, ali kaj druzga.
11.8.2020 15:39:48
dbench
Če bo šlo tako naprej, jih bo ostalo ene toliko kot nas je še ta oranžnih, za na prste ene roke
11.8.2020 15:45:46
slonana
Ja, nekaj bodo morali naumiti.
11.8.2020 15:55:14
BMWZ4
Krže, saj pa oznaka alfa in omega (prvi in zadnji) avtomobilizma za Mercedes ni sporna, če smo že pikolovski. Leta 1885 je Karl Benz izdelal prvi avtomobil na svetu. Zdaj je ogromno avtov na svetu. Ampak ob apokalipsi pa bo tudi Mercedes prisoten med avtomobili. Torej velja "prvi in zadnji". Boš zdaj nehal štenkat? 🤨
11.8.2020 16:01:55
Soling
Zakaj pa Max ni še prejšnji teden pokazal kako se vozi? Po moje so Merc na dirki bol ustavle gume kot RB.
11.8.2020 18:07:11
Soling
Je pa Max odličen voznik..
11.8.2020 18:08:07
tadejkrze
Zgleda so tut Merc fani pozabil, da so včasih za Mclaren navijal
11.8.2020 19:25:01
tadejkrze
@BMWZ4, ne bom. Vsakič znova te bom spomnil na tvoje patetične izjave
11.8.2020 19:25:44
BMWZ4
Ti si, ali pa si bil v mladih letih, ziher kakšen tipček s stjunano Hondo Civic, ki je oboževal Fast&Furious filme, prisegal na Tokio drift in se zmrdoval, ko se je direktor pripeljal z sedmico BMW ali pa S-Klasso z že zlajnanimi argumenti ( Plačaš samo znamko, predragi, prvi dve generaciji C-Klass obupno rjavita ). Ko pa si se enkrat peljal v takem avtu, pa si bil šokiran nad kvaliteto materialov, udobjem in vrhunsko izdelavo. In ko si končno pogledal v svet, si videl , da se najpomembnejši ljudje tega planeta vozijo v Mercedesih.
11.8.2020 22:14:19
tadejkrze
Nič od naštetega dejansko Keep trying sedmica in S klasa sta mi kul
11.8.2020 22:16:48
tadejkrze
Drugače, nič ne rjavi več kot miata, tako da C-klasa verjetno nima šans v tej bitki
11.8.2020 22:17:47
BMWZ4
Haha faca 👍
11.8.2020 23:03:39
Soling
*tadejkrze, Zgleda so tut Merc fani pozabil, da so včasih za Mclaren navijal.... Ja, ampak takrat je tut Hamilton za McLaren vozil. Vozil pa je tud Alonso, pa nikol nisem navijal zan. Sem pa navijal za Hakkinena.
12.8.2020 19:52:00
tadejkrze
Okej, ti oprostim
13.8.2020 0:02:34

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija