Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
RenaultF123.09.2023 05:03
Dobra ocena obeh, mislim na to da Lojz omreži ljudi max pa bolj bolid. To mu dam prav. O tem kdo je najboljši vseh časov imam pa svoje mnenje, in zame to ni noben od teh treh.
Whiteswan23.09.2023 07:50
Lojza in maxa v sennin dirkalnik z rocnim menjalnikom pa odpeljat kaksno dirko, recimo monako. Verjetno bi oba bila po par krogih v steni. Senilni starcek pac tvezi neumnosti. Casi se spreminjajo in vsak je v nekem casu najboljsi.
Pepi7823.09.2023 08:24
#Whiteswan saj, če bi kontra naredili, bi blo verjetn enako. Ne moreš primerjati današnjih dirkačev in dirkačev iz nekega drugega obdobja
majkinotrajt23.09.2023 09:23
če bi celo življenje vozil ročnega bi ga obvladal tudi max in lojz. so ga včasih slabši od njih pa ni vrag da ha ne bi tud ona dva. to prav nič ne pokaže. tehnika je šla naprej in s tem no treba živet
Mansell23.09.2023 11:03
No ja. Bomo videli. Ampak Berni ima pravico do svojega mnenja. Kako pa kaj prelestna Slavica? Mirza je vsaj kaj povedal....Seveda pa bi rad videl Maxa v Ferarriju ali Mercedesu, pa da vidimo, kako je zares dober. Ta Red Bull fajercajg pa mu je na kožo pisan.
Whiteswan23.09.2023 11:47
Povprasajte tiste dirkace ki so sli skozi devedeseta, ali so bili dirkalniki vedno lazji ali tezji za vozit? Danes je F1 dirkalnik 70% voden iz boksov, "go go, drain your battery", DRS itd. in podobne fore. Berni pa seveda ima svoje mnenje, zato tudi Senne ne omenja.
etilometer23.09.2023 11:49
Vedno bolj se strinjam s to tezo, gre za izjemen talent .. s hudo trdo roko fotra in rezultat je tukaj
hubertfast23.09.2023 12:48
Statistika Jima Clarka je tudi za upoštevati
etilometer23.09.2023 13:59
Vedno bolj se strinjam s to tezo, gre za izjemen talent .. s hudo trdo roko fotra in rezultat je tukaj
duss23.09.2023 16:56
Definitivno je na poti, da se (vsaj) pridruži družbi največjih tega športa.
xrenaultx23.09.2023 17:27
Med največje bo lahko prišel, če si bo kdaj upal iti v pošten boj z moštvenim kolegom, s katerim bosta imela enake pogoje. Toda tega ne bomo nikoli doživeli, ker ne bo nikoli zapustil RedBull. Se je videlo s Vettlom, kako je bil nepremagljiv v RedBullu. Ko ga je pa zapustil je pa dejansko pokazal svojo vrednost.
majkinotrajt23.09.2023 18:25
torej lojz ni pokazal svoje vrednosti? 6 naslovov in 100 in nekaj zmag.... ne vem no
xrenaultx23.09.2023 18:33
@majkinotrajt, Moštveni kolegi Hamiltona so imeli možnost borbe z njim. In niso razvijali dirkalnik samo za Hamiltona. Drugače je pa Hamilton vozil proti trem svetovnim prvakom in trenutno vozi proti Russlu, ki velja za enega boljših. Tako, da primerjati Max-a in Hamiltona je pač smešno. Max ima od vedno vse prilagojeno sebi. Ne pišem, da je Max slab. Daleč od tega. Toda pri njemu se vse razvija po njegovih željah. Prav tako ne bo pustil dobrega dirkača v svojo ekipo. In sigurno si ne bo upal iti v drugo moštvo, kjer bi imel odličnega moštvenega kolega z istimi pogoji. Zato pa bo F1 zapustil iz RedBulla.
deyych23.09.2023 18:48
Smo videli pri Bottasu
paulista23.09.2023 20:02
Zelo cenim Senno in Prosta skupaj sta odpeljala 32 dirk - 2 sezoni od tega je imel Senna 26 pole pozicij v zmagah 14 proti 11 za Senno hudi boji.... Verstapen za mene ni v tej ligi...
RR_0123.09.2023 21:23
takšna sezona kot je bila 2021 med Lewisom in Maxom pa Senna in Prost ne bi mogla nikoli uprizoriti! Uff kakšna sezona, pa tisti zadnji krog-neprecenljivo
kimikaze23.09.2023 21:32
Vsi ki študirajo in poizkušajo razvozlati Maxovo tehniko vožnje, pravijo, da je izjemen talent. Ker rezultati to potrjujejo, je temu težko ugovarjati. A ena stvar je gotova. V kolikor hoče da ga ljudje zares vidijo kot enega izmed najboljših, bo moral iz Red Bulla in pokazati podobno suverenost in prilagodljivost v bolj nevtralni ekipi, z močnim timskim kolegom. V nasprotnem primeru bo vedno dvom, da je morda samo odličen "operater", ki je odkril tehniko kako voditi dirkalnik in ki gre perfektno z roko v roku z novimi pravili. Bi to znal tudi pod drugačnimi pravili, v drugem okolju, da bi bil toliko hitrejši od ostalih? Ker roko na srce, pred novimi pravili 2022 je bil hiter, a drugi so se z njim lahko še vedno primerjali. Z novimi pravili pa je njegova vožnja nek drugi nivo. Se mu je talent nenadno povečal? :) Nisem ravno močno prepričan v to. So se pa očitno zgodile stvari, ki so mu pisane na kožo. Jaz osebno Maxa v tej situaciji zelo težko ocenjujem ko gre za najboljše, neglede na to da je takoj jasno, da gre za veliko kvaliteto po vseh kriterijih.
pobunjenik23.09.2023 22:54
Se strinjam, da je Max eden najboljših v zgodovini F1. Če bo dovolj časa vztrajal, bo postal najboljši vseh časov, pred Senno, Schumacherjem in Prostom ter podrl vse rekorde.
scythe23.09.2023 23:12
Če bo hotel pridit med najboljše legende, bo moral še osvojiti kakšen naslov v drugi ekipi. Kjer ne bodo razvijali 5 let dirkalnika za njega. Če je res najboljši, potem bo brez problema zmagal v drugi ekipi(Ferrari, Mercedes, Mclaren..) . Do tega časa bomo pa zavijali čokolado v svizec...xD
Senna4Ever24.09.2023 01:44
Se strinjam s @kimikaze in @xrenaultx. Sam bi dodal le to, da je edino pravilno, da posameznega dirkača ovrednotimo šele takrat, ko ta končna svojo kariero in ne, ko je na vrhuncu le te. Marsikdo je na ta način že omenjenega Vettla videl kot največjega pa se mu je potem najprej zgodil Ricciardo, kasneje še Leclerc, vmes pa si je pridobil še neslavni naziv Mr. Pirueta. In na ta način smo šele mnogo kasneje pravzaprav videli, kako nadmočen je bil takrat Red Bull. Če se Max ne bo enkrat znašel v nekem drugem moštvu, kjer ne bo absolutna št. 1, potem bo vedno obstajal dvom. Seveda pa se to lahko zgodi in ovrže te dvome. Pravi dirkač, ki zase ali pa za katerega širša javnost meni, da je najboljši, se ne bi smel ustrašit nobenega izziva.
RR_0124.09.2023 05:42
Z trenutnimi formami Mercedesa in Ferrarija je nemogoče zmagovati pa tudi če bi bil trikrat boljši. Kako voziti Ferrari, če mu pa na dirki požre gumo na tretjini dirke in potem si konec . Izjema je bila Singapur , ,zaradi drugačnosti obrabe . Če bi Ferrari rešil to požrešnost črnega zlata bi znal Max morda s Ferrarijem na vrh. To morajo vodilni rešiti , ne pa dirkač . Max se ne ukvarja z boljšim izven steze kot včasih Sumi , on odvozi ko pride dirkaški vikend in to je Tut vse
deyych24.09.2023 07:25
Hamle navijači se strinjajo s hamle navijači. I'm shocked. Vedno imate neke teorije zarot in izgovore. Očitno mora Max s pokojnim Senno, Prostom, Schumaherjem dirkat v kosilnici proti njihovim raketam da bo "spoštovan"
deyych24.09.2023 07:27
@scythe a blo pri Lewisu kaj drugače?
xrenaultx24.09.2023 08:43
@deyych, jaz nisem Hamiltonov navijač. Že moje uporabniško ime ti lahko to pove. 2. Da seveda je bilo pri Hamiltonu drugače. Tam niso dirkalnik razvijali izključno za njega, kot to delajo pri RedBullu za Verstapna.
xrenaultx24.09.2023 08:44
@RR_01, rajši vidim dolgočasno sezono kot je letošnja, kot pa da se še kdaj zgodi kraja, kot se je leta 2021.
xrenaultx24.09.2023 08:45
@RR_01, ravno to, kar si napisal ni res. Max že izven ste ne pusti, da bi v njegovo moštvo prišel močen ekipni kolega in da bi po vrhu imel še iste pogoje kot on.
deyych24.09.2023 08:46
Si zaposlen tam da veš? Kot prvo vi vsi "ne navijači" vedno branite Hamiltona. Kot drugo isti šmorn je bil.
deyych24.09.2023 08:47
Maxu so vkradli prvo dirko. In ogromno kazni ni bilo za Lewisa. Zadnja dirka je karma
xrenaultx24.09.2023 08:51
Hahaha, karma je za tebe to, da si direktor dirke prilagodi pravila in enemu dirkaču sprosti napad na drugega. Po drugi strani pa dirkaču za njim ne pusti, da bi napadli njega. Daj se ne šali. To je čista kraja. Celo sezono je bil Masi na strani Maxa.
kimikaze24.09.2023 08:51
RR, če bi to Ferrari rešil, bi na vrh mogoče znala tudi Ferrarijeva dirkača? Deyych koliko izgovorov ste imeli za Hamiltona? Ne biti dvoličnež. Tudio takrat, ko je bilo jasno, da je bil rezultat tudi njegovo delo. Ne rabi dirkati z Senno. Niti ne rabi osvajati naslovov. Rad bi ga samo videl, ali bi enako suverenost kazal v vsakem primeru, neglede na okolje, pravila, da se lahko potem tudi mi bolj pošteno odločimo ali je zares takšen Bog dirkanja.
deyych24.09.2023 09:00
Prva dirka podarjena Lewisu. Silvestrone. Izognil se ogromno kazni. 3x je na zadnji dirki šel Max v boxe Lewis samo 1x. Očitno je tud FIA za to kriva. @kimikaze niti Lewis se ni pokazal v slabšem dirkalniku. Je Russel dokazal da lahko v tistem vsak zmaguje dokler ga ni merc namerno sabotiral
deyych24.09.2023 09:05
29x je zapustil progo na istem mestu in si pridobival čas, nobene kazni. Max samo 1x in že sanckije. Smešna kazen Silvestrone. Max pod rumenimi zastavami dobi pet mest. Lewis pod rumenimi ne dobi nič. Tukaj je pri obeh šlo za napako. Pri maxu so rekli da ne spremeni dejstva da so tam zastave bile. Zakaj to ni veljalo za Lewisa? Ni dobil kazni za oviranje Mazepina. V savdski arabiji zaradi zabijanja v Ocona, Kimija, zadrževanja pri SC ni noben od mercedesov dobil kazni. Max jih je dobival nenehno. Sekanje šikane na zadnji dirki, ter pridobivanje prednosti. Spet brez kazni. Ker je Masi celo sezono na strani Maxa a ne??
xrenaultx24.09.2023 09:09
Daj se ne smeši. Kaj pa namerno zaviranje na ravnini? Potem Belgija, kjer je Masi forsiral zmago Maxa, čeprav so vsi dirkači povedali, da so razmere slabše kot na začetku. V Silverstonu je Hamilton dobil kazen, ki je za tak prekršek predvidena. Drugače pa če bi Hamilton vozil tako grdo, kot Max, bi Max imel polno kazni. Tako, pa se mu je tolikokrat odmikal, da nista trčila. Ko to ni naredil v Silverstonu in Monzu je prišlo do trčenja. In kaj ima veze kolikokrat je Max šel v box. Če bi se Masi ravnal po pravilih, bi Hamilton zmagal. Zato je bila njihova taktika čisto pravilna. Kdo bi pa pomislil, da bo direktor dirke prilagodil pravila, da zmaga dirkač za katerega navija?
deyych24.09.2023 09:12
Da je fia bla poštena celo sezono bi bil Max prvak dve dirki pred koncem. Zaključujem debato
xrenaultx24.09.2023 09:20
Res boljše da zaključimo debato, ker pišeš same bedarije. Maxu so ukradli zmago, ker je Hamiltona prehitel par metrov izven steze. Večjih neumnosti pa res ne moreš pisati.
deyych24.09.2023 09:21
Hvala enako. Tudi Lewis bi potem moral dobit kazen ker je skoraj 30x zapustil stezo na istem mestu in si pridobival prednost. Ampak očitno jaz pisem bedarije. Lepo nedeljo ti želimm
xrenaultx24.09.2023 09:32
Ja, očitno pišeš bedarije, ker nimaš pojma o pravilih. Prehitevanje izven steze se je pač vedno kaznovalo, oziroma je bilo potrebno vrniti pozicijo. Takrat pa niso imeli pravila, da bi šteli kolikokrat je kdo šel izven steze in bil za to kaznovan.
deyych24.09.2023 09:36
Ti si pač strokovnjak in očitno hamiltonov odvetnik. Vsi pišejo bedarije sam ti ne. Niti danes ni dobil kazni za izrivanje Russla. Maxa bi že na križ pribili za tak manever
kimikaze24.09.2023 09:36
Namerno sabotiral? Zdaj pa že kozle strelaš oziroma imaš kak dokaz za to? Nekaj konkretnega, ne nekaj kar so želje. Na tak način lahko tudi potem drugi govorimo, da Rb Pereza namerno sabotira, saj mu ne zagotovi dirkalnika in absolutno nič ne upošteva njegovega sloga vožnje, saj naredijo vse absolutno kontra? To, da nekdo konstantno zaostaja 7 desetink na en krog pač ne more biti samo talent Maxa. Tukaj ne rabimo nobenih kozlov streljat. To je najslabša verzija Pereza. Če gledamo skozi perspektivo kako se obnese proti timskemu kolegu. Slabši ne bi mogel biti, če odštejemo performans avta. Dejstvo je, da če Max ne bi bil tak suveren talent, bi z letošnjim bolidom z lahkoto zmagoval tudi Perez. Bolid bi bil morda v povprečju nekaj počasnejši a še vedno dovolj hiter za naslov. Očitno meniš, da je Russell kar nekdo. Mercedes je pač zraven tega, da nudi precej bolj enakovredno okolje, tudi bolj konstruiran tako, da bi večini bolj enakovredno odgovarjal in potem je jasno da je težje nadvladovati kogarkoli, kot lahko to dela Max v svoji povsem njemu prilagojeni ekipi, saj so realno dirkači kar precej skupaj.
aichi24.09.2023 09:36
No, če smo okol poštenosti, kolk kazni je dobil Max v Singapuru za oviranje na Q?
deyych24.09.2023 09:50
kimikaze kao napačne gume so mu dali po tem ko vodil dirko in moral takoj spet še enkrat v boxe na novo menjavo
deyych24.09.2023 09:53
aichi za v boxih bi morda lahko bila kazen. Za Sargeanta je lepo razlozeno da je bilo dovolj prostora kar je tudi sam Sargeant potrdil. Za oviranje Tsunode je prevzel krivdo. Ampak se je umaknil v trenutku ko ga je zagledal. Tudi RB ga je prepozno obvestil. Tudi Lewis je vec krat prepozno zagledal koga in se ni umaknil pravi cas in tudi ni dobil kazni. Drugače se pa vedno vidi samo tiste ki so v ospredju. Max, Lewis... V Singapurju bi lahko zaradi oviranja dobilo pol karavane kazni. Samo tisti nobenega ne zanimajo :)
kimikaze24.09.2023 10:04
deyych, veš kaj bi bilo če bi Max podobno kot danes Hamilton, Pereza izrinil ali tudi obratno? Popolnoma nič. Stvar bi bila zaključena enako kot pri Mercedesu. Nobena ekipa ne bo šla svojih dirkačev Fiji tožit za sankcije, razen če Fija sama sankcionira ker meni, da je šlo za ogrožanje življenja ali smrtno nevarno početje. Takšne stvari, ko je vpletena samo lastna ekipa in kjer ni bilo povzročitve fizične ali rezultatske škode drugim ekipam, Fia prepusti, da ekipe same razčistijo z dirkači.
xrenaultx24.09.2023 10:05
Najbolj smešno v Singapurju je, da je potem FIA povedala, da to kar je naredil Max je za kazen. Tako, da vsi ostali bodo za enako dobili kazen.
xrenaultx24.09.2023 10:08
Ti res trosiš takšne neumnosti, da ne moreš verjeti. Kaj je imel Mercedes od tega, da bi namerno vzeli zmago Russlu? Popolnoma nič. Saj je že prej pokazal, da lahko zmaga. Tako, da se raje ne smeši.
deyych24.09.2023 10:09
kimikaze to že res. Ampak jaz govorim za navijače. Da je Max storil to Perezu bi se vsi hitro vžigali.
xrenaultx24.09.2023 10:10
@aichi, mislim, da bi bil drugače čas, da pri registraciji malce preverjaš IP je. Ker koliko vidim je vedno več novih uporabnikov, ki potem pišejo skoraj iste komentarje. Saj vem, da se IP da spremeniti, toda ti otroci kaj takega po vsej verjetnosti ne bodo znali. Da se ne bo zgodilo, kot je npr. pri MotoGP na 24 ur, ker tako nimaš več nobenega pametnega komentarja.
xrenaultx24.09.2023 10:11
@deyych, saj Max to dela neprestano. On vedno prehiteva na način ali se umakneš ali pa se zaletiva.
deyych24.09.2023 10:13
renault da ne bi ljudje govorili kako lahko vsak zmaga s takšnim dirkalnikom.. Ravno pri njem se je zgodlo da so po "pomoti" dali napačne gume da moral naslednji krog spet v boxe.
deyych24.09.2023 10:13
Pa malo manj žali druge uporabnike. "otrok" Vsi so za tebe bedaki sam ti si pametn
xrenaultx24.09.2023 10:20
@deyych, saj je že dokazal, da lahko zmaga s tistim dirkalnikom. Kaj so potem naredili, s tem, da so namerno izgubili?
xrenaultx24.09.2023 10:22
@deyych, nikogar nisem imel za bedaka. Samo ko ti pišeš bedarije, pač ti to povem. Tudi nisem napisal, da si ti otrok, temveč, da je vedno več novih profilov, ki pišejo ena in isto. Drugače pa je že samo moj profil po vsej verjetnosti polnoleten, pa ti povem, da ga nisem naredil ko sem bil star 1 leto.
deyych24.09.2023 10:25
Vprasaj mercedes zakaj. To pa jas ne morem vedet. Se ne spomnim da bi videl kdaj kaj takšnega v skoraj 30 letih. Menjave gum 2x v dveh krogih zaradi napačnih gum
xrenaultx24.09.2023 10:39
@deyych, Williams je Bottasu namesti dve srednji gumi in dve mehki gumi. Prav tako je npr. Williams dal na Albonov dirkalnik, na kvalifikacijah gume, ki jih sploh nebi smeli uporabljati, temveč bi jih morali vrniti. Tako da, tudi v F1 se napake dogajajo.
deyych24.09.2023 10:42
Dobro ampak med dirko taksna slamparija. No zdaj je kar je
kimikaze24.09.2023 10:44
Ampak Russell ni vsak. Je celo dirkač, ki daje Hamiltonu neko veljavo, s tem ko v F1 krogih velja za izjemno talentiranega. In vsakič ko ga Hamilton uspe premagati, kaže roge trditvam Maxovih navijačev kateri menijo, da je Hamilton samo en povprečen dirkač z ogromno sreče. V bistvu pa je to, da ti v nekem bolj ali manj enakovrednem okolju premagaš odličnega timskega kolega, kateri ima enakovredne pogoje za razvoj, daleč največje večje merilo odličnosti kot marsikateri naslov. Zakaj bi Mercedes Russellla namerno sabotiral, sploh ker je bilo očitno vse pripravljeno, da pride v Mercedes. To da ljudje takrat ne bi videli, da lahko vsak zmaga z Mercedesom, ne bi sedaj Hamiltonu in njegovemu imidžu prav nič koristilo, v kolikor ga slednji ne bi uspel premagovati. To vsi vedo, zato je tudi Hamilton vedno najbolj vedre volje, kadar je pred Russellom, neglede na reultat. Ker glede sabotaže ravno nimaš kaj oprijemljivega za povedat, je po moje bolje da se debat o tem konča.
xrenaultx24.09.2023 10:46
@deyych, pri Bottasu je bilo med dirko. In ravno med dirko je napako najlažje narediti. Ko želijo narediti nekaj na hitro pride hitreje do napake, kot pa če se na to lahko pripraviš.
scythe24.09.2023 11:21
deyych
@scythe a blo pri Lewisu kaj drugače?
Da, pri Mclarnu niso 5 let gradili za njega dirkalnik. V Mercedesu so pa delali za Hamiltona. Tako da ima v 2 različnih ekipah naslov.
Tako da upam, da gre Max v drugo ekipi in dokaže, da je lahko v drugi ekipi prvak. Alonsu in Vettlu ni uspelo v drugi ekipi, morda bo Maxu.
etilometer24.09.2023 11:28
Vedno bolj se strinjam s to tezo, gre za izjemen talent .. s hudo trdo roko fotra in rezultat je tukaj
RenaultF124.09.2023 11:31
Haha eni ste res otročji. Pri obeh tako Hamiltonu kot maxu je ekipa z najboljšimi možnimi pogoji za njima. To da eni govorite da pa en ni imel enakovrednih moštvenim kolegov drugi pa je prazna slama in nima sploh veze. Dejansko je merc vseh deset let za Hamiltonom pa vam je to seveda v redu ( navijačem ham) pa vsi vemo da je to lahko več kot če imaš na papirju enake pogoje. Ne maram ne enega ne drugega sta pa oba zelo dobra to pa nimam problema priznati. Celo je max po mojem mnenju boljši. Tako zdaj pa naprej vrtec.
deyych24.09.2023 11:33
scythe oprosti nisem vedel da si delal za mclaren in da to veš, Ekipe VEDNO delajo več za enega kot drugega. MS, Lewis, Vettel, Max itd
scythe24.09.2023 11:57
@deyych si pač Maxov fan, spoštujem to. Zame je vsejen za oba, Hamilton je osvojil v 2 različnih ekipah naslov in tuki mu dajem prednost pred Maxom. Smo poslušali, kako je M. Schumacher pripravil Mercedesa za dominanco Hamiltona..., eni imajo radi teorijo zarote.
deyych24.09.2023 12:19
Zanimivo da vsi ki se postavijo na Maxovo stran so njegovi fani, ko pa na Lewisovo pa niso njegovi fani :)
scythe24.09.2023 15:03
Zate lahko rečem in na tvoje pretekle izjave, za Ecclestona se bom pa zadržal, ker je že velikrat ploščo obrnal.
Dynisco24.09.2023 17:10
A ni čudno, da je bil prej znan kot eden večjih brezglavih divjakov, ko pa je RedBull zložil skupaj projektil od avta, je pa naenkrat najboljši vseh časov!? A bejž no...
sanda24.09.2023 17:54
Dobri dirkač se vidi v tem kako hitro se navadi na to kaj mu date v roke.Živi primer je Liam Lawson po par dirkah je zasenčil Cunodo.Lp
matt024.09.2023 19:23
Saj tudi hamilton v "komaj dominantnem" mercedesu skoraj ni imel nesrec, zdaj pa vsaj 2 kontakta na dirko.. a ni to hecno? :) pa bil je eden najboljsih vseh casov
Neobremenjen24.09.2023 21:09
A je kaj čudnega, da če imaš dva dirkača s totalno različnim slogom vožnje, enemu dirkalnik ustreza in drugemu ne? Bernie, to bi pa res lahko vedel. Primerjati Maxa in Pereza, ki vozi dirkalnik narejen za Maxa, je najmanj amatersko, če ne kaj hujšega, in takih neumnosti si Bernie s takšnim stažem v F1 res ne bi smel privoščiti. No ja, še vedno obstaja možnost, da se mu je povsem skisalo. Ali pa samo išče pozornost. V vsakem primeru, Bernie, lahko ti je vsaj malo nerodno, če že ne močno sram.