Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Dirke   |   Nedelja - dirka
Amaterske napake Mercedesove ekipe omogočile zmago Perezu
Potem, ko se je po prvem krogu nahajal povsem na začelju, pa se je zmage na dirki za VN Sakhirja vendarle veselil Sergio Perez. Za izjemen moštveni uspeh je s tretjim mestom poskrbel Lance Stroll, med njiju pa se je uspelo uvrstiti Estebanu Oconu.
Matej Natek
6. december 2020 | 21:47:00

V Sakhirju je bilo bolj ali manj že vse pripravljeno na novo dvojno zmago za Mercedes, saj sta bila Russell in Bottas večji del dirke daleč pred preostalo konkurenti. Tudi po zaslugi zapleta iz 1. kroga, zaradi česar sta odstopila Leclerc in Verstappen. Toda formula 1 je še enkrat znova dokazala, kako hitro se lahko situacija obrne popolnoma na glavo. 'Krivdo' za to pa tokrat nosijo kar pri Mercedesu, ki so svojima dirkačema z odločitvijo, da se v 63. krogu hkrati ustavita v boksih, lepo zakomplicirali življenje. Mercedesovi mehaniki so namreč ob vsem hitenju, tedaj vodilnem Russellu namestili napačne gume, kar pa je seveda pomenilo, da je bil napačen set pripravljen tudi za Bottasa. Finski dirkač je posledično moral čakati, da so mehaniki vendarle pritekli s pravimi gumami, Russell pa se je moral krog kasneje ustaviti še enkrat.

Kljub temu pa Mercedesovih upov na zmago s tem še ni bilo konec, saj sta se Bottas in Russell kljub komediji zmešnjav v boksih še vedno nahajala v povsem rešljivi situaciji. Nahajala sta se namreč na 4. in 5. mestu, po zaslugi varnostnega avtomobila pa so bile razlike tako ali tako povsem izničene. In če k tem dodamo še dejstvo, da je imel Russell za zadnji del dirke nameščene srednje trde gume (preostali, z izjemo Strolla, ki so vozili pred njim, so bili na trdih), je povsem razumljivo, zakaj je imel ravno Anglež še vedno lepo priložnost za skok na vrh. In res – po ponovnem startu (69. krog) se je spustil v lov za Bottasom in ga zgolj krog kasneje tudi prehitel. Po naslednjih dveh krogih, ko sta padla še Stroll in Ocon, pa je bilo že videti, da je sedaj le še vprašanje časa, dokler ne bo dohitel in prehitel še vodilnega Pereza. Toda v 79. krogu je sledil nov šok, ko je moštvo Russellu javilo, da mora zaradi predrte gume znova  na postanek. Tako želena zmaga je bila tako izgubljena, ciljno črto pa je na koncu prečkal šele kot deveti. Russellovega čakanja na prve točke v formuli 1 je tako konec, kar pa je zanj najbrž zelo slaba tolažba. Za dodatno mero slabe volje pa je v zadnji fazi dirke poskrbel še Bottas, ki po ponovnem start nikakor ni uspel najti poti mimo Strolla, za nameček pa je 10 krogov pred koncem storil še takšno napako, da so ga prehiteli še Sainz, Ricciardo in Albon. Dirko je tako končal šele kot osmi.

Vodilnemu Perezu je torej zadnjih nekaj krogov minilo bolj ali manj brez skrbi, kar pa si je dirkač Racing Pointa, glede na dogajanje v 1. krogu, najbrž tudi zaslužil. Ko je namreč pri zaviranju v 4. zavoj vanj priletel Leclerc, se je že zdelo, da je dirka zanj povsem izgubljena. Toda Mehičan je nato lepo demonstriral zakaj si zasluži sedež v formuli 1 in se po zaslugi pametne vožnje znova vrnil v igro za stopničke. In ko so se med VSC fazo v boksih ustavili Sainz, Ricciardo, Kvjat in Gasly, sta med njim in obema Mercedesoma stala le še Stroll in Ocon. A niti omenjeni dvojec ni uspel ustaviti Perezove izjemne vrnitve, saj je do konca 57. kroga Mehičan opravil tudi z njima. Temu pa je nato sledila serija preobratov, ki je presrečnega Pereza ponesla kar na sam vrh. 50 let po zmagi Pedra Rodrigueza se je tako zmage na dirki formule 1 znova veselil Mehičan.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
David112
Russel zame zmagovalec.. Tle nimam kaj dodat.. Lp
6.12.2020 19:48:27
travca
Bottas ima sedež za 2021, Perez ga nima... jao.
6.12.2020 19:50:13
kimikaze
Jup, Mercedes mora dobro paziti, da jim ga kdo ne spelje
6.12.2020 19:50:42
marcipan
Mb katastrofa: kako lahko zamenjajo gume po toliko treningih, Bottasu jih v bistvu sploh niso. Russellov uspeh je pa po eno strani slab za F1, ker lahko z dobrim avtom zmaga praktično vsak, za Bottasa, katerega navijač sem tudi sam a nimam več besed, in za Lojza, ki ni tako dober, kot se mogoče zdi. Bravo Perez !!!!
6.12.2020 19:51:14
David112
Russel bo samo še napredoval tak da če pride ob bok Lewisa ga bo premagal.. Lepo je agresivno prehitel botasa in je lepo pokazal kaj zna
6.12.2020 19:52:56
travca
Ko smo že pri katastrofalnih postankih. Ferrari je Vettlu menjal gume prvič 4,5s drugič pa 6s. Mislim da je lahko vesel da gre od tam.
6.12.2020 19:53:19
tadejkrze
Očitno je W10 še vedno dost dober za zmage
6.12.2020 19:53:31
David112
KAJ ČE NI BILA GUMA PREDRTA.. HMM TEORIJA ZAROTE.. SM MOŽNO JE USE
6.12.2020 19:53:54
Aichi
Lej, to, da so jih klicali v bokse pri SC je bla napaka, bla sta na gumah za do konca,
6.12.2020 19:55:37
kimikaze
MArcipan Lewis je že dober brez skrbi je pa res da je proti koncu kariere in mladci, vsaj tisti talentirani imajo vedno prednost, kar se tiče gole hitrosti. Tako pač deluje biologija. Pravzaprav je to da je Lewis pri tej starosti še vedno tako suveren že samo po sebi dosežek. Redki zmorejo to.
6.12.2020 19:57:47
marcipan
Sej Bottas je bil na istih gumah, pa ni šlo .
6.12.2020 19:58:23
macolar
Njihova aroganca je danes dosegla nov nivo. Da si pa tako požrešen in bedast, da ustaviš oba dirkača ki imata gume primerna za do konca dirke je pa presežek neumnosti. Le kdo jih je ogrožal? Tako tumasto kot je bilo pa tole izpeljano, bi lahko celo pomislil na sabotažo znotraj lastnega moštva. Največji osmoljenec pa Russell ki je naredil vse prav in bi si zaslužil zmago....Tota Wolfa in ostale telebajseke na pitwallu bi bilo potrebno pošteno nabrcat po tej neumnosti.
6.12.2020 20:01:21
Navijac
keri idioti pri merđotu!!! russellu zapravili zmago, postanek povsem nepotreben in vesel sem ker sem videl kako dober je russel ampak vseeno si nisem mislil da lahko šola vse po vrsti.
6.12.2020 20:01:35
marcipan
@kimikaze - perfrmance rate in racecraft je pri Lojzu rastel od 2016 eksponentno, ker tudi ni imel pravega tekmeca. Russell bi ga izzval konkretno, zato ga tam ne bo, dokler bo Lojz tam. Toto ne bo hotel demotivirati šampiona. Samo poglej, kako je jezen že takrat, ko ga Bittas nažge na kvalifikacijah. Lojza je treba crklkat, da je ok, kot je bilo treba Manslla. Ne rečem, da ni dober, je pa zelo labilen, če v timu ni vse njemu podrejeno in če s ene počuti domače.
6.12.2020 20:02:53
Nb848
@David112 Kaj se pa ti smesis s teorijami zarote? Lewis z lahkoto premaga Russella tako kot Bottasa redno premaguje. Danes pa je zmagal Perez in prav je tako. Privoscim mu zmago.
6.12.2020 20:04:03
tadejkrze
A sem prav vidu, da je hotel mehanik, ki mu je zadnja guma ušla na pitlane, prinesti to gumo spredaj in namontirati? A niso zadi širše??
6.12.2020 20:06:15
leonardo
No danes je Boottas še enkrat dokazal zakaj je ODLIČEN moštveni kolega.
6.12.2020 20:06:21
ripmork
Ojoj, kakšna dirka... svaka čast Perezu, zelo zasluženo. Da je Russell dober sem vedel, s to vožnjo danes mi je pa naredil dirko leta. Da bi po polomiji z gumami privozil zmago bi bilo izjemno, kakšna predstava...
6.12.2020 20:06:27
matjazh
jaz bom kar rekel.....Perez potrjen v red bullu za 2021
6.12.2020 20:07:18
kimikaze
Morda se za Lewisa res zdi da se tako obnaša, a bodi brez skrbi, da bi se lahko navadil tudi drugače. konec koncev je v mladosti marsikatero dirko odpeljal v podrejenem položaju. Torej je to samo stvar situacije.
6.12.2020 20:08:03
tadejkrze
Ja Bottas bi moral danes v prvem delu krepko voditi Russella, glede na izkušnje in poznavanje ekipe. Zdej k je ekipa še dominantna gre, ko bo pa kdo vzporedno z njimi, bodo pa za konstruktorski boj rabili kaj boljšega od Bottasa in cenejšega, why not.
6.12.2020 20:10:20
Nb848
"Perez potrjen v red bullu za 2021 " upam da res, ker on si je pa zasluzil sedez.
6.12.2020 20:10:26
leonardo
Nb848 "Lewis z lahkoto premaga Russella" ja v Marcedesu. Kaj pa če bi oba dali v williamsa in to da mu ne prilagodijo sedeža za njega?
6.12.2020 20:10:42
matjazh
kaj tip na TV3 bluzi da je ocon dosegel prve točke v karieri? 2x je to rekel
6.12.2020 20:11:09
trzo
Res škoda za Russela, ampak bi mi bilo pa sto na uro žal za Checa, ker bi ga Russel brez gumidefekta (če je res bil), premagal. Russel se bo (tudi na račun te dirke) kmalu znašel v top moštvu in imel mnogo priložnosti za zmago, za Checa pa je bila ta danes morda zadnja. Sem vesel, da je zmagal prav on. Seveda bi moral naslednjo sezono sedeti v RB, sploh ni dvoma.
6.12.2020 20:12:44
Nb848
@leonardo Tudi tam bi ga premagal ampak pusti te teorije "kaj bi bilo ce bi bilo"...Vidis da se danes vsak dirkac navadi na nov dirkalnik prakticno v enem vikendu
6.12.2020 20:13:24
macolar
trzo - v katerem top moštvu? Mercedes ga ne bo vzel, ker bi lahko sklatil Lewisa iz prestola, vsi ostali so pa vsaj po pol sekunde na krog zadaj...če izpustimo klovnovske fore kot so jih uprizorili v Mercedesu danes, potem top moštvo za osvajanje naslovov in zmag za njega še lep čas ne obstaja.
6.12.2020 20:17:09
leonardo
Nb848: vidim ja kako se privajajo na nove dirkalnike v Redbullu. Moram pa priznat, da je Marcedes zares dober dirkalnik. Pa ne mislim samo na hitrost ampak predvsem, kako se "nov" dirkač lahko hitro prilagodi vožnji z njim. Tukaj se pa res vidi kvaliteta bolida.
6.12.2020 20:18:06
Aichi
Definitivno je, da ima Lewis še sezono, dve, max 3 pred sabo in Meca rabi naravnega naslednika in to je 110% Russell... Bottas si lahko išče sedež za 2022 drugje!
6.12.2020 20:18:12
leonardo
Dokler bo Lewis dirkal bo naredil vse, kar je v njegovi moči, da bo moštveni kolega Bottas. 111%
6.12.2020 20:21:04
kimikaze
Torej sedaj imamo Russella, Verstappna in Leclerca. Kvaliteten podmladek. Rabimo samo še malo izenačitve in lažje sledenje in f1 bo znova zanimiva tudi brez posebnih okoliščin.
6.12.2020 20:23:59
macolar
Je stvar z Russellovimi gumami že razčiščena pri komisarjih? Če ga še tam ruknejo za pet sekund, se bo lahko obrisal pod nosom še za te dve točki.
6.12.2020 20:25:20
tadejkrze
Ja sej je zanimiva samo kadar Hamiltona ni. Pa ne mislim nič slabega s tem...Samo če bi ta vikend dirkal, bi zmagal z 20s prednosti, Bottas bi bil pa drugi. Zgleda so pod pritiskom boljši pri Mercedesu.
6.12.2020 20:26:21
Nb848
@kimikaze pozabil si na Pereza, (Ocona) in Ricciarda. Mislim da so vsi tam-tam nekje
6.12.2020 20:26:57
Gargy
Pa menda ja niste verjeli, da bo Mercedes pustil Russlu zmagat??!!
6.12.2020 20:27:51
kimikaze
No saj verjetnost da se še kak tak talent skriva je precej velika
6.12.2020 20:29:23
kimikaze
Gargy zakaj pa ne? In kakšna razlika je sedaj, ko je ostal bre?. Mislim da v očeh javnosti nobene. Zdaj vsi vedo da gre za top dirkača in to je tudi bolj bistveno kot sama zmaga za njegovo nadaljno kariero.
6.12.2020 20:32:14
Aichi
Mislim, da bo kazen dobila ekipa, ni pa sploh nujno, ker je4 imel vse štiri gume enake barve, sam isti komplet ni bil, Bottas je pred leti v Belgiji vozil mešano. Razen če so mu nabili gor Bottasove gume
6.12.2020 20:32:28
jurica
Leclerc pa še vedno ni dojel da se dirka več krogov in ne samo enega. Model gre skoz z glavo skoz zid. Vetell je lahko zelo srečen ker gre v zmagovalno moštvo, kar Ferrari letos ni
6.12.2020 20:34:30
hubertfast
V glavnem, če hočeš zmagat, moraš imeti Hamiltona. On bi ostal zunaj in na koncu zmagal z 23s prednosti.
6.12.2020 20:39:02
tadejkrze
@Huberfast, točno tako. Te izkušnje na koncu pripeljejo zmage.
6.12.2020 20:40:13
Nb848
Res je Hamilton bi tole dirko zmagal z lahkoto s 30 sekundami prednosti. Russell pac ni ta kaliber. O Bottasu pa skoda besed
6.12.2020 20:40:31
Gargy
@kimikaze - pomisli, Merc ima voznika z 7 naslovi svetovnega prvaka, superstarja, ki ga mastno plačujejo. Zdaj pa pride en šmrkavec, ki bi danes zmagal v njegovem bolidu z levo roko, ob nenavajenosti na avto, v neustreznem kokpitu (za njega) in z premalimi dirkaškimi čevlji??? Kaj misliš, kako bi izgledalo teh 7 naslovov za superstarja, če en mulo z lahkoto zmaguje v njegovem avtu?
6.12.2020 20:46:09
duss
Bottas popolnoma po pričakovanjih. Russla pa so danes lepo okradli. Življenska priložnost za zmago. Kdo ve kako konkurenčen bo Mercedes v 2022. Če ga ne bodo v kratkem "vzeli za svojega" so trapasti. Tudi Schumi je bil na vrhuncu svojih moči, ko mu je Luca "zaril nož v hrbet" z mladim Kimijem. Ni razloga, da se isto ne more narediti Hamiltonu.
6.12.2020 20:47:34
duss
Charles "i am stupid" Leclerc, Verstappen, Russel, ... za prihodnost se ni bat. Samo moči ekip se morajo malo izenačiti, pa bomo grizli nohte.. Aja, upam, da ima Aston Martin v Vettlovi pogodbi kakšno izstopno klavzulo .. obeti so slabi
6.12.2020 20:51:48
matt0
Vettel legenda že prejšnji teden napovedal Leclercov karambol Bottasu pa vse čestitke, je zdaj tudi objektivno jasno, zakaj Hamiltonu sede, da sta moštvena kolega.
6.12.2020 20:53:50
ripmork
@Nb848: mislim da Russel predvsem trenutno ni v položaju, ko bi lahko kot Lewis diktiral taktiko, mora bolj ubogat. Bil bi pa enako sposoben vozit na starejših gumah, pomoje. Danes je vozil izjemno.
6.12.2020 20:54:23
Soling
Čestitke Perezu, upam da ga vidimo ob Maxu. Kar se pa tiče Russla, ne glede na izgubljeno zmago, je bodoči material za prvaka in to se naj sekirajo mladci kot je Max, Leclerc, Noris... Bottas je razštelan od Turčije naprej. Kar se pa tiče Mercedesa pa je nauk zgodbe, da so 0 brez Hamiltona. Cela zmeda, tako da ni vse v hitrem dirkalniku...hahaha
6.12.2020 20:57:35
Senna4Ever
Totalna blamaža za Mercedes danes, enako tudi za Bottasa. Kolikor mi je žal za Russella, sem hkrati vesel za Pereza, ki upam, da si je s tem kupil sedež za 2021. Se strinjam, leta 2022 Bottas Mercedesa niti od blizu ne bo več videl, če imajo kaj pameti bodo angažiral Russella.
6.12.2020 21:00:27
kimikaze
GArgy, on očitno ni en mulo. Sicer se strinjam, da se je tudi na superioren dirkalnik treba malo navaditi, je le drugo orodje. A po drugi strani najprej če najprej voziš dirkalnik kjer vlagaš vse napore da ga sploh obdržiš na stezi, ti ta veščina potem zelo prav pride in je prav zaprav prednost pred nekom ki boljši dirkalnik vozi že dalj časa in ni navajen nepredvidljivega obnašanja.
6.12.2020 21:01:58
matt0
Če ne bomo videli naslednje leto Pereza v F1, mislim, da si je letos zagarantiral sedež vsaj od 2022 naprej.
6.12.2020 21:02:19
macolar
Soling - Mercedes je tudi z Hamiltonom sposoben biti nula - spomni se letošnje Monze, lanske Nemčije in še parih pripetljajev. Dejstvo je, da so tako arogantni da jim potem uspeva zagotovljene zmage pretopiti v kupe gnojnice.
6.12.2020 21:09:33
matt0
danes jim je res ratalo pretopit garantirano dvojno zmago v kup dreka
6.12.2020 21:10:56
matt0
Se pa strinjam, če bi danes vozil Hamilton, bi si pač sam zamenjal gume, namestil tudi pravilne in zmagal.
6.12.2020 21:11:38
macolar
Še gumidefekt bi zafilal pri 300kmh
6.12.2020 21:15:37
tadejkrze
@macolar, nekak zveni tole tudi kot Ferrari, ko so še lahko zmagoval 😂
6.12.2020 21:18:05
JohnPlayer7
Matt , ni se ti treba zdaj delati neumnega, dejstvo je, da Hamilton drugič ne bi šel v bokse in komot zmagal. Poleg tega bi med dirko predebatiral situacijo s svojim inženirjem (kar vi eni imenujete jokanje) in ohranil mirno kri, skratka zadeve, ki še jih mali Russell ne obvlada. Je pa dejstvo tudi, da je skupina mladcev glede gole hitrosti zelo blizu Hamiltona, za njegovih 35 let pa še vedno vozi na top nivoju.
6.12.2020 21:24:28
tadejkrze
A 'oh no, my tires are not working Bono, we should retire the car' je debatiranje o situaciji. Zanimivo.
6.12.2020 21:29:44
JohnPlayer7
Tudi to se najde vmes, da vam malo vrže kost za glodanje...
6.12.2020 21:31:08
Soling
*macolar, Hamilton danes ni vozil in tudi če bi, ne bi gledali teh kolobocij, ker bi se odpeljal takoj s štarta in tako, kot je že prej omenil *tadejkrze bi imel danes najmanj 20 s prednosti, ker razen Maxa bi mu težko kdo sledil. Russel je odvozil vrhunsko, ampak to bi bilo premalo za Hamiltona. Russel se je lotil vožnje, kot Hamilton v svoji debitantski sezoni, na nož. Hamilton bi vozil danes vseeno bolj umirjeno in si pridobil še večjo varno prednost. Razumem pa Russlovo razmišljanje in enkratno priložnost, ki jo je ne glede na izgubljeno zmago, danes vnovčil.
6.12.2020 21:39:23
Matt0
JohnPlayer, smo videli umirjenost, in rezultat razmisljanja Hamiltona v Monzi letos. Je res kvaliteten dirkac, ampak v kriticnih trenutnih se pac ne znajde (v99% casa mu tudi ni treba razmisljati nic). Bottas ni pa niti hiter. In govora ni o tem, ali bi bil Russel hitrejsi od Hamiltona, ne bi bil, to je jasno. Je pa tudi jasno, kaksne kvalitete dirkac je Bottas.
6.12.2020 21:42:12
JohnPlayer7
Ravno v kritičnih trenutkih se znajde, vsekakor zaenkrat bolje od drugih, pa če ti je to všeč ali ne, matt.
6.12.2020 21:45:04
RUNC
@JohnPlayer7; Ja res je, Hamilton ima to moč in izkušnje, da pregovori inženirja, a po drugi strani so inženirji tam plačani, da pripravljajo taktiko. Tu mislim predvsem na pripombo, da Russell tega ne obvlada. Realno voznike, ki lahko prepričajo svojega inženirja v drugačno taktiko, prešteješ na prste ene roke.
6.12.2020 21:47:06
Gtr2020
Ce sem jaz sef mercedesa jutri za par miljonov podpisem pogodbo z russllom,in prisparam kakih 40 miljonckov,hamilton pa naj gre v kako drugo mostvo izsiljevat te miljoncke,pa da brez te mercedesove rakete opravici te zmage in naslove za katere se je danes videlo koliko so vredni.. bottas bi bil pa se kako leto dober za oprodo russsllu..
6.12.2020 21:47:44
JohnPlayer7
Slab šef Mercedesa bi ti bil, to je jasno kot beli dan. Hamilton zaenkrat še tudi pri 35-ih vozi top speed, kar se tiče statusa, izkušenj in mirne krvi pa še je zaenkrat profesor za vse mlade, vključno z kakšnim Vettlom, da o Maxu ne govorimo. Mimogrede, škoda da je Max izpadel danes. Zanimivo bi bilo videti, kaj bi se dogajalo, ko bi Russellu dihal za vrat....
6.12.2020 21:53:02
delfy
kam se je uvrstil kaj "super talentirani" Leclerc???
6.12.2020 22:11:53
tadejkrze
A nisi prebral članka?
6.12.2020 22:16:46
Nb848
@Gtr2020 ....ti raje ostani navaden kauc komentator in loser kakor pa da bi bil sef F1 ekipe. Mercedes bi propadel ce bi jih ti vodil
6.12.2020 22:45:51
sputnik
kimikaze hamilton je v svojih 30ih. do 35 leta se še testosteron zvišuje. govoriš pa kot da je star 60 in ima probleme s kolki. z rednim treningom bo on pri 40ih bolj v formi kot nekdo pri 20ih ki trenira tu in tam
6.12.2020 22:49:48
travca
Vsi ki ste pametni da ne bi šel Hamilton v bokse... če bi ostal zunaj bi šel Valteri za njim v boks bo sveze gume in bi prišel ven tik za njim na 2. mestu in varnostnim avtomobilom. Popolnoma pravilno je bilo da so menjali, vsaj v Bottasovem primeru niso imeli kaj izgubiti ob normalnem postanku, to kako so pa izvedli menjavo je bila pa pač komedija na nivoju Ferrarija.
6.12.2020 22:52:43
RenaultF1
Napaka ali ne tale polomija smrdi do neba na sabotažo. Možno pa je tudi da je aroganca udarila.
6.12.2020 23:11:09
Soling
*RenaultF1, res smrdi po sabotaži... Možno, da so Bottasu spet priprli motor, pol ga pa še v boxih zajeb.... Hahaha
6.12.2020 23:22:39
hubertfast
Sabotaža? Mercedes ni kot Ferrari, ki je leta 99 sabotiral Irvina, da ni postal svetovni prvak. Predvsem na dirki v Nemčiji.
7.12.2020 6:37:02
sputnik
huber ne vem zakaj ne. naslov imajo že zagotovljen. imajo še hamota ki izsiljuje s plačo. zdaj je russel pokazal koliko so vredne hamotove zmage in koliko je vredna njegova plača. če ti je 46mio na leto premalo.... vzamem russela pa mu jih dam 5mio ali pa 10mio pa 5 letno pogodbo da pridem na cifro od hamota. mogoče prvo leto ne bo prvak drugo pa že sigurno bo. končamo rasizem zelo hitro ko pospravimo denar pred hamotom
7.12.2020 8:25:54
JohnPlayer7
Res je Russell pokazal, koliko so vredne Hamotove zmage, a je zmagal mogoče ali pa je zavil v boxe kot priden šolarček, ki še ne ve misliti s svojo glavo? Zgleda, da ruski sateliti slabo prenašajo F1 dirke....😀
7.12.2020 8:36:11
JohnPlayer7
Sploh pa je ta debata o plačah, ki poteka skozi socialistična očala - smešna. Mar bo zdaj en gigant, kot je Daimler Benz, gledal na teh 40 mil drobiža in to v enem najbolj kapitalističnem športu, kar jih je? Dajte no, takšne varčevalne ukrepe si naj privoščijo garažisti, če jim voda teče v grlo. Mercedes in Hamilton sta Oberliga, kdaj boste to pokapirali?
7.12.2020 8:48:58
Macolar
Očitno ne, če je isto hitrost pokazal nekdo ki je opravil samo tri treninge. Moštvo pa se je včeraj osramotilo. Njihova včerajšnja organizacija v boksih je presegla organizacijo Andree Mode....
7.12.2020 9:02:29
JohnPlayer7
Isto ali pa podobno hitrost na en krog ali pa v vožnji v vodstvu na Mercedesu bi pokazalo vsaj še najmanj 15 ostalih dirkačev v F1, saj to vsi vemo. Razlika pa je nekje drugje, ampak lahko še vam 100 krat napišem, pa boste le gonili dalje svojo : iiiiiiii prišel je zelenec v Mercedes in skoraj zmagal
7.12.2020 9:20:38
Matt0
No, saj imamo prav, se ti ne zdi? Mogoce konec sezone Russel ne bi bil 150 tock pred Bottasom, ampak samo kakih 135, pa je tudi dovolj
7.12.2020 9:32:55
Soling
Tukaj gor je kar nekaj svetovalcev, ki bi Mercedesu prišparali denar...hahaha. Morda vas celo uslišijo, nikoli se ne ve. Se pravi, Russel bi kljub temu - po vašem - vozil za drobiž ne glede na Mercov uspeh. Celo nekajkrat manj bi ga plačali od Bottasa. Poslovno, ni kaj.
7.12.2020 9:45:59
Macolar
Vsak rookie v ekipi dobi najprej drobiž za plačo. To je stalna praksa pri vseh moštvih.
7.12.2020 10:07:04
dbench
Še enkrat bom rekel, da nisem verjel da bo Russel takoj tako hiter. Kaj šele da bo Bottasa pošolal kot pionirčka. Na koncu torej vse čestitke za tako predstavo. Vendar kot ste že drugi pisali, mnogo je hitrih, sploh tako motivirani ko uletijo da se dokažejo. Tisto nekaj več, ki te dela serijskega zmagovalca in prvaka, pa se pokaže v situacijah, ko se lomi prvenstvo in vse to še čaka v prihodnosti Leclerca, Russla, pravzaprav tudi Maxa (v resnem boju za naslov vendar še nikoli ni bil), in upam da nekoč tudi Norrisa.
7.12.2020 10:15:37
Fero
Kar se plač tiče se je v enem tednu zgodilo vse. Romainova nesreča je pokazala, da bi moral biti limit tudi pri minimalnih plačah dirkačem. Kar se tiče tega vikenda, hja. Zgodilo se je tisto, kar se ne bi smelo, Alojz je zbolel in prišel je drug dirkač za eno dirko. Za nekoga ki bi začel gledati dirko brez podatkov o menjavi dirkača in če bi bila še čelada ter številka na dirkalniku ista, ne bi ugotovil da je notri nekdo drug. Morda bi se mu zdelo edino čudno, kaj za vraga je danes Alojz tako tiho. Vsekakor pa priklon dosežku "novinca" v Mercedesu, če drži to kar je rekel komentator, da je imel po kvalifikacijah bolečine zaradi premajhnih čevljev in premajhnega prostora v dirkalniku, ter da je dirkal tako suvereno, je navkljub tem težavam dokazal, da lahko dober dirkač sede za volan Mercedesa in zmaga dirko, pa če je to komurkoli všeč ali pa ne!
7.12.2020 10:27:05
Soling
Včeraj je Bottas s svojim srebrni moštvom popolnoma odpovedal, da ne govorim, da na zadnji menjavi mu niso niti pnevmatik zamenjali... in zato so ga prehitevali kot za šalo. Zadnje dirke je vozil podpovprečno in ga je Lewis puščal za seboj cca. pol minute itd. Russel je včeraj vozil - vsaj zame - nad pričakovanji in presenetil. Včeraj bi Russel glede na konkurenco zmagal tudi z RB, v to sem siguren. Škoda, da je Max odtopil, ker on bi bil včeraj zagotovo prava referenca za Russla.
7.12.2020 10:43:28
Aichi
Vemo, zakaj mu jih niso, oz. so mu jih 2x, ni bil on kriv
7.12.2020 10:48:39
JohnPlayer7
Včeraj pač ni bil Bottasov dan, vendar je po prvi menjavi gum začel dokaj hitro manjšati razliko do vodilnega Russella, v nekaj krogih iz 8,2 na 4,9 sec. Kaj je on iskal v boksih med Safety car fazo, ne vem, vem pa da Hamiltona v taki situaciji, ko se ti vodilni odpelje naivno v box, sam pa imaš dobre gume, ne bi 500 inženirjev spravilo v box.
7.12.2020 13:14:00
Gtr2020
V glavnem vceraj se je se enkrat pokazalo da je f1 samo prvenstvo konstruktorjev,v kateri so vozniki samo figure... ze leta nazaj je pokojni Lauda rekel da bi te dirkalnike lahko vozile tudi opice.. samo eni naivnezi se verjamejo v neke super sposobnosti voznikov...
7.12.2020 13:34:33
Gtr2020
Johnplayer, hamiltona ne rabi 500 inzinirjev prepricevat,on sam zavije not pa ceprav je na vhodu v boxe rdeca luc tak kot letos v Monzi.. 😂
7.12.2020 13:49:38
Fero
Včeraj je Valter pridobil 3,3s na račun virtualnega varnostnega avta. Ni jasno kako točno je vozil Russel v tem krogu, da se je to zgodilo. Je pa zanimivo, da je po prvi menjavi vozil 2 s na krog hitreje od Valterja in to na stezi ki je krajša od minute. Če bi bila standardna bi bil primerjalno hitrejši med 3-4s v krogu.
7.12.2020 13:50:19
AMGf1
@Fero Joj zdaj pa res nevem ali se norca delaš ali pa res nimaš pojma o pojmu Russel je 2s na krog vozil samo zato ker je mel Bottas stare gume.
7.12.2020 14:07:17
Nb848
@Gtr2020......"ze leta nazaj je pokojni Lauda rekel da bi te dirkalnike lahko vozile tudi opice"... to je vzeto iz konteksta. In s taksno izjavo se tolazijo samo taki troli kot ti, ki se ne spoznajo cisto nic. Kauc komentatorji pac.
7.12.2020 14:10:29
Gtr2020
Nb,Ne Bluzi😂
7.12.2020 14:43:16
Nb848
@Gtr2020 Duhovit si pa kot 13 letniki, verjetno si zato tudi prisel trolat, ker druzga ne znas "hami hejtercek"
7.12.2020 14:53:35
Soling
Kako je vse enostavno... Zakaj Lewisa plačevat v miljonih, ko pa dobiš mladca, recimo na istem nivoju, za drobiž? Ajde pametnjakoviči.
7.12.2020 17:23:33
tadejkrze
Soling je končno dojel 😀
7.12.2020 17:27:25
xrenaultx
@soling, mogoče zato, ker se jim tisti milijoni lepo povrnejo, ker je Hamilton medijsko precej bolj zanimiv kot Russel.
7.12.2020 17:59:52
Roberto
Kakšni komentarji. A se morda komu zdi, da bi si Russel upal kar peljati naprej že na svoji prvi dirki, tudi če ga moštvo pokliče noter? Še Bottas se ni peljal naprej, pa ima kilometrine že ful v tem avtu, pa še double stack ga je čakal. Pa na koncu se je tudi izkazalo, da s slabimi gumami ni bil konkurenčen.
7.12.2020 18:52:09
JohnPlayer7
Malo off topic, a je Gtr2020 tvoj sin, Fero? Sam vprašam...
7.12.2020 19:01:09
Soling
*xrenaultx, točno tako. Hamitonova plača je le delček, koliko sponzorji navržejo Mercedesu. Poleg tega, da si najboljši moraš biti tudi tržno zanimiv. Lewis se že nekaj časa sam pogaja in trži. *tadejkrze, to sem jst dojel že v času, ko je vozil za McLaren, že takrat se je dobro tržil in to še traja. Megle ne moreš dolgo prodajati.
7.12.2020 19:43:08
RenaultF1
Kaj morate toliko hvaliti Lojza saj ni praktično noben kej velik kritiziral je res očitno da lahko vsak zmaga s takim bolidom in in podporo moštva. To se enkrat se je potrdilo kaj Lojz ima, polno podporo moštva in najboljši dirkalnik. Je pa seveda tudi odličen dirkač.
7.12.2020 20:14:12
Fero
JohnPlayer7: ja res je, priznam. Mal pozno je to prišlo ven. Čudi me, da ti tega mama ni povedala, saj sva ga v bistvu z njo skupaj naredila.
8.12.2020 6:35:57
Soling
*RenaultF1, ne morem zanikat, da nima podpore moštva, vendar v Mercu obstajajo pravila. Podprejo dirkača, ko teoretično drugi dirkač nima več možnosti. Primer - Rozberg je postal SP, če moštvo tega ne bi dovolilo, se to ne bi zgodilo. Proti Bottasu se to dogaja že na polovici sezone, saj je Hamilton preveč suveren. Je pa res, da Bottas ni konflikten, da prej spusti nogo z gasa, da ne meče polen tekmecu in le kdo si ne bi želel imeti v moštvu tovrstnega moštvenega tekmeca. Seveda tudi Mercu to zadostuje, saj njihova dirkača pobirata vse, kar se pobrati da. Russela bi po mojem angažirali, ko Hamilton odide, razen če bi Bottas toliko padel v formi, da prej omenjeno več ne bi izpolnjeval. Naj potemtakem Russla angažira RB, saj še kako potrebujejo dobrega dirkača na nivoju Maxa.
8.12.2020 8:34:04
Soling
Je pa tudi res, da ne vemo, če Russel sploh je na nivoju Lewisa in Maxa. Če gledamo prejšnjo dirko bi se najbrž oba omenjena že izstrelila naprej. Zato je pa tudi velika škoda, da Max ni ostel v dirki, ker bi bil prava referenca Russlu.
8.12.2020 8:40:27
Fero
Za Valterja že v osnovi vedo da ne bo prvak in je tam ker je dober dečko, nabira dovolj točk in to je vse. Seveda bi imel Russel več dela z omenjenima oziroma bi ga verjetno premagala na tej dirki, vendar ne smemo pozabiti, da je bil to njegov prvi vikend v drugem dirkalniku, da je vse novo, komande na volanu drugačne, dirkalnik se obnaša drugače in navsezadnje ni imel prilagojenega sedeža ter moral je imeti čevlje številko manjše. Vsak lahko pri sebi preveri, kakšen je občutek, če imaš premajhne čevlje in to ne le 5 minut ampak ure. Skratka, fant se je izstrelil kot raketa v vesolje in kapo dol lahko rečemo. Samo predstavljaj si Lojza da ima premajhne čevlje in prostor v dirkalniku, saj komentatorja še slišali ne bi.
8.12.2020 8:54:55
JohnPlayer7
No ja, Fero, bodi malo bolj realen, v Russllovih letih in položaju takrat tudi mladega Lewisa ne bi kaj dosti slišali po radijski zvezi. Spomni se samo nase, kakšne prestrašene si klamfal na začetku tvojega pisanja na Avtomaniji, in kaj si zdaj vse upaš (nekaj postov dalje zgoraj), pa te šef "moštva" Aichi vseeno ne bo kaznoval....
8.12.2020 10:17:06
Fero
JohnPlayer7: a tisto o mojemu sinu ne boš nič pokomentiral?
8.12.2020 10:19:17
JohnPlayer7
Lahko, če nisi doumel vprašanja. Pojavil se je en gtr2020, čigar zmazki močno bazirajo na tvojih (zgrešenih) pogledih na F1, poleg tega je njegov nivo pisanja na OŠ ravni, pa bi se po letih mogoče celo skladalo. Ne reci zdaj, da je tvoj vnuk?
8.12.2020 10:24:39
Fero
Vprašaj mamo, ti bo znala o letih povedat. 😂
8.12.2020 10:35:34
JohnPlayer7
Saj bi jo, pa je že 5 let pokojna. Vseeno hvala za predlog.
8.12.2020 10:38:39
Fero
Žal mi je to slišat! Se opravičujem.
8.12.2020 10:58:50
RenaultF1
@Soling, tako je zivljenje. Tudi ti imas najbrz sefa, in verjetno potem tudi sodelavce. Pa sedaj pomisli, ce je kdo sefov maziljenec, ali se huje, ce sef koga ne mara. Kako grejo stvari ? A mislis da je v takem okolju enostavno ? A mislis da drugi ne vidijo da je en pa nekaj vec tudi ce manj ali slabse dela, in mislis da jim je to prav ? To so cisto psiholoske fore. Meni osebno dol visi tako za bottasa kot hamiltona ali kerega drugega. Ampak dolocenim niso stvari jasne, ker so mlecnezi. A mislis da bi schumi zmagoval ce ne bi bilo todta ?
8.12.2020 11:42:38
JohnPlayer7
Ok, ni frke.
8.12.2020 12:12:39
Gtr2020
John player pa kdo je tebe kaj vprasal in kaj me sploh omenjas,jaz sem napisal svoje mnenje in nikogar ne omenjam,ce te moti pa preskoci moje komentarje... in ja,zame je hamilton ena navadna jokica,ki zmaguje samo zaradi super dirkalnika,in nesposobnih mostvenih tekmecev,pa se ti ga dostikrat premagajo... kot clovek je pa sploh antipaticen z svojim vsiljevanjem in vazenjem... in z temi uhani,kitkami in bedastimi oblekami izgleda kot en obicen ....ti in Nb sta pa itak popolnoma obsedena z njim in ne preneseta ce kdo samo besedo rece proti njemu,in se takoj spustita na osebni nivo in zacneta zalit... zato gresta pa tudi sodec po komentarjih vecini tu zelo na zivce in vaju zato se raje bolj pikamo.. daj se malo se malo skulirajta ne obstaja v zivljenju samo f1 in en hamilton...
8.12.2020 12:15:28
Nb848
@Gtr2020 Tvoje mnenje ni nobeno mnjenje ampak trolanje brez argumentov. In tvoj nacin komunikacije je na nivoju 13-letnikov. Zato se ti pa vsi tukaj smejijo ko se tako smesis. In ce se kdo spusca na osebno raven si to ravni ti(samo preberi si tvoje otroske zaljivke). Bivsi "abt" ....zdaj trolas pod novim nickom ...haha, kot da ni ocitno kdo si. Ubogi "hammi hejtercek"
8.12.2020 12:20:59
Nb848
@Gtr2020 ....pa se neki, mi tukaj debatiramo o vseh dirkacih, ne samo o trenutno najboljsem. Probamo bit objektivni in komentiramo marsikaj. Po drugi strani pa so VSI tvoji komentarji izkljucno usmerjeni proti Hamiltonu in samo hejtanju. Obnasas se kot neka srednjesolka, ki zavida ostalim ker so lepse od nje. Tako ti zavidas Hamiltonu na uspehu in zato vse tvoje frustraciju tukaj sproscas. Zal se na tak nacin samo smesis (tako se prikazes kot en lolek) . Ti pa se naprej trobi kako je to "samo tvoje mnenje" ...vsi dobro vemo da si navaden trol, ker razen hejtanja nic pametnega nisi napisal
8.12.2020 12:29:19
JohnPlayer7
Če zdaj kaj rečem, bom itak takoj blokiran. Zakaj Že? Aja, ker je večina komentatorjev na Avtomaniji gtr2020-ovega mišljenja. V redu, pa bom tiho.
8.12.2020 12:33:36
matt0
JohnPlayer, v imenu vseh tukaj se ti zahvaljujem. lp
8.12.2020 12:43:51
Nb848
@JohnPlayer7 Ma naj ima vsak svoje mnenje, ampak vec al manj vsi se znajo obnasat. Ce imas neko mnjenje ga je treba utemeljit. Taki otroci in troli kot je tale Gtr2020 pa bi morali bit takoj v banovcih, ker on nima argumetov ima pa takoj na razpolago zaljivke ad hominem (NB - ne bluzi)...kot neki 13 letnik. Ampak oni vedno igrajo vlogo zrtve "kaj sm pa reku, saj samo svoje mnenje povem, a ne smem, a tukaj je diktatura al kaj" ...haha ja ze uredu, nekaj je povedat mnjenje cisto drugo pa je konstantno provociranje in najedanje. Aichi bi moral tega trola Gtr2020 za takoj bannat oz ker vec kot ocitno je prisel samo provocirat in nic drugega. Tako, kot so odstranili uporabnika "abt" zaradi identicnega najedanja in provociranja tako bi mogli tudi tega Gtr2020 za kerga mislim, da je ista oseba
8.12.2020 12:44:22
JohnPlayer7
Moje osebno mnenje je, da se pač Aichi mora hočeš nočeš podrediti tej močni skupini Hamilton hejterjev, v katero je nehote zašlo tudi nekaj razočaranih Ferraristov in - zaradi Lewisove pojave - tudi večina starejših konzervativnih bralcev. Vemo , kam se prevesi tehtnica in kot pametnemu uredniku je seveda tudi Aichiju jasno, da mora v tem primeru dati na stran svoje mnenje in v dobro klikanja tega portala dati prednost udarnejši skupinici.
8.12.2020 13:12:37
AMGf1
@JohnPlayer7 ja zafrustriranost je to nič drugega. Boli jih, ko ferrari ne dosega rezultatov. Če bi bilo obratno ne bi noben nič jamral koliko so dolgočsne dirke tako kot niso v letih 2000-2005 takrat so bile dirke za njih ful razburljive pol se pa še določenim osebkom zdi čudno zakaj je Russel bil 2s na krog hitrejši po postankih kot Bottas ki ni imel postanka. Res so cvetke
8.12.2020 13:21:27
hubertfast
@JohnPlayer7, na tem portalu je malo več bralcev, kot nas dobrih 20-30, ki tu pa pa tam kaj pokomentiramo. Tako, da Aichi mora gledati tudi tiste bralce, ki z veseljem preberejo, da je Hamilton zopet zmagal in se ob tem prijetno muzajo, čeprav nič ne komentirajo
8.12.2020 13:29:23
AMGf1
@Hubi Legenda točno tako mi pa upamo na 8 naslov drugo leto, da bo one and only z 8 naslovom
8.12.2020 13:32:46
tadejkrze
@JohnPlayer7, ampak ti pa si največji užaljenček na tej strani. Vsak drug komentar je o tem, kako si bogi pa kakšne teorije zarote se dogajajo v ozadju. Jezus božji. Zakaj @Nb848, kot Hamilton fan ni bil blokiran? Ker je sposoben pisati normalne komentarje, ni žaljiv in utemelji svoja mnenja. @Macolar, @dbench, nihče ni Ferrari fan, pa za njih isto velja. Pa še koga sem izpustil, nenamenoma. Sej se ne strinjamo, ampak vseeno živimo v nekem sožitju. Pa preden pritisneš tipko enter v proti-napadu, raj ne naredi packarije spet iz cele strani pod vsakim člankom.
8.12.2020 13:52:00
JohnPlayer7
Krže, ne vem kakšno sožitje na tej strani bi naj bilo, ko lahko vsak po mili volji zasmehuje in diskvalificira Hamiltona, čim pa se oglasi nekdo, ki mu ta način ni všeč in se mu zdi to zezanje bv za eno F1 stran, pa vsi padete nanj. In tako iz dneva v dan.
8.12.2020 14:40:40
tadejkrze
Ma sej je res brezveze Pač enim je všeč Hamilton enim ni. Nič novega ne bomo odkrili. Je pa očitno dober, ker za dobrim konjem se vedno kadi, tudi tu gor
8.12.2020 14:45:03
dbench
Ah @tadej, pusti... kot si rekel eni ga marajo drugi sovražijo. Tako kot pred leti MS-ja. Samo to je včasih pri ljudeh znanstvena fantastika za razumet. Meni so Hami loverji še bolj smešni od hejterjev. Pa čeprav tudi sam vsekakor spadam bolj na stran prvih kot drugih, priznam, je pustil pečat zaradi tistega naslova 2008
8.12.2020 16:04:18
Nb848
@AMGf1 Jaz tudi mislim, da se bo Hamilton naslednje leto upokojil, ce osvoji 8 naslov. Sicer je sposoben dirkat se kaksnih 4-5 let a mislim, da se bo zasitil in leta 2022 se bo nasel kak Russell al pa celo Max v Mercedesu.
8.12.2020 17:14:16
AMGf1
@Nb848 Da ne boš presenečen če se Lewis po koncu letošnje sezone upokoji jebemtiš mam tak filing, da je njegova zadnja sezona
8.12.2020 17:25:08
Nb848
@AMGf1 hmm Glede na to da si iz Mercedesa zagotovili, da bodo superiorni tudi v letu 2021....mislim, da ne bom presenecen. To njegovo odlasanje s podpisom pogodbe me ze malo cudi. Skoz neki izgovori, zdaj se celo zgovarja na korono....tako da me nic ne bi presenetilo, ce se bo upokojil. Saj je dosegel vse, najvec pole positionov, najvec zmag, in izenacil 7 naslovov Schumija. Za naslednje leto dejansko nima druge motivacije kot 8 naslov.
8.12.2020 17:41:18
Soling
Morda 8 naslovov in 100 zmag.
8.12.2020 19:09:44
Soling
Joj, kok bo mogu Max goriva potrošt...
8.12.2020 19:11:31
JohnPlayer7
Haha dbench, zdaj si končno povedal definicijo: pravi navijači Hamiltona ste tiho, ker čim v javnosti to priznaš, si že Hami lover. Haha saj to me moreš verjet....
9.12.2020 6:48:11
Soling
*dbench, ok sezona 2008. Pa poglej tudi njegovo dirkaško pot pred F1, ko ni vozil Mercedesa. Malo širšo sliko poglej , pa boš videl o kom je govora.
9.12.2020 10:32:25

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija