Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Dirke   |   Sobota - kvalifikacije
Bottasu igra stotink
Na kvalifikacijah za VN Sakhirja so v boju za najboljši startni položaj odločale malenkosti, prvega mesta pa se je na koncu veselil Valtteri Bottas. George Russell, ki ta vikend nadomešča Lewisa Hamiltona, je osvojil drugo mesto, tretji pa je bil Max Verstappen. Znova je navdušil Charles Leclerc, ki je uspel s Ferrarijem osvojiti četrto mesto.
Matej Natek
5. december 2020 | 23:15:00

Dejstvo, da bo jutrišnjo dirko s prve vrste začel Mercedesov dvojec, se na prvi pogled najbrž res ne zdi nenavadno. Toda po zaslugi odsotnosti Lewisa Hamiltona, se je v središču pozornosti nenadoma znašel Russell. 22-letni Anglež, ki sicer vozi za Williams, se je namreč znašel v življenjski priložnosti in sedel za volan Mercedesovega dirkalnika W11. In glede na odlične rezultate s prostih treningov so se številni ljubitelji formule 1 že spraševali, če utegne Russell, čigar dirkaški talent nikakor ni vprašljiv, s takšno formo nadaljevati tudi na kvalifikacijah. Tudi zavoljo njegove serije neporaženosti, saj ga njegovi dosedanji moštveni tekmeci, odkar vozi formulo 1, na kvalifikacijah še niso premagali – vse do danes.

Russell je resda povsem upravičil Mercedesovo zaupanje, kljub temu pa mu Bottasa vendarle ni uspelo premagati. Toda poudariti velja, da mu do tega ni zmanjkalo veliko. Finčev čas 53.377 je bil namreč zgolj 26 tisočink sekunde boljši od Angleževega. Za nameček pa se je Mercedesovemu dvojcu povsem približal še Verstappen. Nizozemec, ki je bil ob vnovičnem razočaranju z Albonove strani, edini Red Bullov dirkač v Q3, se je po prvi rundi hitrih krogov nahajal celo v vodstvu. Kar pa je bila bolj posledica dejstva, da sta bila Bottas in Russell tedaj še na rabljenih gumah. Ne glede na to pa se je Verstappen na stezo podal še enkrat in bil na koncu od vrha oddaljen za vsega 56 tisočink sekunde.

Posebno pozornost pa si zasluži tudi tokrat četrtouvrščeni Leclerc, ki je še enkrat demonstriral za kakšnega čudodelnika gre. Nobenega dvoma namreč ni, da je Ferrarijev letošnji dirkalnik vse prej kot pa vrhunski. Kljub temu pa se je Leclercu uspelo uvrstiti kar v 2. vrsto. Pri čemer pa je najbolj zanimivo to, da je Ferrarijev dirkač takoj vedel, da bolje od časa 53.613 ne bo šlo, zaradi česar je zadnji del kvalifikacij zadovoljno zaključil že po svojem prvem poskusu. Po drugi strani je Vettel kvalifikacije, ki jih je resda odpeljal z drugim motorjem, končal kot trinajsti.

Zelo spodbudno izhodišče za jutrišnjo dirko si je s petim startnim mestom privozil Perez, ki bo jutri nedvomno iskal zadoščenje za smolo, ki jo je doživel prejšnji konec tedna. Še posebej z vidika konstruktorskega seštevka, saj je Racing Point po zaslugi dvojne ničle prejel kar hud udarec v boju z McLarnom. Slednji bodo jutri svoje upe po vsej verjetnosti vložili predvsem v Sainza, ki je zasedel 8. mesto. Norris se je namreč v 2. delu kvalifikacij taktično uštel in bil na koncu šele petnajsti. Kar pa bo v tako zgoščeni konkurenci težko nadoknaditi.

Omeniti velja še Ricciarda, ki je za Renault osvojil sedmo mesto in pa oba dirkača moštva AlphaTauri, ki sta se uspela uvrstiti v finalni del kvalifikacij in zasesti na koncu šesto (Kvjat) oz. deveto (Gasly) mesto. Povsem na robu deseterice najdemo Strolla.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
Navijac
grem stavit da bomo vidli ju3 vlakec. ne samo da je steza najlrajša ampak je daleč najhitrejša. o zmagovalcu pa raje ne bi govoril, veliko neznank je.
5.12.2020 19:12:27
GrEgEc
Bottas si ga bo danes na roke metal, kaj mu je ratalo. Russell pa impresivno, impresivno. Njegov talent je neverjeten.
5.12.2020 19:12:35
macolar
Pob ima celo prevelika stopala za dirkalnik, pa je vseeno sposoben dosegat to kar dosega sedemkratni svetovni prvak za katerega je bil dirkalnik izdelan. To dokazuje koliko talenta je vrženega proč v inferiornih dirkalnikih in kako zanimivo bi bilo, če bi pobje dobili prave priložnosti.
5.12.2020 20:15:32
marcipan
Zanimivo bo tudi to, da bodo ob menjavi gum vsi izgubili skoraj krog .
5.12.2020 20:21:17
Nb848
@macolar Russell je v rangu Bottasa kar se je tudi pokazalo. Stopala gor al dol. Lewis je 2 levela nad njimi.
5.12.2020 20:22:19
dbench
Ni kaj, Russellu vsaj do tega trenutka kapo dol. Nisem verjel da bo samo sedel v dirkalnik in bil takoj praktično na nivoju utečenega Bottasa. Sedaj tudi sam verjamem da je jutri morda sposoben tudi zmagat. Ob pravih okoliščinah.. Ampak, kaj za vraga je bilo z Norrisom, nekaj je šlo narobe. Najprej je prekinil krog, nato v zadnjem poskusu še enkrat. Leclerc je pa presegel samega sebe in avto🙂
5.12.2020 20:33:40
Gazibo2
Tako je Nb848.
5.12.2020 20:34:51
jurica
Spet se pojavljajo Lewis hejterji ki samo iščejo kosti za glodat. Nekaj je biti hiter na en krog, drugo je biti hiter čez celotno dirko skrbeti za gume, ne delati napak, razumeti dirkalnik ter taktiko potek dirke in hkrati biti hiter. No ko bo kdo vse tako lepo demonstriral kot to dela Lewis, potem pa bomo lahko govorili, da je Lewis zgolj povprečen šofer. Dokler pa se ne pojavi nov junak pa prosim hejtarji bodite raje tiho ker se samo smešite.
5.12.2020 20:36:33
marcipan
Če je kdo poslušal Brundla, je rekel naslednje: glede na to, da je že testiral, pozna ekipo in da ta pista ni ravno klasična, bi bil zaostanek večji kot desetinka za Bottasom razočaranje za Russlla. Je pa Bottas v zadnjem stintu spet naredil napako, tokrat v prvem sektorju. Russel je njega tako pritiskal, kot on Hamleta.
5.12.2020 20:42:52
Nb848
@jurica Tudi ce jutri zmaga Russell, to ne bo nikakrsen indikator, saj je tale steza bolj kot ne en navaden oval. Ko bo v Spa-ju dominiral tako kot Lewis ali pa po deznih dirkah, pol lahko trdimo, da je vsaj na trenutke enakovreden. Nekaj je zmagati na eni dirki, cisto drugo pa je osvojiti naslov oz. 7 naslovov.
5.12.2020 20:56:06
JohnPlayer7
Jurica, mislim da se še glavni akterji niso pojavili....
5.12.2020 20:56:47
matt0
nb848, ne bomo videli, ker ima mercedes v moštvu bottasa, ki je že dostikrat dokazal, da ne spada ob bok Lewisu. Če pa je kdo konkurenčen pa ne moremo vedeti (ker vozi williams)
5.12.2020 21:03:28
matt0
vsekakor pa impresivno, da nekdo, ki ima z avtom 4 ure izkušenj in mu je celo premale velikosti (lol) lahko pride blizu bottasu, ki ta avto vozi že par let.
5.12.2020 21:09:56
GrEgEc
Bottass je pod pritiskom očitno razvalina kot je bil Rosberg. Zato se je tudi Rosberg upokojil, Bottas pa ima po koncu vsake sezone neke glupe komentarje, kako on ve recept za Hamiltona. Ne. Nihče ga nima. Hamilton je stopničko pred vsemi, ko vsi mislijo da je nervozen, da je z glavo pri povsem drugi stvari, a ponovno dokaže kontra z novo zmago, novim rekordom.
5.12.2020 21:16:14
Nb848
@matt0 Saj lahko Bottasu prekinejo pogodbo pa vzamejo Russella za naslednje leto. Se denar bodo prisparali. Hec na stran, danes Lewis sploh NI vozil in tej zakljucki, kot jih nekateri ven mecete (dokazal je da je enako hiter kot 7-kratni prvak) so smesni. Vsekakor je Russell velik talent, a zaenkrat ni dokazal, da je boljsi od Bottasa. Na normalni stezi bi ga Bottas snel za kake 0.2 sekunde. Na tem ovalu pa je tesko karkoli zakljucit. Bo pa zanimiva dirka jutri, pricakujem veliko prehitevanj pa 2 safety cara Kar se Lewisa tice, edina 2, ki bi mu lahko parirala po hitrosti sta Max in Leclerck. Pa se ta dva rabita nekaj izkusenj, ker sta prevec zaletava.
5.12.2020 21:16:38
GrEgEc
Verstappen je danes lepo odgovoril na vprašanje, če Mercedes potrebuje tako “dragega” dirkača kot je Hamilton za 1-2 mesto in je Max odgovoril : Seveda, ker v ključnem momentu takšen dirkač naredi razliko in je 7x SP”
5.12.2020 21:48:14
tadejkrze
@Nb848, ni tako nedolžna proga, kot jo želiš prikazati
5.12.2020 22:35:13
Adelaide94
Super Russell. Jutri bi mu privoščil zmago, a se bojim, da bo težko. Zdi se mi, da je močan predvsem na kvalifikacijah, na dirki pa mu nekako ne gre. Mogoče pa bo tokrat v Mercedesu drugače...
5.12.2020 22:43:52
macolar
Jutri si bo največji sovražnik predvsem sam.
5.12.2020 22:45:22
Nb848
@tadejkrze Jah, ni ravo oval je pa precej kratka in razlika v Q2 mislim, da je bila 0.25 med prvo deseterico. Tudi v Q3 je bilo 5 stotink med prvimi tremi. Tako, da tej rezultati niso neko merilo. Jaz bi raje pocakal na dirko, mislim da bo veliko bolj zanimiva kot kvalifikacije. In vsekakor bi eno taksno dirko, kot je tale uvrstil na kalendar dirk, ce ne zaradi drzuga, da malo razbije monotonijo.
5.12.2020 22:53:11
ripmork
Kako kej Russell ponavadi štarta? Imam v spominu da je dober, sam se mogoče motim. Kar se prehitevanj tiče sicer dirkači opozarjajo da bo težje, kot je bilo prejšnji vikend, zna bit pa vseeno pestra dirka zaradi neobičajnosti steze
5.12.2020 23:05:19
tadejkrze
@Nb848, saj to...ni spet zahtevna kot so nekatere na koledarju, ampak ovinki 4-8 kar popestrijo zadevo. Sploh zaradi kerbov, in izhod iz ovinka 8. Res je pa treba Russellov zaostanek za Bottasom vzeti z rezervo, kot si rekel so vsi precej skupaj. Cmon, še Ferrari je 4. Osebno ne iščem nekih primerjav s Hamiltonom, niti kaj bo v prihodnosti. Ampak si res želim da Russell jutri zmaga, da se dokaže. In če mu to uspe, si to zasluži. Pa Bottas mi gre trenutno na živce 🤷‍♂️
5.12.2020 23:44:59
etilometer
Z Mercedes so lahko vsi aktualni vozniki prvaki razen bottas a 😂 mene je pa zopet presenetil leclerk,pubec kaže nenormalen talent. Da bi imel lanski motor bi jih nascal vse za 0. 3s zgubil je v ravnini.
5.12.2020 23:45:57
hubertfast
Ja, lanski nelegalen motor.
6.12.2020 0:41:52
tadejkrze
Zaenkrat je še vedno toliko legalen/ilegalen kot Mercedesov
6.12.2020 0:47:18
hubertfast
No, Mercedes še ni prisiljen downgrejdat motorja.....
6.12.2020 9:08:17
Soling
Mislim, da bo Max imel težje delo na tej konfiguraciji steze, ker ni tistega zavitega dela, ki ustreza RB. Ključna vloga bo moč motorja in bremze. Ta steza bi bila odlična za lanski Ferrari: gas-bremza-gas...hahaha
6.12.2020 9:37:41
trzo
Na tej progi že razlika med odprtim in zaprtim DRS-om naredi bistveno večjo razliko na krog, kot so bile razlike na kvalifikacijah. Zelo čuden in nemerodajen krog.
6.12.2020 9:54:28
xrenaultx
@tadejkrze, ja Ferrari je imel popolnoma legalen motor. Pa so se potem sami odločili, da ga bodo šli downgrejdat. Pa še vse pogovore so vodili za zaprtimi vrati, čeprav niso imeli kaj za skrivati?
6.12.2020 10:18:26
tadejkrze
Zgleda, da sta bla ti in Huberfast kar tam na teh pogovorih, ker očitno vesta več od ostalih? 🤔
6.12.2020 10:32:11
macolar
Danes se bodo v prvem krogu sesuli v tistem sklopu ovinkov.
6.12.2020 10:55:51
xrenaultx
@tadejKrze, potem mi pa razloži, zakaj bi ekipa, ki ima motor s katerim lahko zmaguje, tega zanalašč spremenila, da bo precej slabši od prej? Razloži zakaj je vse hotela skriti za zaprtimi vrati?
6.12.2020 11:37:57
tadejkrze
Zakaj bi ti razlagal karkoli, če očitno že vse veš? Jaz nisem zaposlen na Ferrariju, tako kot ti 😇
6.12.2020 11:39:30
Gtr2020
Hamilton ima 40 stopinj vrocine,samo ne zaradi covida,ampak ker vidi da sedaj vsi vedo da ni nek super talent ki se trudi in bori za zmage,se njegovi Angleski navijaci so ga sedaj ko vidijo da lahko vsak mulec ki se se vsede v njegov dirkalnik pride v prvo vrsto na Q,oznacili celo za prevaranta in goljufa😂😂
6.12.2020 12:39:38
JohnPlayer7
Po čem to sklepas? Po 2. Mestu na kvalifikacijah? Po tej logiki je bil potem tudi Alfonso 2007 goljuf in prevarant, če ga je absolutni zelenec v F1 pral v McLarnu.
6.12.2020 13:26:48
kimikaze
Komentarji zadnje dva dni se čitajo tudi nekako tako:"kako veš da si dober?" Ko ferrari fani tebi, ki te sploh ni na dirki namenijo več besed kot Leclercu, kateri je tokrat odpeljal absolutno najboljše kvalifikacije od vseh in za katerega bi morali najbolj navijati.
6.12.2020 13:52:58
Nb848
@Gtr2020 Ti si trol.... Russell ni en navaden mulec ampak eden najbolj obetavnih talentov v F1, ki vseeno ni pokazal da je boljsi niti od Bottasa. A ti nimas 40 stopinj vrocine, ko meces ven take neumnosti? Men se zdi da ti vrocina udarla v glavo
6.12.2020 14:00:54
Gtr2020
To sklepam po tem,da sem imel do tega vikenda bottasa za dobrega dirkaca,hamiltona pa za nekaj vec,saj ga je ponavadi premagoval,pa se to ne vedno. Sedaj pa vidim da je bottas cist povprecen dirkac,hamilton pa je malce nad njim in vidim da oba resuje dominanten mercedes,kot jih vecina pravi.. saj sem itak vedel da je meca najboljsa,sam ne pa da je toliko da se lahko nekdo po nekaj krogih z njim uvrsti v prvo startno vrsto. Na tak nacin ni tezko zmagovat in podirat rekorde,to jih zmore vecina na gridu.. tako da mi sedaj ostaneta samo max in leclerk,onadva se morata res trudit z tem kar vozita in to se vidi tudi v ogromni razliki do mostvenih tekmecev...
6.12.2020 14:03:52
tadejkrze
Jaz se trudim to packarijo prebrat 🙃
6.12.2020 14:06:44
Gtr2020
Lahko me imas za trola,jaz te imam pa za nekoga ki z vsakim komantarjem vsiljuje svoje mnenje drugim..
6.12.2020 14:14:20
JohnPlayer7
To o vsiljevanju svojega mnenja je tako relativno.....če že nekdo pohvali Hamiltona, mu prizna nesporne kvalitete in se s tem pridruži večini svetovnih medijev, po moje ni ravno takšno vsiljevanje svojega mnenja kot pisanje male skupinice Hami hejterjev, ki ostalemu občinstvu vsiljujejo svoje čudne poglede, polne nekih zarot in namigovanj na goljufanja in fake zmage.
6.12.2020 14:20:59
Nb848
@Gtr2020 Nimam te jaz za trola ampak te majo vsi. Ti si nekdo, ki trdi da je Russell en navaden mulec. Zato prenehaj se smesit dokler ti vrocina se bolj ne udari v glavo
6.12.2020 15:08:15
Gtr2020
Ne bluzi,ali skrajsano Nb, kako me imajo vsi za trola ce sem se pred nekaj urami komaj registiral tu?? Zame je nekdo ki je star 22 let in se ni bil med tockami,in ni pokazal se nic posebnega razen tega da se je med varnostnim avtom zavrtel in trescil v ogrado neiskusen mulo. No tolk pa je dober,da se z meco uvrsti v prvo vrsto,kar pa vsi vemo da ni pretirano pretezko...
6.12.2020 15:22:43
JohnPlayer7
Haha, Nb (Ne bluzi), dobra fora. Ni lepšega od malega nedeljskega prepirčka. Sicer sem na tej relaciji pričakoval kakšnega Feroja ali Macolo, ampak tudi to je ok 👌
6.12.2020 15:36:41
Nb848
@Gtr2020 Seveda si trol ker trosis neumnosti. Nevem samo al namerno trolas al si res tako zabit. Poglej kaj si napisal "Zame je nekdo ki je star 22 let in se ni bil med tockami,in ni pokazal se nic posebnega" .....hahahah ..........Seveda ni bil med tockami ce je pa vozil za trenutno najslabso ekipo. A to da je mostvenega tekmeca premagal 37 krat zapored kar ga uvrsca takoj za rekordi Schumacherja in Senne pa zate ni nikakrsen indikator? Pa to da je bil prvak lets 2017 v GP3 Series in F2 prvak leta 2018 zate ni noben indikator?? No comment res
6.12.2020 15:49:58
Nb848
@JohnPlayer7 Ta Gtr2020 me spominja ne enega zelo nadleznega trola "ABT", ki je skozi najedal pa so ga nato koncno odstranili, ko se mu ni dalo nic dopovedat. Me ne bi nic presenetilo, da je to ista oseba saj je priznal, da se je sele danes registriral, ocitno pa spremlja F1 in vec kot ocitno takoj s provokaciji proti Hamiltonu (seveda brez argumentov, ampak troli ne rabijo argumentov, vazno da se kregajo)
6.12.2020 15:54:27
tadejkrze
Ja, zgleda da je več oseb, ki se ponovno registrira pa trolla po strani. Khm StaR24 khm khm 😀
6.12.2020 16:03:40
matt0
aichi ima res preveč dela, mora tedensko brisat te nebuloze dol
6.12.2020 16:13:04
Gtr2020
Zgleda da ne dojames kaj ti hocem povedat. Mulec star 22 let brez osvojene tocke je lahko po parih krogih isto hiter kot bottas in hamilton. Vau in taksen 7x prvak😂 sicer pa ne vem kaj mislis z tem abt?? Jaz sem se registriral da napisem svoje mnenje,ampak vidim da ce tule proti hamiltonu pokazes samo slok prst si takoj oznacen za trola in je zabit... zanimivo da se dopusca tako pisanje... .
6.12.2020 16:23:41
Nb848
@ TROL Grt2020 ....tudi Max in Leclerk bi bila brez osvojene tocke, ce bi vozila isti bolid kot Russell. Abt se je tako kot ti kregal, brez da bi mel argumente. Samo provociral je in zlival gnojnico. Tipicno za vse trole
6.12.2020 16:28:31
Gtr2020
In kje ti vidis da bi se jaz kregal? To zgleda da bi se ti rad,saj si ti mene napadel.. tako da vidim da ti sam sebe proviciras...
6.12.2020 16:42:58

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija